Jak budować zaufanie klienta do sklepu – darmowe warsztaty

Jakie tematy poruszymy podczas szkolenia?

  • Jakie obawy mają współcześni klienci sklepów internetowych?
  • Gdzie powinny się znaleźć dane kontaktowe sklepu?
  • Partnerzy i dystrybutorzy – czy pokazywanie się w świetle innych działa w e-commerce?
  • Pobranie – zmora sklepów, która uspokaja klientów? Jak zabezpieczyć się przed stratami?
  • Widgety i aplikacje zewnętrzne w budowaniu zaufania.
  • Rola regulaminów i formularzy zwrotów w budowaniu zaufania.
  • Social Media – jak nie podkopać swojej wiarygodności.
  • Budowanie roli eksperta – sprzedaj swoją wiedzę, potem produkt.
Paweł Styperek - Getreview

Warsztaty potrwają półtorej godziny.
Poprowadzi je Paweł Styperek, twórca aplikacji dla sklepów internetowych Refericon i Getreview, posiada 10 letnie doświadczenie w marketingu internetowym i towarzyszącej mu analityce.

zapisuję się:

🠘 powrót do listy warsztatów