Darmowe webinary online od Shoper – warsztaty online

 

Prowadzisz sklep internetowy Shoper? Interesujesz się e-biznesem lub rozważasz założenie sklepu internetowego? Spotkajmy się na darmowych warsztatach! Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.

Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.

Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.

Audyt sklepu internetowego na żywo

  • wtorek 17 maja 11:00

Prowadzisz sklep Shoper? Zapraszamy na audytu na żywo, aby obejrzeć na przykładzie innych sklepów, o co warto zadbać!

Warsztaty poprowadzą Piotr Paciorek i Patryk Stokłosa z działu Customer Experience platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Piotr Paciorek Patryk Stokłosa

Przegląd nowości w Shoper

  • czwartek 19 maja 11:00

Podczas szkolenia poznasz najnowsze technologie/funkcjonalności, które pomogą ci jeszcze lepiej skonfigurować wygląd swojego sklepu i ustawić produkty według preferowanej kolejności.

Warsztaty poprowadzi Klaudia Sieprawska z Działu Obsługi Klienta platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Przegląd 16 aplikacji, które przydadzą się w twoim sklepie!

  • wtorek 24 maja 11:00

Podczas warsztatów opowiemy o najciekawszych aplikacjach dla twojego sklepu internetowego Shoper. Dowiesz się dlaczego warto z nich korzystać, jak działają i jakie są ich zalety.

Warsztaty poprowadzą Patryk Stokłosa z działu Customer Experience oraz Karolina Markiewicz z Działu Obsługi Klienta platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Karolina Markiewicz Patryk Stokłosa

Czym jest dropshipping? Poznaj tajniki skutecznej sprzedaży

  • środa 25 maja 11:00

Podczas warsztatów opowiemy na czym polega sprzedaż w modelu dropshipping, jakie wyzwania i korzyści się z tym wiążą.

Warsztaty poprowadzą Radosław Król Specjalista ds. sprzedaży i wdrażania oprogramowania Apilo oraz Marcin Łukowski Specjalista ds. wdrożeń platformy sklepów internetowych Shoper.

Przejdź do zapisów

Radosław Król Marcin Łukowski

Sprzedawaj więcej, sprzedawaj na raty – jak robić to dobrze?

  • czwartek 27 maja 13:00

Podczas szkolenia dowiesz się m.in. o tym jak zwiększać sprzedaż w czasach niepewności z produktami ratalnymi od Santander Consumer Bank, jak zaplanować sprzedaż na raty oraz jak skuteczne zwiększanie wartości koszyka ratami online

Warsztaty poprowadzi Łukasz Piechowiak Head of Financial Services platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Łukasz Piechowiak

Wszystko, co musisz wiedzieć o fakturach, żeby rozpocząć sprzedaż

  • wtorek 31 maja 11:00

Podczas szkolenia zdobędziesz przydatną wiedzę na temat faktur i dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia sprzedaży.

Warsztaty poprowadzi Piotr Szykowny – Project Manager Shoper Faktury i Magazyn.

Przejdź do zapisów

Niezbędnik startującego sklepu internetowego, czyli jak wystartować ze sprzedażą w 7 prostych krokach

  • wydarzenie cykliczne, podczas zapisu możesz wybrać odpowiedni dla Ciebie termin

Planujesz założyć własny sklep internetowy? Podczas szkolenia zyskasz realną wiedzę, która ułatwi Ci start w e-commerce. Omówimy w nim też ważne kroki, narzędzia i damy wskazówki niezbędne do rozpoczęcia sprzedaży.

Warsztaty poprowadzi Dawid Gerbisz, Specjalista ds. e-commerce platformy sklepów internetowych Shoper.

Przejdź do zapisów

Dawid Gerbisz

GetReview — Opinie w SXO

  • czwartek 12 maja 11:00

W trakcie szkolenia dowiesz się, w jaki sposób opinie mogą wpłynąć nie tylko na twoje pozycje w Google, ale także decyzje zakupowe klientów.

Warsztaty poprowadzą Adam Olejnik oraz Paweł Styperek specjaliści ds. marketingu i sprzedaży w GetReview.

Warsztaty już się odbyły
Getreview i Refericon

Dlaczego warto wziąć udział?

Zobacz, co liczby zebrane w 2021 roku mówią o naszych warsztatach online:

dobre oceny webinarów

średnia ocen: 6,46/7

Uczestnicy już ponad 5700 razy ocenili przydatność warsztatów i sposób przekazu.

szkolenia i warsztaty

76 szkoleń

Wiemy, co robimy i mamy doświadczenie. W zeszłym roku zorganizowaliśmy 76 webinarów.

uczestnicy webinarów

14 000+ uczestników

Już tylu pasjonatów e-commerce zaufało nam w 2021 roku i wzięło udział w webinarach.

Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper

Czy warsztaty są darmowe?

Tak, są bezpłatne. Pamiętamy jednak, że twoja uwaga jest cenną walutą, dlatego dbamy o świeże, merytoryczne treści.

Czy jest dostęp do archiwum nagrań?

Nie prowadzimy archiwum. Zapisane osoby otrzymają ankiety, a po ich wypełnieniu również materiały. Zależy nam na „żywych” uczestnikach, a nasze obserwacje pokazują, że wysłanie nagrania powoduje, że potencjalni uczestnicy „chomikują” linki, jednak nie oglądają szkoleń.
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.

Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?

Nie, śmiało zapisuj się w wolnej chwili.

Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?

Tak, zapisz się na tyle, ile potrzebujesz.

Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?

Nie. Jesteśmy otwarci na wszystkich zainteresowanych tematyką e-commerce i marketingu internetowego. Zapisz się i częstuj się wiedzą.

Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?

Tak, otrzymasz mailowe potwierdzenie. Oprócz tego po zapisie pojawi się strona podziękowania. Już na niej zobaczysz link udziału wraz z możliwością dodania wydarzenia do kalendarza Google.

Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.

Najprawdopodobniej przy zapisie został podany błędny adres e-mail – być może pojawiła się literówka. Na wszelki wypadek sprawdź także folder „Spam”. Jeśli znajdziesz tam wiadomości, przenieś je do odebranych, aby zasygnalizować, że otrzymywane wiadomości nie są spamem. Jeśli masz pewność, że adres był poprawny, a mimo to wiadomości nie dotarły, napisz do działu Customer Success na cs@shoper.pl.

Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?

Tak, w dzień szkolenia wysyłamy wiadomości z przypomnieniem. Możesz też dodać przypomnienie w swoim kalendarzu Google.

Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?

Śmiało zapisuj się na wybrane szkolenia. Po wydarzeniu wyślemy ankietę, w której możesz zgłosić nowe tematy i uwagi. Po jej wypełnieniu otrzymasz linki do pobrania nagrania i prezentacji. Mogą jednak pojawić się warsztaty (głównie z zewnętrznymi partnerami), po których nie udostępnimy materiałów. Zawsze otrzymasz taką informację w mailu z ankietą.

Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?

Poziom zależy od konkretnych warsztatów. Przejdź do zapisów na konkretne spotkanie i sprawdź, czy poruszane tematy ci odpowiadają.

Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?

  • Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
  • Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
  • Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.

Kim są prowadzący webinary – warsztaty Shoper?

Najczęściej prowadzącymi są członkowie działu Customer Success Shoper. Zajmujemy się edukacją klientów, rozwojem ich sklepów, jesteśmy blisko interesujących danych i trendów związanych z e-commerce. Od czasu do czasu zapraszamy również partnerów platformy sklepów internetowych Shoper czy kolegów i koleżanki z innych działów, którzy mogą podzielić się przydatną wiedzą.