Prowadzisz sklep internetowy Shoper? Interesujesz się e-biznesem lub rozważasz założenie sklepu internetowego? Spotkajmy się na darmowych warsztatach! Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.
Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.
Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.
Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper
- wtorek 13 kwietnia 10:00
- piątek 23 kwietnia 12:00
Webinar dla rozpoczynających przygodę ze sklepem Shoper lub dopiero testujących oprogramowanie.
Warsztaty poprowadzą Konrad Durda i Rafał Marszałek, z Działu Obsługi Klienta platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów
Jak powinna wyglądać strona główna w sklepie internetowym?
- czwartek 15 kwietnia 13:00
Webinar dla osób, które są zainteresowane tematem optymalizacji strony głównej w sklepie internetowym.
Warsztaty poprowadzi Marcin Piskorz z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów
SEO cz. 1: Zrozumieć Google i użytkownika wyszukiwarki
- wtorek 20 kwietnia 11:00
Szkolenie wprowadzające do zagadnień związanych z SEO, czyli z ang. Search Engine Optimization). Temat, o którym wielu słyszało, prawie każdy chce “robić”, ale już nieliczni są świadomi, dlaczego i jakie wymogi stawia przed nami Google.
Warsztaty poprowadzi Piotr Paciorek z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów
SEO cz. 2: Podstawy optymalizacji SEO
- czwartek 22 kwietnia 11:00
Po wprowadzeniu teoretycznym czas, aby przejść przez praktyczne aspekty dotyczące optymalizacji strony pod wyszukiwarki.
Warsztaty poprowadzi Piotr Paciorek z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów
SEO cz. 3: Meta tagi – czyli jak pokaże nas wyszukiwarka
- wtorek 27 kwietnia 11:00
W trzeciej części szkoleń o SEO skupimy się tylko na tzw. meta tagach, czyli w jaki sposób Google będzie prezentować naszą stronę w wynikach wyszukiwania i na co zwrócić uwagę przy pracach nad tym elementem.
Warsztaty poprowadzi Piotr Paciorek z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów
Dlaczego warto wziąć udział?
Zobacz, co liczby zebrane w 2020 roku mówią o naszych warsztatach online:
średnia ocen: 6,46/7
Uczestnicy już ponad 5700 razy ocenili przydatność warsztatów i sposób przekazu.
128 szkoleń
Wiemy, co robimy i mamy doświadczenie. Tylko w tym roku zorganizowaliśmy 128 webinarów.
14 000+ uczestników
Już tylu pasjonatów e-commerce zaufało nam w 2020 roku i wzięło udział w webinarach.
Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper
Czy warsztaty są darmowe?
Czy jest dostęp do archiwum nagrań?
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.
Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?
Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?
Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?
Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?
Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.
Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?
Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?
Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?
Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?
- Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
- Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
- Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.