Warsztaty online dla klientów Shoper

Weź udział bezpłatnych w warsztatach online, które podniosą twoją wiedzę o e-commerce i pomogą rozwinąć swój sklep internetowy. Szkolenia trwają półtorej godziny.

Wybierz spośród dwóch tematów:

 

1. Jak przygotować idealną kartę produktu?

Dostępne są dwa terminy:

Jakie tematy poruszymy na warsztatach:

  • najważniejsze elementy karty produktu decydujące o jej skuteczności,
  • ustawianie karty produktu w konfiguracji modułowej,
  • analiza danych dot. stron produktów, dzięki której dowiesz się m.in., które produkty najlepiej kierować ruch w twoim sklepie,
  • co zrobić, by przypodobać się Google’owi i wyświetlać swoje produkty wyżej w wynikach organicznych (SEO).

Warsztaty potrwają półtorej godziny i poprowadzi je Rafał Horoszko z działu Customer Success.
 

2. SEO – podstawy optymalizacji stron (cz. II)

Dostępne są dwa terminy:

Po ostatnim omówieniu wstępu do podstaw SEO zapraszamy na drugą część warsztatów – zarówno przeszłych uczestników, jak i wszystkich zainteresowanych tematyką.
Ze szkolenia dowiesz się między innymi:

  • czy są różnice między SEO a pozycjonowaniem,
  • jakie czynniki należy uwzględniać przy SEO,
  • jak optymalizować strony pod wyszukiwarkę,
  • czy SEO wystarczy do osiągania wysokich pozycji,
  • mity o SEO i pozycjonowaniu.

Webinar potrwa półtorej godziny i poprowadzi go Piotr Paciorek z działu Customer Success.