Warsztaty online dla klientów Shoper

Podstawy analityki internetowej cz. II
– Google Analytics

Cześć! Zapraszamy na II część warsztatów z analityki internetowej, podczas których dowiesz się jak sprawdzać:

  • z jakich źródeł użytkownicy trafiają do twojego sklepu, 
  • jaki odsetek użytkowników to ruch mobilny,
  • jak określić swoją grupę docelową, 
  • jaki jest stosunek ruchu powracającego do sklepu, 
  • jakie są najpopularniejsze ścieżki konwersji, 
  • jaki jest i jak analizować współczynnik odrzuceń.

Webinar potrwa godzinę i poprowadzi go Rafał Horoszko z działu Customer Success.

zapisuję się:

 

Nie było mnie na pierwszej części, co teraz? 🙁

Bez obaw! Jeżeli powyższe tematy są ci obce i dopiero chcesz poznać, czym jest Google Analytics – zajrzyj do materiałów z poprzedniego spotkania.

nagranie
prezentacja