To temat często zaniedbywany przez właścicieli sklepów. Często z braku znajomości HTML i CSS. Ale dobre maile do klientów da się przygotować, nie znając tych języków!
Po co ustawiać przyjazne linki i przekierowania?
Twoje adresy w sklepie internetowej przerażają poziomem skomplikowania? Zgłębiasz zagadnienia pozycjonowania? Musisz dowiedzieć się więcej o przyjaznych linkach.
Co to jest piksel Facebooka?
Dowiedz się nie tylko, czym jest tajemniczy piksel Facebooka, ale również dlaczego warto go skonfigurować i co właściwie jest w nim takiego interesującego.
Ufaj, ale kontroluj – czyli, jak mierzyć efekty działań SEO
Pozycjonujesz swoją stronę internetową, ale nie wiesz, czy robisz to dobrze? A może chcesz sprawdzić, czy agencja SEO lub freelancer dobrze wywiązują się ze swoich obowiązków?
Jak oznaczać produkty na Instagramie?
Sklep na Instagramie – oznaczanie produktów to zdecydowanie warta zainteresowania funkcja – zwłaszcza, jeśli twoja branża zahacza o odzież czy szeroko pojęty lifestyle. Dowiedz się, jak oznaczać produkty na Instagramie.
Opisy produktów – praktyczne porady
Konkretne porady, jak zawrzeć złoty środek między SEO a użytecznością opisu dla potencjalnego klienta. Twórz wyjątkowe opisy w swoim sklepie!
Wykorzystaj moc programu lojalnościowego
Pokazujemy, po co lojalizować, na co zwrócić uwagę i jakie są ciekawe opcje programów lojalnościowych. Z kolei właściciele sklepów Shoper zobaczą, gdzie można uruchomić poszczególne funkcjonalności.
Research słów kluczowych – praktyczne porady
Szukanie słów kluczowych do pozycjonowania to ważny proces, do którego trzeba podejść kompleksowo. Taki jest też ten poradnik. Zrób wzorowy research fraz kluczowych!
Jak publikowanie opinii zwiększa ruch na stronie sklepu?
Jak wykorzystać opinie w działaniach SEO, czym są rich snippets, jak wykorzystać… negatywne komentarze? Sprawdź!
Czego nie można reklamować na Facebooku?
Dowiedz się nie tylko, czego nie można promować, ale jak odwołać się od odrzuconej reklamy, dlaczego ważny jest tekst na obrazie czy jak odbywa się zatwierdzanie reklam na FB.
Jak zacząć sprzedaż na Skąpcu?
Skąpiec to porównywarka cenowa, która może zróżnicować ruch w twoim sklepie internetowym. Stworzyliśmy poradnik, który krok po kroku pokaże ci, jak zacząć tam sprzedawać.
Czy warto korzystać z Google Analytics i Google Search Console jednocześnie?
To i to Google, a jednak są różnice! Jeśli zależy ci na dokładnej analizie dotyczącej twojego sklepu internetowego czy strony www, koniecznie tutaj zajrzyj!
Rozpocznij sprzedaż na Domodi i Allani
Domodi i Allani to jedne z największych polskich serwisów e-commerce w branży modowej. Jak zacząć wykorzystywać ich potencjał w promowaniu swojego sklepu?
Koszyk, który sprzedaje skuteczniej i więcej
Znasz już dobre praktyki związane z koszykiem? Pora dowiedzieć się, jakie mechanizmy pozwalają usprawnić stronę koszyka, aby była jak najskuteczniejsza.
Jak policzyć dzienną unikatową liczbę odwiedzających w sklepie?
W tym z pozoru oczywistym zagadnieniu na właściciela strony/sklepu internetowego czycha pułapka… z naszego poradnika dowiesz się, jaka!
Analizuj marketing sklepu internetowego z tagami UTM
Do adresów URL w linkach możemy dodać specjalne parametry. Pomagają one na śledzenie działań marketingowych w Google Analytics. Po co i jak to robić?
Jak efektywnie korzystać z aplikacji GetReview?
Zbierasz opinie z aplikacją GetReview? Poznaj przydatne narzędzia i pojęcia, które pomogą ci efektywnie zbierać opinie.
Jak jeszcze szybciej budować listę adresową w sklepie internetowym?
Jak zsynchronizować zapis na newsletter w sklepie z zewnętrznym systemem? Jakie metody można stosować, aby pozyskać adres mailowy klienta do wysyłki maili?
5 przydatnych funkcji MailerLite dla skutecznego e-mail marketingu
Poznaj funkcje narzędzia do email marketingu, które pomogą Ci zwiększyć skuteczność mailingów w sklepie internetowym.
Jak stworzyć artykuł, który będzie generował ruch? 7 porad SEO
Content marketing jest aktualnie bardzo popularną formą marketingu. Ale jak napisać tekst, aby był odpowiednio zoptymalizowany pod wyszukiwarkę Google?
Jak wygląda profesjonalny profil na Instagramie?
Przykłady instagramowych kont, właścicieli sklepów internetowych. Dobre praktyki na zbudowanie świetnego pierwszego wrażenia na kliencie.