Podpowiadamy co warto ustawić w Google Analytics 4, by ulepszyć analitykę swojego sklepu.
Różnice w wynikach w raportach Facebook Ads a Google Analytics
Jeśli śledzisz raporty Shoper Kampanii czy po prostu reklam na Facebooku i sprawdzasz Google Analytics – zauważysz spore różnice w wynikach. Wyjaśniamy, skąd właściwie się biorą.
Jak zweryfikować domenę na Facebooku?
Chcesz edytować podgląd linku w poście na Facebooku? Konieczna będzie weryfikacja domeny. Zobacz, na czym polega i dodaj własną zweryfikowaną domenę na Facebooku.
Ciekawe grupy niestandardowe na Facebooku
Interesują cię zaawansowane działania na Facebooku, które pomogą w budowie lejka sprzedażowego? Zobacz, jakie możliwości tkwią w grupach podobnych i niestandardowych.
Kiedy robić testy A/B w sklepie internetowym?
Być może masz do czynienia z poradnikami i szkoleniami, gdzie wciąż powtarza się: testuj, testuj i jeszcze raz testuj! Dlaczego to może być pułapka?
Konwersja w e-commerce – jak ją poprawić?
Analiza konwersji w e-sklepie to wieloaspektowy proces: sprawdzenie koszyka, UX, działań konkurencji, czy PR sklepu. Jak podejść do tego tematu? Sprawdź i pobierz darmową checklistę.
Błędy i ostrzeżenia w Google Search Console
Google Search Console „sypie błędami” i nie wiesz, co robić? Objaśniliśmy błędy, które właściciel sklepu Shoper może napotkać w Search Console.
Zachowanie na etapie realizacji transakcji
Gdzie w Google Analytics sprawdzić, ile porzuconych koszyków wypada na poszczególnych etapach? W krótkim poradniku poznasz odpowiednią opcję.
Czym są rich snippets?
Mikrodane wbrew nazwie mogą bardzo wiele zdziałać. Dowiedz się, czym są rich snippets i dlaczego są przydatne w sklepie internetowym. Dowiedz się, jak testować dane strukturalne.