Darmowe webinary online od Shoper – warsztaty online

 

Prowadzisz sklep internetowy Shoper? Interesujesz się e-biznesem lub rozważasz założenie sklepu internetowego? Spotkajmy się na darmowych warsztatach! Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.

Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.

Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.

 

Jak dotrzeć do klienta? – Shoper Kampanie

  • wtorek 19 stycznia 11:00

Webinar dla osób szukających kanałów promocji lub tych, które uruchomiły Shoper Kampanie.

Warsztaty poprowadzi Sebastian Bielec, Koordynator Reklam Internetowych z działu Shoper Kampanie.
Przejdź do zapisów

Sebastian Bielec - Shoper

Atrakcyjna karta produktu – czyli jaka?

  • czwartek 21 stycznia 11:00

Webinar dla osób, które chcą poprawić jakość swoich kart produktowych, znających już sklep Shoper.

Warsztaty poprowadzi Marcin Piskorz, Customer Success Specialist w zespole Shoper.
Przejdź do zapisów

Marcin Piskorz - Shoper

Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper

  • piątek 22 stycznia 11:00

Webinar dla rozpoczynających przygodę ze sklepem Shoper lub dopiero testujących oprogramowanie.

Warsztaty poprowadzi Rafał Marszałek, Specjalista ds. wdrożeń w dziale Shoper Premium.
Przejdź do zapisów

Rafał Marszałek - Shoper

Zwiększ konwersję sprzedaży w sklepie z płatnościami odroczonymi PayPo

  • wtorek 26 stycznia 11:00
  • czwartek 28 stycznia 14:00

Webinar dla wszystkich zainteresowanych wdrożeniem płatności odroczonych i szukających sposobów na poprawę konwersji w sklepie.

Warsztaty poprowadzi Magdalena Jędras – New Business Manager w PayPo.
Przejdź do zapisów

Magdalena Jędras

Trendy i zmiany w e-commerce w 2021

  • środa 27 stycznia 18:00

Facebook live przy współpracy z CRASH Mondays. Dla wszystkich zainteresowanych bieżącą sytuacją w branży e-commerce.

Spotkanie poprowadzi Marcin Płoński z działu Shoper Premium.
Przejdź do wydarzenia

Marcin Płoński - Shoper

Niezbędnik startującego sklepu internetowego

  • piątek 29 stycznia 11:00

Webinar dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sklepem internetowym.

Warsztaty poprowadzi Klaudia Kranc z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Klaudia Kranc – Shoper

Dlaczego warto wziąć udział?

Zobacz, co liczby zebrane w 2020 roku mówią o naszych warsztatach online:

dobre oceny webinarów

średnia ocen: 6,46/7

Uczestnicy już ponad 5700 razy ocenili przydatność warsztatów i sposób przekazu.

szkolenia i warsztaty

128 szkoleń

Wiemy, co robimy i mamy doświadczenie. Tylko w tym roku zorganizowaliśmy 128 webinarów.

uczestnicy webinarów

14 000+ uczestników

Już tylu pasjonatów e-commerce zaufało nam w 2020 roku i wzięło udział w webinarach.

Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper

Czy warsztaty są darmowe?

Tak, są bezpłatne. Pamiętamy jednak, że twoja uwaga jest cenną walutą, dlatego dbamy o świeże, merytoryczne treści.

Czy jest dostęp do archiwum nagrań?

Nie prowadzimy archiwum. Zapisane osoby otrzymają ankiety, a po ich wypełnieniu również materiały. Zależy nam na „żywych” uczestnikach, a nasze obserwacje pokazują, że wysłanie nagrania powoduje, że potencjalni uczestnicy „chomikują” linki, jednak nie oglądają szkoleń.
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.

Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?

Nie, śmiało zapisuj się w wolnej chwili.

Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?

Tak, zapisz się na tyle, ile potrzebujesz.

Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?

Nie. Jesteśmy otwarci na wszystkich zainteresowanych tematyką e-commerce i marketingu internetowego. Zapisz się i częstuj się wiedzą.

Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?

Tak, otrzymasz mailowe potwierdzenie. Oprócz tego po zapisie pojawi się strona podziękowania. Już na niej zobaczysz link udziału wraz z możliwością dodania wydarzenia do kalendarza Google.

Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.

Najprawdopodobniej przy zapisie został podany błędny adres e-mail – być może pojawiła się literówka. Na wszelki wypadek sprawdź także folder „Spam”. Jeśli znajdziesz tam wiadomości, przenieś je do odebranych, aby zasygnalizować, że otrzymywane wiadomości nie są spamem. Jeśli masz pewność, że adres był poprawny, a mimo to wiadomości nie dotarły, napisz do działu Customer Success na cs@shoper.pl.

Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?

Tak, w dzień szkolenia wysyłamy wiadomości z przypomnieniem. Możesz też dodać przypomnienie w swoim kalendarzu Google.

Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?

Śmiało zapisuj się na wybrane szkolenia. Po wydarzeniu wyślemy ankietę, w której możesz zgłosić nowe tematy i uwagi. Po jej wypełnieniu otrzymasz linki do pobrania nagrania i prezentacji. Mogą jednak pojawić się warsztaty (głównie z zewnętrznymi partnerami), po których nie udostępnimy materiałów. Zawsze otrzymasz taką informację w mailu z ankietą.

Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?

Poziom zależy od konkretnych warsztatów. Przejdź do zapisów na konkretne spotkanie i sprawdź, czy poruszane tematy ci odpowiadają.

Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?

  • Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
  • Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
  • Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.

Kim są prowadzący webinary – warsztaty Shoper?

Najczęściej prowadzącymi są członkowie działu Customer Success Shoper. Zajmujemy się edukacją klientów, rozwojem ich sklepów, jesteśmy blisko interesujących danych i trendów związanych z e-commerce. Od czasu do czasu zapraszamy również partnerów platformy sklepów internetowych Shoper czy kolegów i koleżanki z innych działów, którzy mogą podzielić się przydatną wiedzą.