Darmowe webinary online od Shoper – warsztaty online

 

Prowadzisz sklep internetowy Shoper? Interesujesz się e-biznesem lub rozważasz założenie sklepu internetowego? Spotkajmy się na darmowych warsztatach! Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.

Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.

Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.

 

Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper

  • czwartek 15 lipca 11:00

Webinar dla rozpoczynających przygodę ze sklepem Shoper lub dopiero testujących oprogramowanie.

Warsztaty poprowadzi  Konrad Durda, z Działu Obsługi Klienta Premium platformy sklepów internetowych Shoper.

Warsztaty już się odbyły
Konrad Durda Shoper

Audyt sklepu internetowego na żywo

  • wtorek 13 lipca 14:00

Podczas szkolenia zostaną omówione wybrane sklepy internetowe pod kątem dobrych i złych praktyk. Przejdź dalej i zgłoś swój sklep. Wskazówki będą uniwersalne, dlatego zapraszamy wszystkich właścicieli sklepów internetowych.

Warsztaty poprowadzą Marcin Piskorz i Agnieszka Skorecka z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.

Warsztaty już się odbyły
Agnieszka Skorecka Marcin Piskorz Shoper

Szablony graficzne – wybór i konfiguracja

  • wtorek 20 lipca 12:00

Szkolenie dla osób, które są zainteresowane zmianą wyglądu swojego sklepu internetowego i chcą dowiedzieć się na co zwrócić uwagę podczas wyboru szablonu. Podczas warsztatów zostanie przeprowadzona również konfiguracja przykładowego szablonu.

Warsztaty poprowadzi Michał Mądrzak z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.

Warsztaty już się odbyły
Michał Mądrzak z Shoper

Audyt sklepu internetowego na żywo

  • środa 28 lipca 10:00

Podczas szkolenia zostaną omówione wybrane sklepy internetowe pod kątem dobrych i złych praktyk. Przejdź dalej i zgłoś swój sklep. Wskazówki będą uniwersalne, dlatego zapraszamy wszystkich właścicieli sklepów internetowych.

Warsztaty poprowadzą Patryk Stokłosa i Klaudia Kranc z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.

Warsztaty już się odbyły
Klaudia Kranc Patryk Stokłosa

Dlaczego warto wziąć udział?

Zobacz, co liczby zebrane w 2020 roku mówią o naszych warsztatach online:

dobre oceny webinarów

średnia ocen: 6,46/7

Uczestnicy już ponad 5700 razy ocenili przydatność warsztatów i sposób przekazu.

szkolenia i warsztaty

128 szkoleń

Wiemy, co robimy i mamy doświadczenie. W zeszłym roku zorganizowaliśmy 128 webinarów.

uczestnicy webinarów

14 000+ uczestników

Już tylu pasjonatów e-commerce zaufało nam w 2020 roku i wzięło udział w webinarach.

Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper

Czy warsztaty są darmowe?

Tak, są bezpłatne. Pamiętamy jednak, że twoja uwaga jest cenną walutą, dlatego dbamy o świeże, merytoryczne treści.

Czy jest dostęp do archiwum nagrań?

Nie prowadzimy archiwum. Zapisane osoby otrzymają ankiety, a po ich wypełnieniu również materiały. Zależy nam na „żywych” uczestnikach, a nasze obserwacje pokazują, że wysłanie nagrania powoduje, że potencjalni uczestnicy „chomikują” linki, jednak nie oglądają szkoleń.
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.

Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?

Nie, śmiało zapisuj się w wolnej chwili.

Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?

Tak, zapisz się na tyle, ile potrzebujesz.

Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?

Nie. Jesteśmy otwarci na wszystkich zainteresowanych tematyką e-commerce i marketingu internetowego. Zapisz się i częstuj się wiedzą.

Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?

Tak, otrzymasz mailowe potwierdzenie. Oprócz tego po zapisie pojawi się strona podziękowania. Już na niej zobaczysz link udziału wraz z możliwością dodania wydarzenia do kalendarza Google.

Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.

Najprawdopodobniej przy zapisie został podany błędny adres e-mail – być może pojawiła się literówka. Na wszelki wypadek sprawdź także folder „Spam”. Jeśli znajdziesz tam wiadomości, przenieś je do odebranych, aby zasygnalizować, że otrzymywane wiadomości nie są spamem. Jeśli masz pewność, że adres był poprawny, a mimo to wiadomości nie dotarły, napisz do działu Customer Success na cs@shoper.pl.

Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?

Tak, w dzień szkolenia wysyłamy wiadomości z przypomnieniem. Możesz też dodać przypomnienie w swoim kalendarzu Google.

Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?

Śmiało zapisuj się na wybrane szkolenia. Po wydarzeniu wyślemy ankietę, w której możesz zgłosić nowe tematy i uwagi. Po jej wypełnieniu otrzymasz linki do pobrania nagrania i prezentacji. Mogą jednak pojawić się warsztaty (głównie z zewnętrznymi partnerami), po których nie udostępnimy materiałów. Zawsze otrzymasz taką informację w mailu z ankietą.

Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?

Poziom zależy od konkretnych warsztatów. Przejdź do zapisów na konkretne spotkanie i sprawdź, czy poruszane tematy ci odpowiadają.

Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?

  • Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
  • Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
  • Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.

Kim są prowadzący webinary – warsztaty Shoper?

Najczęściej prowadzącymi są członkowie działu Customer Success Shoper. Zajmujemy się edukacją klientów, rozwojem ich sklepów, jesteśmy blisko interesujących danych i trendów związanych z e-commerce. Od czasu do czasu zapraszamy również partnerów platformy sklepów internetowych Shoper czy kolegów i koleżanki z innych działów, którzy mogą podzielić się przydatną wiedzą.