Prowadzisz sklep internetowy Shoper? Interesujesz się e-biznesem lub rozważasz założenie sklepu internetowego? Spotkajmy się na darmowych warsztatach! Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.
Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.
Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.
Audyt sklepu internetowego na żywo
- wtorek 17 maja 11:00
Prowadzisz sklep Shoper? Zapraszamy na audytu na żywo, aby obejrzeć na przykładzie innych sklepów, o co warto zadbać!
Warsztaty poprowadzą Piotr Paciorek i Patryk Stokłosa z działu Customer Experience platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów
Przegląd nowości w Shoper
- czwartek 19 maja 11:00
Podczas szkolenia poznasz najnowsze technologie/funkcjonalności, które pomogą ci jeszcze lepiej skonfigurować wygląd swojego sklepu i ustawić produkty według preferowanej kolejności.
Warsztaty poprowadzi Klaudia Sieprawska z Działu Obsługi Klienta platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów
Przegląd 16 aplikacji, które przydadzą się w twoim sklepie!
- wtorek 24 maja 11:00
Podczas warsztatów opowiemy o najciekawszych aplikacjach dla twojego sklepu internetowego Shoper. Dowiesz się dlaczego warto z nich korzystać, jak działają i jakie są ich zalety.
Warsztaty poprowadzą Patryk Stokłosa z działu Customer Experience oraz Karolina Markiewicz z Działu Obsługi Klienta platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów
Czym jest dropshipping? Poznaj tajniki skutecznej sprzedaży
- środa 25 maja 11:00
Podczas warsztatów opowiemy na czym polega sprzedaż w modelu dropshipping, jakie wyzwania i korzyści się z tym wiążą.
Warsztaty poprowadzą Radosław Król Specjalista ds. sprzedaży i wdrażania oprogramowania Apilo oraz Marcin Łukowski Specjalista ds. wdrożeń platformy sklepów internetowych Shoper.
Sprzedawaj więcej, sprzedawaj na raty – jak robić to dobrze?
- czwartek 27 maja 13:00
Podczas szkolenia dowiesz się m.in. o tym jak zwiększać sprzedaż w czasach niepewności z produktami ratalnymi od Santander Consumer Bank, jak zaplanować sprzedaż na raty oraz jak skuteczne zwiększanie wartości koszyka ratami online
Warsztaty poprowadzi Łukasz Piechowiak Head of Financial Services platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów
Wszystko, co musisz wiedzieć o fakturach, żeby rozpocząć sprzedaż
- wtorek 31 maja 11:00
Podczas szkolenia zdobędziesz przydatną wiedzę na temat faktur i dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia sprzedaży.
Warsztaty poprowadzi Piotr Szykowny – Project Manager Shoper Faktury i Magazyn.
Niezbędnik startującego sklepu internetowego, czyli jak wystartować ze sprzedażą w 7 prostych krokach
- wydarzenie cykliczne, podczas zapisu możesz wybrać odpowiedni dla Ciebie termin
Planujesz założyć własny sklep internetowy? Podczas szkolenia zyskasz realną wiedzę, która ułatwi Ci start w e-commerce. Omówimy w nim też ważne kroki, narzędzia i damy wskazówki niezbędne do rozpoczęcia sprzedaży.
Warsztaty poprowadzi Dawid Gerbisz, Specjalista ds. e-commerce platformy sklepów internetowych Shoper.
GetReview — Opinie w SXO
- czwartek 12 maja 11:00
W trakcie szkolenia dowiesz się, w jaki sposób opinie mogą wpłynąć nie tylko na twoje pozycje w Google, ale także decyzje zakupowe klientów.
Warsztaty poprowadzą Adam Olejnik oraz Paweł Styperek specjaliści ds. marketingu i sprzedaży w GetReview.
Dlaczego warto wziąć udział?
Zobacz, co liczby zebrane w 2021 roku mówią o naszych warsztatach online:
średnia ocen: 6,46/7
Uczestnicy już ponad 5700 razy ocenili przydatność warsztatów i sposób przekazu.
76 szkoleń
Wiemy, co robimy i mamy doświadczenie. W zeszłym roku zorganizowaliśmy 76 webinarów.
14 000+ uczestników
Już tylu pasjonatów e-commerce zaufało nam w 2021 roku i wzięło udział w webinarach.
Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper
Czy warsztaty są darmowe?
Czy jest dostęp do archiwum nagrań?
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.
Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?
Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?
Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?
Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?
Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.
Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?
Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?
Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?
Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?
- Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
- Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
- Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.