Darmowe webinary online od Shoper – warsztaty online

 

Prowadzisz sklep internetowy Shoper? Interesujesz się e-biznesem lub rozważasz założenie sklepu internetowego? Spotkajmy się na darmowych warsztatach! Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.

Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.

Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.

Alibaba.com to nie bajka! Poznaj tajniki sprzedaży na tej platformie

  • czwartek 6 października 11:00

Podczas tego webinaru pokażemy, jak w łatwy i szybki sposób, z wykorzystaniem Alibaba.com, budować globalną sprzedaż B2B. Będzie to niepowtarzalna okazji, aby zobaczyć w praktyce możliwości tego portalu i rozwiązania jakie oferuje dla polskich producentów i sprzedawców.

Warsztaty poprowadzi Mateusz Grzywnowicz Head of Selium, działu platformy Shoper odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na marketplace.
Przejdź do zapisów

Jak kampanie i obsługa klienta w kanale SMS mogą zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie

  • wtorek 11 października 11:00

Za 2 miesiące minie dokładnie 30 lat od wysłania pierwszej wiadomości SMS. To pierwsza technologia, która przykleiła nas do małych urządzeń. Co wydarzyło się przez te 3 dekady i czy pogłoski o śmierci SMS są mocno przesadzone? Szkolenie zabierze Cię w podróż, podczas której dowiesz się więcej między innymi o zaskakujących zastosowaniach, skuteczności kampanii SMS-owych (i o tym jak napisać SMS-a do Baracka Obamy). A przede wszystkim o Shoper Connect – usłudze, która najlepsze doświadczenia tych 3 dekad rozwoju SMS łączy w jednej aplikacji.

Warsztaty poprowadzi Jan Biłyk współtwórca platformy 2way.app, prezes agencji Laurens Coster
Przejdź do zapisów

Transmisje sprzedażowe – hit czy kit? Zwiększ sprzedaż w social media

  • środa 12 października 11:00

Kiedyś — telezakupy Mango, dziś — szybko rozwijający się sektor sprzedaży internetowej. Mowa o live commerce, czyli sprzedaży podczas transmisji live. W Polsce coraz więcej klientów decyduje się właśnie na tę formę zakupów. Przyjdź na webinar i dowiedz się jak wykorzystać trend zakupów na żywo w swoim sklepie internetowym, by sprzedawać więcej i zdobywać nowych klientów.

Warsztaty poprowadzi Basia Kaleńczuk Social Commerce Specialist platformy sklepów internetowych Shoper

Przejdź do zapisów

Narzędzia do śledzenia trendów – zobacz, co sprzedawać (nie tylko) od święta

  • czwartek 13 października 11:00

Podczas webinaru dowiesz się jakie cechy powinien posiadać produkt, który warto sprzedawać. Nauczysz się jak korzystać z Google Trends, badać konkurencję i słowa kluczowe. Nie zabraknie informacji o najpopularniejszych platformach marketplace i sezonowości produktów. Poznasz różnice w sprzedaży produktów własnych, w ramach modelu dropshipping czy fulfillmentu. Na koniec wytłumaczymy jak nawiązać współpracę z hurtownią i jak ją zintegrować ze sklepem.

Warsztaty poprowadzi Karolina Markiewicz Specjalistka ds. E-commerce platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Twój sklep na Allegro – rozkręć swój biznes wśród 18 milionów klientów

  • środa 19 października 11:00

Weź udział w naszym webinarze i sprawdź, jak rozkręcić sprzedaż na najpopularniejszej platformie e-commerce w kraju! Podczas spotkania dowiesz się m.in. dlaczego warto sprzedawać na Allegro, jak wystawić pierwszą ofertą i co możesz zyskać jako nowy sprzedający.

Warsztaty poprowadzą Mateusz Grzywnowicz  Head of Selium oraz Aleksandra Panek Education & Merchant Development Partner

Przejdź do zapisów

15 punktów, o jakie musisz zadbać podczas budowy sklepu

  • czwartek 20 października 13:00

Podczas szkolenia specjalista platformy sklepów internetowych Shoper opowie o 15 rzeczach, o które musisz zadbać na samym początku swojej przygody ze sklepem internetowym.

Warsztaty poprowadzi Michał Mądrzak z działu Customer Experience platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Audyt sklepu internetowego na żywo

  • piątek 21 października 11:00

Prowadzisz sklep Shoper? Zgłoś się do audytu na żywo lub obejrzyj na przykładzie innych sklepów, o co warto zadbać!

Warsztaty poprowadzą Agnieszka Skorecka i Marcin Piskorz  z działu Customer Exeprience platformy sklepów internetowych Shoper

Przejdź do zapisów

Agnieszka Skorecka Marcin Piskorz Shoper

Atrakcyjny sklep sprzeda więcej. Zadbaj o jego wygląd!

  • środa 26 października 11:00

Masz poczucie, że szata graficzna twojego sklepu nie odzwierciedla jego potencjału? Chciałbyś ją zmienić, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Brakuje ci inspiracji? Zapraszamy, to idealny webinar dla ciebie! Przedstawimy topowe szablony graficzne i przykłady ich zastosowania, świetne projekty indywidualne, które wykonaliśmy dla naszych klientów oraz inne ciekawe rozwiązania graficzne. Zapisz się już dzisiaj!

Warsztaty poprowadzi Katarzyna Lalik Wolko Młodsza specjalistka ds. e-commerce platformy sklepów internetowych Shoper
Przejdź do zapisów

Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper

  • czwartek 27 października 11:00

Podczas szkolenia specjalista platformy sklepów internetowych Shoper opowie jak poruszać się po panelu administracyjnym sklepu, co należy skonfigurować w pierwszej kolejności oraz jak prawidłowo zarządzać produktami i ich sprzedażą.

Warsztaty poprowadzi Klaudia Sieprawska Specjalistka ds. e-commerce platformy sklepów internetowych Shoper
Przejdź do zapisów

Klaudia Sieprawska Shoper

Turniej szablonów graficznych

  • piątek 28 października 11:00

Podczas szkolenia poznasz charakterystykę trzech szablonów graficznych – będziemy opisywać trzy wybrane z naszej oferty szablony graficzne, omawiać ich mocne punkty, wskazywać na oryginalne rozwiązania. Zobaczysz także przykładowe, praktyczne zastosowanie jednego z nich.

Warsztaty poprowadzą Beata Śladowska i Michał Mądrzak z działu Customer Experience platformy sklepów internetowych Shoper
Przejdź do zapisów

Beata Śladowska Shoper

Warsztaty dla zaczynających prowadzenie sklepu internetowego

Często najtrudniej jest zacząć. Dlatego przygotowaliśmy darmowe warsztaty właśnie dla osób, które dopiero zaczynają swoją działalność z Shoper! Jak ustawić płatności, dodać produkty, czy na pewno SSL jest obowiązkowy?

Tego wszystkiego dowiesz się na warsztatach dla początkujących.

 

Webinary na dobry start

 

 

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenia dla świata e-commerce prowadzimy od 2018 roku. Zobacz, jak to wygląda w liczbach:

dobre oceny webinarów

średnia ocen: 6,48/7

Otrzymaliśmy ponad 8400 ocen przydatności warsztatów i sposobu przekazu.

szkolenia i warsztaty

300+ szkoleń

Uwielbiamy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem. Kalendarz szkoleń pęka w szwach!

uczestnicy webinarów

50 000+ uczestników

To więcej niż jest mieszkańców Wejherowa! Na naszych webinarach każdy znajdzie coś dla siebie.

Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper

Czy warsztaty są darmowe?

Tak, są bezpłatne. Pamiętamy jednak, że twoja uwaga jest cenną walutą, dlatego dbamy o świeże, merytoryczne treści.

Czy jest dostęp do archiwum nagrań?

Nie prowadzimy archiwum. Zapisane osoby otrzymają ankiety, a po ich wypełnieniu również materiały. Zależy nam na „żywych” uczestnikach, a nasze obserwacje pokazują, że wysłanie nagrania powoduje, że potencjalni uczestnicy „chomikują” linki, jednak nie oglądają szkoleń.
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.

Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?

Nie, śmiało zapisuj się w wolnej chwili.

Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?

Tak, zapisz się na tyle, ile potrzebujesz.

Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?

Nie. Jesteśmy otwarci na wszystkich zainteresowanych tematyką e-commerce i marketingu internetowego. Zapisz się i częstuj się wiedzą.

Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?

Tak, otrzymasz mailowe potwierdzenie. Oprócz tego po zapisie pojawi się strona podziękowania. Już na niej zobaczysz link udziału wraz z możliwością dodania wydarzenia do kalendarza Google.

Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.

Najprawdopodobniej przy zapisie został podany błędny adres e-mail – być może pojawiła się literówka. Na wszelki wypadek sprawdź także folder „Spam”. Jeśli znajdziesz tam wiadomości, przenieś je do odebranych, aby zasygnalizować, że otrzymywane wiadomości nie są spamem. Jeśli masz pewność, że adres był poprawny, a mimo to wiadomości nie dotarły, napisz do działu Customer Success na cs@shoper.pl.

Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?

Tak, w dzień szkolenia wysyłamy wiadomości z przypomnieniem. Możesz też dodać przypomnienie w swoim kalendarzu Google.

Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?

Śmiało zapisuj się na wybrane szkolenia. Po wydarzeniu wyślemy ankietę, w której możesz zgłosić nowe tematy i uwagi. Po jej wypełnieniu otrzymasz linki do pobrania nagrania i prezentacji. Mogą jednak pojawić się warsztaty (głównie z zewnętrznymi partnerami), po których nie udostępnimy materiałów. Zawsze otrzymasz taką informację w mailu z ankietą.

Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?

Poziom zależy od konkretnych warsztatów. Przejdź do zapisów na konkretne spotkanie i sprawdź, czy poruszane tematy ci odpowiadają.

Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?

  • Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
  • Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
  • Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.

Kim są prowadzący webinary – warsztaty Shoper?

Najczęściej prowadzącymi są członkowie działu Customer Success Shoper. Zajmujemy się edukacją klientów, rozwojem ich sklepów, jesteśmy blisko interesujących danych i trendów związanych z e-commerce. Od czasu do czasu zapraszamy również partnerów platformy sklepów internetowych Shoper czy kolegów i koleżanki z innych działów, którzy mogą podzielić się przydatną wiedzą.