Darmowe webinary online od Shoper – warsztaty online

 

Prowadzisz sklep internetowy Shoper? Interesujesz się e-biznesem lub rozważasz założenie sklepu internetowego? Spotkajmy się na darmowych warsztatach! Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.

Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.

Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.

 

Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper

  • wtorek 13 kwietnia 10:00
  • piątek 23 kwietnia 12:00

Webinar dla rozpoczynających przygodę ze sklepem Shoper lub dopiero testujących oprogramowanie.

Warsztaty poprowadzą Konrad DurdaRafał Marszałek, z Działu Obsługi Klienta platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Konrad Rafał Shoper

Jak powinna wyglądać strona główna w sklepie internetowym?

  • czwartek 15 kwietnia 13:00

Webinar dla osób, które są zainteresowane tematem optymalizacji strony głównej w sklepie internetowym.

Warsztaty poprowadzi Marcin Piskorz z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Marcin Piskorz - Shoper

SEO cz. 1: Zrozumieć Google i użytkownika wyszukiwarki

  • wtorek 20 kwietnia 11:00

Szkolenie wprowadzające do zagadnień związanych z SEO, czyli z ang. Search Engine Optimization). Temat, o którym wielu słyszało, prawie każdy chce “robić”, ale już nieliczni są świadomi, dlaczego i jakie wymogi stawia przed nami Google.

Warsztaty poprowadzi Piotr Paciorek z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Piotr Paciorek Shoper

SEO cz. 2: Podstawy optymalizacji SEO

  • czwartek 22 kwietnia 11:00

Po wprowadzeniu teoretycznym czas, aby przejść przez praktyczne  aspekty dotyczące optymalizacji strony pod wyszukiwarki.

Warsztaty poprowadzi Piotr Paciorek z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Piotr Paciorek Shoper

SEO cz. 3: Meta tagi – czyli jak pokaże nas wyszukiwarka

  • wtorek 27 kwietnia 11:00

W trzeciej części szkoleń o SEO skupimy się tylko na tzw. meta tagach, czyli w jaki sposób Google będzie prezentować naszą stronę w wynikach wyszukiwania i na co zwrócić uwagę przy pracach nad tym elementem.

Warsztaty poprowadzi Piotr Paciorek z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Piotr Paciorek Shoper

Dlaczego warto wziąć udział?

Zobacz, co liczby zebrane w 2020 roku mówią o naszych warsztatach online:

dobre oceny webinarów

średnia ocen: 6,46/7

Uczestnicy już ponad 5700 razy ocenili przydatność warsztatów i sposób przekazu.

szkolenia i warsztaty

128 szkoleń

Wiemy, co robimy i mamy doświadczenie. Tylko w tym roku zorganizowaliśmy 128 webinarów.

uczestnicy webinarów

14 000+ uczestników

Już tylu pasjonatów e-commerce zaufało nam w 2020 roku i wzięło udział w webinarach.

Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper

Czy warsztaty są darmowe?

Tak, są bezpłatne. Pamiętamy jednak, że twoja uwaga jest cenną walutą, dlatego dbamy o świeże, merytoryczne treści.

Czy jest dostęp do archiwum nagrań?

Nie prowadzimy archiwum. Zapisane osoby otrzymają ankiety, a po ich wypełnieniu również materiały. Zależy nam na „żywych” uczestnikach, a nasze obserwacje pokazują, że wysłanie nagrania powoduje, że potencjalni uczestnicy „chomikują” linki, jednak nie oglądają szkoleń.
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.

Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?

Nie, śmiało zapisuj się w wolnej chwili.

Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?

Tak, zapisz się na tyle, ile potrzebujesz.

Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?

Nie. Jesteśmy otwarci na wszystkich zainteresowanych tematyką e-commerce i marketingu internetowego. Zapisz się i częstuj się wiedzą.

Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?

Tak, otrzymasz mailowe potwierdzenie. Oprócz tego po zapisie pojawi się strona podziękowania. Już na niej zobaczysz link udziału wraz z możliwością dodania wydarzenia do kalendarza Google.

Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.

Najprawdopodobniej przy zapisie został podany błędny adres e-mail – być może pojawiła się literówka. Na wszelki wypadek sprawdź także folder „Spam”. Jeśli znajdziesz tam wiadomości, przenieś je do odebranych, aby zasygnalizować, że otrzymywane wiadomości nie są spamem. Jeśli masz pewność, że adres był poprawny, a mimo to wiadomości nie dotarły, napisz do działu Customer Success na cs@shoper.pl.

Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?

Tak, w dzień szkolenia wysyłamy wiadomości z przypomnieniem. Możesz też dodać przypomnienie w swoim kalendarzu Google.

Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?

Śmiało zapisuj się na wybrane szkolenia. Po wydarzeniu wyślemy ankietę, w której możesz zgłosić nowe tematy i uwagi. Po jej wypełnieniu otrzymasz linki do pobrania nagrania i prezentacji. Mogą jednak pojawić się warsztaty (głównie z zewnętrznymi partnerami), po których nie udostępnimy materiałów. Zawsze otrzymasz taką informację w mailu z ankietą.

Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?

Poziom zależy od konkretnych warsztatów. Przejdź do zapisów na konkretne spotkanie i sprawdź, czy poruszane tematy ci odpowiadają.

Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?

  • Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
  • Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
  • Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.

Kim są prowadzący webinary – warsztaty Shoper?

Najczęściej prowadzącymi są członkowie działu Customer Success Shoper. Zajmujemy się edukacją klientów, rozwojem ich sklepów, jesteśmy blisko interesujących danych i trendów związanych z e-commerce. Od czasu do czasu zapraszamy również partnerów platformy sklepów internetowych Shoper czy kolegów i koleżanki z innych działów, którzy mogą podzielić się przydatną wiedzą.