Darmowe webinary online od Shoper – warsztaty online

 

Prowadzisz sklep internetowy Shoper? Interesujesz się e-biznesem lub rozważasz założenie sklepu internetowego? Spotkajmy się na darmowych warsztatach! Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.

Rozkład warsztatów na sierpień ogłosimy 12.08.

Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.

Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.

 

Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper?

  • piątek 10 lipca 10:00
  • piątek 17 lipca 10:00
  • piątek 24 lipca 10:00
  • piątek 31 lipca 10:00

Webinar dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sklepem Shoper.

Warsztaty poprowadzi Cezary Nazar, E-commerce Specialist w Dziale Obsługi Klienta Shoper.

Warsztaty już się odbyły
Cezary Nazar - Shoper

Jak dotrzeć do klienta? – Shoper Kampanie – darmowe warsztaty

  • wtorek 28 lipca 12:00
  • czwartek 30 lipca 16:30

Warsztaty poprowadzi Sebastian Bielec, Koordynator Reklam Internetowych z działu Shoper Kampanie.

Warsztaty już się odbyły
Sebastian Bielec - Shoper

Audyt sklepu internetowego na żywo

  • środa 29 lipca 14:00

Warsztaty poprowadzą Piotr Paciorek i Dominik Cisoń z działu Customer Success, platformy sklepów internetowych Shoper.

Webinar dla chcących zobaczyć, na co warto zwrócić szczególną uwagę w sklepie internetowym.

Warsztaty już się odbyły
Piotr Paciorek i Dominik Cisoń, Shoper

Zrozumieć Google i użytkownika wyszukiwarki

  • czwartek 23 lipca 10:00
  • poniedziałek 27 lipca 17:00

Warsztaty poprowadzi Piotr Paciorek, Team Leader działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.

Warsztaty wprowadzające do tematyki SEO i funkcjonowania Google w zestawieniu z zachowaniem użytkownika sklepu.

Warsztaty już się odbyły
Piotr Paciorek Shoper

Jak czerpać korzyści z połączenia e-sklepu z systemem ERP

– co zrobić, żeby wejść z e-biznesem na wyższy poziom.

  • środa 22 lipca 12:00

Warsztaty poprowadzą Paulina Gruszka i Małgorzata Łukasik reprezentujące system ERP enova365.

Warsztaty już się odbyły

Jak profesjonalnie wystartować na Facebooku – cz. II

  • środa 15 lipca 17:00
  • wtorek 21 lipca 14:00

Warsztaty poprowadzi Dominik Cisoń, Learing Coordinator platformy sklepów internetowych Shoper.

Webinar dla osób posiadających już skonfigurowane konto biznesowe na FB, chcących rozkręcić sprzedaż za pomocą Menedżera Reklam.

Warsztaty już się odbyły
Dominik Cisoń - kleks

Opinie klientów – Klucz do konwersji w sklepie internetowym

  • poniedziałek 13 lipca 17:00
  • czwartek 16 lipca 10:00

Warsztaty poprowadzą Paweł Styperek i Adam Olejnik, tworzący rozwiązanie Getreview i Refericon dla sklepów internetowych.

Webinar dla każdego, kto chce budować zaufanie do sklepu, zwiększając tym samym szansę na zakupy.

Warsztaty już się odbyły
Getreview i Refericon

Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper

1. Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?

Tak, otrzymasz mailowe potwierdzenie. Oprócz tego po zapisie pojawi się strona podziękowania. Już na niej zobaczysz link udziału wraz z możliwością dodania wydarzenia do kalendarza Google.

2. Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.

Najprawdopodobniej przy zapisie został podany błędny adres e-mail – być może pojawiła się literówka. Na wszelki wypadek sprawdź także folder „Spam”. Jeśli znajdziesz tam wiadomości, przenieś je do odebranych, aby zasygnalizować, że otrzymywane wiadomości nie są spamem. Jeśli masz pewność, że adres był poprawny, a mimo to wiadomości nie dotarły, napisz do działu Customer Success na cs@shoper.pl.

3. Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?

Śmiało zapisuj się na wybrane szkolenia. Po wydarzeniu wyślemy ankietę, w której możesz zgłosić nowe tematy i uwagi. Po jej wypełnieniu otrzymasz linki do pobrania nagrania i prezentacji. Mogą jednak pojawić się warsztaty (głównie z zewnętrznymi partnerami), po których nie udostępnimy materiałów. Zawsze otrzymasz taką informację w mailu z ankietą.

4. Czy jest dostęp do archiwum nagrań?

Nie prowadzimy archiwum. Zapisane osoby otrzymają ankiety, a po ich wypełnieniu również materiały. Zależy nam na „żywych” uczestnikach, a nasze obserwacje pokazują, że wysłanie nagrania powoduje, że potencjalni uczestnicy „chomikują” linki, jednak nie oglądają szkoleń.
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.

5. Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?

Poziom zależy od konkretnych warsztatów. Przejdź do zapisów na konkretne spotkanie i sprawdź, czy poruszane tematy ci odpowiadają.

6. Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?

Nie, śmiało zapisuj się w wolnej chwili.

7. Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?

Tak, zapisz się na tyle, ile potrzebujesz.

8. Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?

Nie. Jesteśmy otwarci na wszystkich zainteresowanych tematyką e-commerce i marketingu internetowego. Zapisz się i częstuj się wiedzą.

9. Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?

Tak, w dzień szkolenia wysyłamy wiadomości z przypomnieniem. Możesz też dodać przypomnienie w swoim kalendarzu Google.

10. Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?

  • Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
  • Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
  • Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.

11. Czy warsztaty są darmowe?

Tak, są bezpłatne. Pamiętamy jednak, że twoja uwaga jest cenną walutą, dlatego dbamy o świeże, merytoryczne treści.

12. Kim są prowadzący webinary – warsztaty Shoper?

Najczęściej prowadzącymi są członkowie działu Customer Success Shoper. Zajmujemy się edukacją klientów, rozwojem ich sklepów, jesteśmy blisko interesujących danych i trendów związanych z e-commerce. Od czasu do czasu zapraszamy również partnerów platformy sklepów internetowych Shoper czy kolegów i koleżanki z innych działów, którzy mogą podzielić się ciekawą wiedzą.