Darmowe webinary online Shoper po przeniesieniu z Shoplo – warsztaty online

 

Cześć, witamy w Shoper!

Przygotowaliśmy dla ciebie darmowe webinary, z których dowiesz się wszystkiego o przeniesieniu twojego sklepu Shoplo na platformę Shoper.
Mamy dla ciebie porcję przydatnej wiedzy, dzięki której lepiej poznasz panel sklepu Shoper i możliwości sprzedażowe naszego oprogramowania. Szkolenia odbywają się w formie webinarów, więc możesz je oglądać wygodnie bez wychodzenia z domu czy pracy. Zapraszamy!

Masz do nas pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.

 

Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper

  • czwartek 16 września 10:00
  • wtorek 21 września 10:00

Webinar dla przenoszących swój sklep z platformy Shoplo na Shoper. Porównanie ścieżek w panelu administracyjnym i omówienie funkcjonalności.

Warsztaty poprowadzi  Konrad Durda, z Działu Obsługi Klienta Premium platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Konrad Durda Shoper

Szablony graficzne – wybór i konfiguracja

  • wtorek 28 września 10:00

Szkolenie dla osób, które chcą uzyskać pomoc w konfiguracji szablonu swojego sklepu, po przeniesieniu sklepu z Shoplo na Shoper. Podczas warsztatów zostanie przeprowadzona również konfiguracja przykładowego szablonu.

Warsztaty poprowadzi Michał Mądrzak z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Michał Mądrzak z Shoper

Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper

Czy warsztaty są darmowe?

Tak, są bezpłatne. Pamiętamy jednak, że twoja uwaga jest cenną walutą, dlatego dbamy o świeże, merytoryczne treści.

Czy jest dostęp do archiwum nagrań?

Nie prowadzimy archiwum. Zapisane osoby otrzymają ankiety, a po ich wypełnieniu również materiały. Zależy nam na „żywych” uczestnikach, a nasze obserwacje pokazują, że wysłanie nagrania powoduje, że potencjalni uczestnicy „chomikują” linki, jednak nie oglądają szkoleń.
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dbamy również o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.

Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?

Nie, śmiało zapisuj się w wolnej chwili.

Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?

Tak, zapisz się na tyle, ile potrzebujesz.

Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?

Nie. Jesteśmy otwarci na wszystkich zainteresowanych tematyką e-commerce.

Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?

Tak, otrzymasz mailowe potwierdzenie. Oprócz tego po zapisie pojawi się strona podziękowania. Już na niej zobaczysz link udziału wraz z możliwością dodania wydarzenia do kalendarza Google.

Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.

Najprawdopodobniej przy zapisie został podany błędny adres e-mail – być może pojawiła się literówka. Na wszelki wypadek sprawdź także folder „Spam”. Jeśli znajdziesz tam wiadomości, przenieś je do odebranych, aby zasygnalizować, że otrzymywane wiadomości nie są spamem. Jeśli masz pewność, że adres był poprawny, a mimo to wiadomości nie dotarły, napisz do działu Customer Success na cs@shoper.pl.

Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?

Tak, w dzień szkolenia wysyłamy wiadomości z przypomnieniem. Możesz też dodać przypomnienie w swoim kalendarzu Google.

Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?

Śmiało zapisuj się na wybrane szkolenia. Po wydarzeniu wyślemy ankietę, w której możesz zgłosić nowe tematy i uwagi. Po jej wypełnieniu otrzymasz linki do pobrania nagrania i prezentacji. Mogą jednak pojawić się warsztaty (głównie z zewnętrznymi partnerami), po których nie udostępnimy materiałów. Zawsze otrzymasz taką informację w mailu z ankietą.

Kim są prowadzący webinary – warsztaty Shoper?

Najczęściej prowadzącymi są członkowie działu Customer Success Shoper. Zajmujemy się edukacją klientów, rozwojem ich sklepów, jesteśmy blisko interesujących danych i trendów związanych z e-commerce. Od czasu do czasu zapraszamy również partnerów platformy sklepów internetowych Shoper czy kolegów i koleżanki z innych działów, którzy mogą podzielić się przydatną wiedzą.