W naszej bibliotece poradników znajdziesz listę wszystkich poruszanych zagadnień posegregowanych tematycznie. Niektóre artykuły są tematycznie związane z więcej niż jedną kategorią. Wybierz dział, na którym ci zależy i przyjrzyj się wybranym kwestiom.
- Jak zacząć?
- Dropshipping
- Social media
- Analityka
- Grafika
- Content marketing
- Pozycjonowanie
- Email marketing
- Obsługa klienta
- Inne
- Shoper Kampanie
Jak zacząć?
- początkujący Co sprzedawać sklepie internetowym?
- początkujący Jak wybrać domenę dla sklepu?
- początkujący Jak tworzyć nazwy produktów?
- początkujący Jak tworzyć opisy produktów?
- początkujący Kategorie w sklepie internetowym
- średniozaawansowany Logo sklepu internetowego
- początkujący Koszmar minionego slajdu
- początkujący Mobile – dlaczego jest takie ważne?
- początkujący Strona główna sklepu internetowego
- początkujący Co powinna zawierać dobra karta produktu w sklepie internetowym
- początkujący Strona „O nas”
- początkujący Znaczenie stron informacyjnych
- średniozaawansowanyProdukty powiązane
- początkujący Formy dostawy w sklepie internetowym
- początkujący Jak złapać i nie wypuścić klienta z koszyka?
- początkujący 8 punktów, o które musisz zadbać przy budowie koszyka
- początkujący Jak przygotować sklep na przyjęcie klienta?
- początkujący Dlaczego mój sklep nie sprzedaje?
Dropshipping
- początkujący Co to jest dropshipping – wady i zalety.
- początkujący Co sprzedawać w sklepie internetowym?
- początkujący Dropshipping – na co zwrócić uwagę na początku?
- początkujący Ile kosztuje sklep internetowy w dropshippingu?
- początkujący Jak wyróżnić sklep internetowy?
- początkujący Wartościowe treści w sklepie internetowym?
Social media
Facebook – ogólnie
- początkujący Jak zabezpieczyć konto na Facebooku?
- początkujący Jak odzyskać konto na Facebooku – zhackowane konto
- początkujący Jak skontaktować się z Facebookiem?
Facebook – reklamy, zagadnienia techniczne
- początkujący Konto prywatne vs biznesowe
- początkujący Jak przygotować konto firmowe – Business Manager na Facebooku
- początkujący Jak przenieść prywatne konto reklamowe do firmowego?
- średniozaawansowany Co to jest piksel Facebooka?
- średniozaawansowany Jak sprawdzić, czy piksel Facebooka działa?
- średniozaawansowany Jak wgrać produkty na Facebooka?
- średniozaawansowany Błędy w katalogu produktów na Facebooku
- średniozaawansowany Jak uruchomić sklep na Facebooku?
- średniozaawansowany Remarketing dynamiczny na Facebooku krok po kroku
- zaawansowany Ciekawe grupy niestandardowe na Facebooku
- zaawansowany Jak zweryfikować domenę na Facebooku?
- średniozaawansowany Jak sprawdzić wyniki reklam na Facebooku?
Nagrania:
- średniozaawansowany Czego nie można reklamować na Facebooku?
- początkujący Gdzie wyświetlają się reklamy na Facebooku?
- początkujący Dlaczego nie warto używać przycisku „Promuj post”
- początkujący Jak uruchomić reklamę na Facebooku?
Facebook – komunikacja
- początkujący Po co mi strona na Facebooku?
- średniozaawansowany Co się liczy na Facebooku?
- początkujący 10 mitów na temat Facebooka
- początkujący Jak postować, żeby nie żałować?
- średniozaawansowany Jak zwiększyć zasięg?
- średniozaawansowany Grupy na Facebooku jako narzędzie do promocji biznesu
Nagrania:
- początkujący Skąd brać polubienia na Facebooku?
- początkujący Jakie treści warto publikować na Facebooku?
- średniozaawansowany Kto jest odbiorcą twoich treści?
- początkujący Jak radzić sobie z kryzysami na Facebooku?
- początkujący Co to jest Instagram?
- początkujący Jak wygląda profesjonalny profil na Instagramie?
- średniozaawansowany Jak oznaczać produkty na Instagramie?
Analityka
- początkujący Google Search Console – jak założyć konto i dodać mapę witryny?
- zaawansowany Konwersja w e-commerce – jak ją poprawić?
- zaawansowany Kiedy robić testy A/B w sklepie internetowym?
- średniozaawansowany Jak policzyć dzienną unikatową liczbę odwiedzających w sklepie?
Google Analytics
- początkujący Google Analytics – po co?
- początkujący Wprowadzenie do Google Analytics
- początkujący Jak sprawdzić, na jakie strony klienci wchodzą z Google?
- średniozaawansowany Jak wyznaczyć grupę docelową w oparciu o dane z Google Analytics?
- średniozaawansowany Jak analizować współczynnik odrzuceń w sklepie?
- średniozaawansowany Jak mój blog wpływa na dokonywanie zakupów?
- zaawansowany Zachowanie na etapie realizacji transakcji
- średniozaawansowany Analizuj marketing sklepu internetowego z tagami UTM
- średniozaawansowany Jak analizować współczynnik i ścieżki konwersji w sklepie internetowym
- średniozaawansowany Co to jest piksel Facebooka?
- średniozaawansowany Jak sprawdzić, czy piksel Facebooka działa?
- średniozaawansowany Jak sprawdzić wyniki reklam na Facebooku?
Grafika
- początkujący Identyfikacja wizualna
- średniozaawansowany Logo sklepu internetowego
- początkujący Koszmar minionego slajdu
- początkujący Skąd brać zdjęcia do reklam?
- średniozaawansowany Jak tworzyć responsywne kontenery w sklepie Shoper
- średniozaawansowany Wideo dobre na każdym ekranie – responsywne filmy
- średniozaawansowany Sklep Shoper – jak zaprezentować wyróżniki marki?
- średniozaawansowany Moduł kategorii obrazkowych w sklepie Shoper
Zdjęcia produktów
- początkujący Zdjęcia produktów
- początkujący Jak skalować i przycinać zdjęcia?
- średniozaawansowany Jak najprościej zrobić zdjęcie produktu?
- średniozaawansowany Na co zwrócić uwagę, robiąc zdjęcia kontekstowe?
- początkujący Jak łatwo wyciąć produkt w Gimpie?
Content marketing
- początkujący Jak tworzyć nazwy produktów?
- początkujący Jak tworzyć opisy produktów?
- średniozaawansowany Opisy produktów – praktyczne porady
- początkujący Jak pisać opisy kategorii w sklepie internetowym?
- początkujący Znaczenie stron informacyjnych?
- początkujący Strona „O nas”
- początkujący Wartościowe treści w sklepie internetowym
Platformy sprzedażowe
- średniozaawansowany Porównywarki cenowe
- średniozaawansowany Rozpocznij sprzedaż na Domodi i Allani
- średniozaawansowany Jak zacząć sprzedaż na Skąpcu?
SEO/Pozycjonowanie
- początkujący Jak tworzyć nazwy produktów?
- początkujący Jak tworzyć opisy produktów?
- średniozaawansowany Czym są słowa kluczowe?
- średniozaawansowany Długi ogon – pokaż się w Google na rzadsze i precyzyjne frazy
- średniozaawansowany Research słów kluczowych – praktyczne porady
- średniozaawansowany Czym są meta tagi?
- średniozaawansowany Po co ustawiać przyjazne linki i przekierowania?
- średniozaawansowany Opisy produktów – praktyczne porady
- średniozaawansowany Jak stworzyć artykuł, który będzie generował ruch? 7 porad SEO
- początkujący Co to jest Google Moja Firma i jakie korzyści niesie dla e-sklepu?
- średniozaawansowany Jak być pierwszym w Google?
- średniozaawansowany Ufaj, ale kontroluj – czyli, jak mierzyć efekty działań SEO
- zaawansowany Czym są rich snippets?
Google Search Console
- początkujący Google Search Console – co może dać twojemu sklepowi?
- średniozaawansowany Czy warto korzystać z Google Analytics i Google Search Console jednocześnie?
- średniozaawansowany Google Search Console – baza wiedzy
- średniozaawansowany Błędy i ostrzeżenia w Google Search Console
- średniozaawansowany Google Search Console – raport „Sprawdzanie adresu URL”
- średniozaawansowany Google Search Console – raport „Skuteczność”
- średniozaawansowany Google Search Console – raport „Stan”
- średniozaawansowany Google Search Console – raport „Mapy witryn”
- średniozaawansowany Google Search Console – raport „Obsługa na urządzeniach mobilnych”
- średniozaawansowany Google Search Console – raport „Produkty”
- średniozaawansowany Google Search Console – raport „Linki”
Email marketing
- początkujący Najczęściej zadawane pytania o email marketing
- początkujący Email marketing – czy warto?
- początkujący Najczęściej popełniane błędy w email marketingu
- początkujący Jak budować bazę adresów w e-commerce?
- średniozaawansowany Jak jeszcze szybciej budować listę adresową w sklepie internetowym?
- średniozaawansowany Maile transakcyjne: jak, po co, dlaczego?
- średniozaawansowany Dobre maile transakcyjne bez znajomości HTML?
- średniozaawansowany 5 przydatnych funkcji MailerLite dla skutecznego e-mail marketingu
- średniozaawansowany Efektywny zapis na newsletter z wykorzystaniem Freshmaila
Obsługa klienta
- początkujący Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
- początkujący Jak zapobiegać negatywnym opiniom?
- początkujący Wdrażamy czat w sklepie – co, jak, po co?
- początkujący Dobra obsługa przez czat
- średniozaawansowany 8 prostych wskazówek, jak stworzyć dobrego IVR-a
Inne
- początkujący RODO w sklepie internetowym
- początkujący Jak wyróżnić sklep internetowy?
- średniozaawansowany Maile transakcyjne: jak, po co, dlaczego?
- początkujący Jak prezentować opinie w sklepie internetowym?
- początkujący Jak efektywnie zbierać opinie w sklepie internetowym?
- początkujący Jak efektywnie korzystać z aplikacji GetReview?
- początkujący Dlaczego prezentowanie opinii na stronie sklepu zwiększa sprzedaż?
- średniozaawansowany Jak publikowanie opinii zwiększa ruch na stronie sklepu?
- średniozaawansowany Koszyk, który sprzedaje skuteczniej i więcej
- średniozaawansowany Wykorzystaj moc programu lojalnościowego
Shoper Kampanie
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
- Google Ads | Facebook Ads Shoper kampanie – najczęściej zadawane pytania
- Google Ads Shoper kampanie Google Ads – najczęściej zadawane pytania
- Facebook Ads Shoper kampanie Facebook Ads – najczęściej zadawane pytania
Przed startem
- Google Ads | Facebook Ads Jakie warunki muszę spełnić, aby uruchomić reklamę?
- Google Ads | Facebook Ads Ile kosztuje kampania reklamowa w Shoper? – model rozliczenia
- Google Ads Co dla ciebie zrobimy, czyli jak działają Shoper kampanie Google Ads?
- Google Ads Jaki budżet dzienny przeznaczyć na Shoper kampanie Google Ads?
- Google Ads Jakie produkty reklamujemy w kampanii Google Shopping?
- Google Ads Jak samodzielnie uruchomić kampanię Google Shopping?
- Google Ads Co wpływa na skuteczność kampanii produktowej w Google?
- Google Ads Wideo na dobry początek
- Facebook Ads Jak działa kampania Facebook Ads i co dzięki niej zyskasz?
- Facebook Ads Jak będą przebiegać Shoper kampanie Facebook Ads?
- Facebook Ads Jak mam przygotowac sklep do kampanii Facebook Ads?
- Facebook Ads Jak powinny wyglądać dobre zdjęcia produktów?
- Facebook Ads Cztery kroki do twojej reklamy – jak samodzielnie uruchomić kampanię Facebook Ads?
- Facebook Ads Rodzaje reklam na Facebooku – jakie reklamy przygotowujemy?
- Facebook Ads Do kogo kierujemy reklamy Facebook Ads?
- Google Ads | Facebook Ads Po co mi kody EAN (kody kreskowe)?
- Google Ads | Facebook Ads Słownik pojęć
Przebieg Kampanii
- Google Ads Jak będą przebiegać Shoper Kampanie Google Ads?
- Google Ads Dlaczego moja reklama nie wyświetla się w Google po wpisaniu nazwy produktu?
- Google Ads Optymalizacja Shoper kampanii Google Ads po stronie zespołu Shoper kampanie
- Google Ads Jak przypisywana jest konwersja do Shoper kampanii Google Ads?
- Facebook Ads Przebieg kampanii Facebook Ads – kiedy będą pierwsze efekty?
- Facebook Ads Optymalizacja kampanii Facebok Ads po stronie zespołu Shoper kampanie
- Google Ads | Facebook Ads Wykluczanie produktów z Shoper kampanii (Google Shopping, Facebook Ads)
Raporty
- Google Ads | Facebook Ads Gdzie sprawdzę wyniki Kapanii?
- Google Ads Gdzie sprawdzę, które zamówienia w moim sklepie pochodzą z Shoper kampanii Google Ads?
- Google Ads Jak liczone są konwersje z kampanii Google Shopping?
- Google Ads Jak przypisywana jest konwersja do Shoper kampanii Google Ads?
- Facebook Ads Przebieg kampanii Facebook Ads – kiedy będą pierwsze efekty?
- Facebook Ads Jak przypisywana jest konwersja do Shoper kampanii Facebook Ads?
- Facebook Ads Różnice w wynikach w raportach Facebook Ads a Google Analytics?
Rozliczenia
- Google Ads | Facebook Ads Ile kosztuje kampania reklamowa w Shoper? – model rozliczenia
- Google Ads | Facebook Ads Automatyczne doładowanie kampanii
- Google Ads | Facebook Ads Faktura pro forma za Shoper kampanie Google Ads/Facebook Ads
- Google Ads | Facebook Ads Jak doładować budżet Shoper kampanii Google Ads/Facebook Ads
- Google Ads | Facebook Ads Kiedy środki z doładowania pojawią się na koncie?