Darmowe webinary online od Shoper – warsztaty online

 

Prowadzisz sklep internetowy Shoper? Interesujesz się e-biznesem lub rozważasz założenie sklepu internetowego? Spotkajmy się na darmowych warsztatach! Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.

Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.

Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.

 

Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper

  • piątek 16 października 10:00
  • piątek 30 października 10:00

Webinar dla rozpoczynających przygodę ze sklepem Shoper lub dopiero testujących oprogramowanie.

Warsztaty poprowadzi Rafał Marszałek, Specjalista ds. e-commerce w Dziale Obsługi Klienta Shoper.

Przejdź do zapisów

Rafał Marszałek - Shoper

Jak przygotować sklep internetowy na Black Friday

  • środa 4 listopada 10:00

Webinar dla wszystkich e-sprzedawców, którzy chcą wzmocnić działania w sklepie przed Black Friday.

Spotkanie poprowadzą Artur Halik – Head of Sales w Shoper oraz Paweł Sala – CEO we Freshmailu.

Przejdź do zapisów

Artur Halik i Paweł Sala

Jak powinna wyglądać strona główna w sklepie internetowym

  • środa 21 października 14:00
  • środa 28 października 10:00

Webinar dla każdego, kto chciałby poprawić wygląd i użyteczność strony głównej swojego sklepu.

Warsztaty poprowadzi Marcin Piskorz, Customer Success Specialist w zespole Shoper.

Warsztaty już się odbyły.
Marcin Piskorz - Shoper

Jak dotrzeć do klienta? – Shoper Kampanie

  • czwartek 22 października 12:00

Webinar dla osób, które szukają form reklamy dla swojego sklepu.

Warsztaty poprowadzi Sebastian Bielec, Koordynator Reklam Internetowych w Dziale Reklamy Shoper.

Warsztaty już się odbyły.
Sebastian Bielec - Shoper

Niezbędnik startującego sklepu internetowego

  • piątek 23 października 10:00

Webinar dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sklepem internetowym.

Warsztaty poprowadzi Klaudia Kranc z działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.

Warsztaty już się odbyły.
Klaudia Kranc – Shoper

Jak budować zaufanie klienta do sklepu

  • poniedziałek 26 października 16:00
  • czwartek 29 października 10:00

Webinar dla osób wchodzących na rynek oraz dla każdego, kto chce zwiększyć zaufanie do swojej marki i zyskać nowe zamówienia.

Warsztaty poprowadzi Paweł Styperek, twórca aplikacji Getreview i Refericon dla sklepów internetowych.

Warsztaty już się odbyły.
Paweł Styperek

Dlaczego integrować e-sklep z systemem ERP

  • wtorek 27 października 14:00

Webinar dla osób zainteresowanych użyciem systemów ERP lub sprzedających za pośrednictwem wielu kanałów/sklepów.

Warsztaty poprowadzą Paulina Gruszka i Małgorzata Łukasik, reprezentujące system enova365.

Warsztaty już się odbyły.
audy sklepu na żywo

Skąd bierze się ruch i klienci w sklepie

  • piątek 9 października 10:00
  • poniedziałek 12 października 14:00

Webinar dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sklepem internetowym.

Warsztaty poprowadzi Piotr Paciorek, team leader działu Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.

Warsztaty już się odbyły.
Piotr Paciorek Shoper

Podstawy grafiki w e-sklepie

  • wtorek 13 października 11:00

Webinar dla rozpoczynających przygodę z e-sklepem oraz doświadczonych sprzedawców, chcących rozwinąć wiedzę o grafice.

Warsztaty poprowadzi Dominik Cisoń, Koordynator ds. edukacji e-commerce w zespole Shoper.

Warsztaty już się odbyły.
Dominik Cisoń - kleks

Zadbaj samodzielnie o grafiki w sklepie i reklamach z Canvą

  • czwartek 15 października 11:00

Szkolenie dla każdego, kto chce samodzielnie tworzyć grafiki reklamowe lub dla pracowników zajmujacych się sklepem.
Rekomendujemy wcześniejsze uczestnictwo w warsztatach z podstaw grafiki.

Warsztaty poprowadzi Dominik Cisoń, Koordynator ds. edukacji e-commerce w zespole Shoper.

Warsztaty już się odbyły.
Dominik Cisoń

Dlaczego warto wziąć udział?

Zobacz, co liczby zebrane od stycznia do października 2020 mówią o naszych warsztatach online:

dobre oceny webinarów

średnia ocen: 6,45/7

Uczestnicy już 4530 razy ocenili przydatność warsztatów i sposób przekazu.

szkolenia i warsztaty

94 szkolenia

Wiemy, co robimy i mamy doświadczenie. Tylko w tym roku zorganizowaliśmy 94 szkolenia.

uczestnicy webinarów

10500+ uczestników

Już tylu pasjonatów e-commerce zaufało nam w 2020 roku i wzięło udział w webinarach.

Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper

Czy warsztaty są darmowe?

Tak, są bezpłatne. Pamiętamy jednak, że twoja uwaga jest cenną walutą, dlatego dbamy o świeże, merytoryczne treści.

Czy jest dostęp do archiwum nagrań?

Nie prowadzimy archiwum. Zapisane osoby otrzymają ankiety, a po ich wypełnieniu również materiały. Zależy nam na „żywych” uczestnikach, a nasze obserwacje pokazują, że wysłanie nagrania powoduje, że potencjalni uczestnicy „chomikują” linki, jednak nie oglądają szkoleń.
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.

Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?

Nie, śmiało zapisuj się w wolnej chwili.

Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?

Tak, zapisz się na tyle, ile potrzebujesz.

Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?

Nie. Jesteśmy otwarci na wszystkich zainteresowanych tematyką e-commerce i marketingu internetowego. Zapisz się i częstuj się wiedzą.

Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?

Tak, otrzymasz mailowe potwierdzenie. Oprócz tego po zapisie pojawi się strona podziękowania. Już na niej zobaczysz link udziału wraz z możliwością dodania wydarzenia do kalendarza Google.

Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.

Najprawdopodobniej przy zapisie został podany błędny adres e-mail – być może pojawiła się literówka. Na wszelki wypadek sprawdź także folder „Spam”. Jeśli znajdziesz tam wiadomości, przenieś je do odebranych, aby zasygnalizować, że otrzymywane wiadomości nie są spamem. Jeśli masz pewność, że adres był poprawny, a mimo to wiadomości nie dotarły, napisz do działu Customer Success na cs@shoper.pl.

Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?

Tak, w dzień szkolenia wysyłamy wiadomości z przypomnieniem. Możesz też dodać przypomnienie w swoim kalendarzu Google.

Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?

Śmiało zapisuj się na wybrane szkolenia. Po wydarzeniu wyślemy ankietę, w której możesz zgłosić nowe tematy i uwagi. Po jej wypełnieniu otrzymasz linki do pobrania nagrania i prezentacji. Mogą jednak pojawić się warsztaty (głównie z zewnętrznymi partnerami), po których nie udostępnimy materiałów. Zawsze otrzymasz taką informację w mailu z ankietą.

Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?

Poziom zależy od konkretnych warsztatów. Przejdź do zapisów na konkretne spotkanie i sprawdź, czy poruszane tematy ci odpowiadają.

Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?

  • Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
  • Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
  • Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.

Kim są prowadzący webinary – warsztaty Shoper?

Najczęściej prowadzącymi są członkowie działu Customer Success Shoper. Zajmujemy się edukacją klientów, rozwojem ich sklepów, jesteśmy blisko interesujących danych i trendów związanych z e-commerce. Od czasu do czasu zapraszamy również partnerów platformy sklepów internetowych Shoper czy kolegów i koleżanki z innych działów, którzy mogą podzielić się przydatną wiedzą.