Prowadzisz sklep internetowy Shoper? Interesujesz się e-biznesem lub rozważasz założenie sklepu internetowego? Spotkajmy się na darmowych warsztatach! Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.
Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.
Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.
Jak dotrzeć do klienta? – Shoper Kampanie
- wtorek 19 stycznia 11:00
Webinar dla osób szukających kanałów promocji lub tych, które uruchomiły Shoper Kampanie.
Warsztaty poprowadzi Sebastian Bielec, Koordynator Reklam Internetowych z działu Shoper Kampanie.
Przejdź do zapisów

Atrakcyjna karta produktu – czyli jaka?
- czwartek 21 stycznia 11:00
Webinar dla osób, które chcą poprawić jakość swoich kart produktowych, znających już sklep Shoper.
Warsztaty poprowadzi Marcin Piskorz, Customer Success Specialist w zespole Shoper.
Przejdź do zapisów

Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper
- piątek 22 stycznia 11:00
Webinar dla rozpoczynających przygodę ze sklepem Shoper lub dopiero testujących oprogramowanie.
Warsztaty poprowadzi Rafał Marszałek, Specjalista ds. wdrożeń w dziale Shoper Premium.
Przejdź do zapisów

Zwiększ konwersję sprzedaży w sklepie z płatnościami odroczonymi PayPo
- wtorek 26 stycznia 11:00
- czwartek 28 stycznia 14:00
Webinar dla wszystkich zainteresowanych wdrożeniem płatności odroczonych i szukających sposobów na poprawę konwersji w sklepie.
Warsztaty poprowadzi Magdalena Jędras – New Business Manager w PayPo.
Przejdź do zapisów

Trendy i zmiany w e-commerce w 2021
- środa 27 stycznia 18:00
Facebook live przy współpracy z CRASH Mondays. Dla wszystkich zainteresowanych bieżącą sytuacją w branży e-commerce.
Spotkanie poprowadzi Marcin Płoński z działu Shoper Premium.
Przejdź do wydarzenia

Niezbędnik startującego sklepu internetowego
- piątek 29 stycznia 11:00
Webinar dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sklepem internetowym.
Warsztaty poprowadzi Klaudia Kranc z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Przejdź do zapisów

Dlaczego warto wziąć udział?
Zobacz, co liczby zebrane w 2020 roku mówią o naszych warsztatach online:
średnia ocen: 6,46/7
Uczestnicy już ponad 5700 razy ocenili przydatność warsztatów i sposób przekazu.
128 szkoleń
Wiemy, co robimy i mamy doświadczenie. Tylko w tym roku zorganizowaliśmy 128 webinarów.
14 000+ uczestników
Już tylu pasjonatów e-commerce zaufało nam w 2020 roku i wzięło udział w webinarach.
Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper
Czy warsztaty są darmowe?
Czy jest dostęp do archiwum nagrań?
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.
Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?
Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?
Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?
Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?
Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.
Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?
Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?
Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?
Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?
- Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
- Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
- Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.