Praktyczny poradnik o tym, w jaki sposób znaleźć popularne i atrakcyjne produkty, które możesz zacząć sprzedawać w swoim sklepie.
Google Trends w służbie twojego sklepu internetowego
Praktyczny poradnik o tym jak przy pomocy Google Trends odkryć potrzeby klientów i przełożyć informacje na konkretne działania.
Czy w twoim sklepie Customer ma dobry Experience?
Dobre doświadczenia klienta w sklepie internetowym – podpowiadamy jak o nie zadbać.
Maile transakcyjne: jak, po co, dlaczego?
Maile transakcyjne to obszar komunikacji marki często pomijany przez właścicieli sklepów internetowych. Zobacz, jaki jest ich cel, jak się je tworzy i zaczerp ciekawych inspiracji.
Canva dla początkujących, czyli jak samodzielnie przygotować estetyczne grafiki do sklepu?
Zobacz jak za pomocą prostego narzędzia, samodzielnie i za darmo stworzyć estetyczne grafiki do sklepu internetowego
Jak wpływać na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym Shoper i co może pomóc w osiągnięciu tego celu?
Sprawdź jakie mechanizmy zwiększające konwersję i wartość zamówienia masz do dyspozycji w swoim sklepie internetowym.
Jak wgrać produkty na Facebooka?
Czym właściwie jest katalog na Facebooku i co umożliwia wgranie go? To bardzo ważne zagadnienie, a dla sukcesywnie sprzedających sklepów – obowiązkowe.
Co powinien zawierać atrakcyjny post na Instagramie?
Instagram jako źródło ruchu dla sklepu internetowego. Sprawdź jak tworzyć atrakcyjne posty i rozwijać swój profil.
Jak stworzyć dobrą stronę kontaktową w sklepie internetowym?
Podpowiadamy jak stworzyć atrakcyjną i użyteczną stronę kontaktową w sklepie internetowym.
Jak skonfigurować zdarzenia internetowe w Business Manager na Facebooku po aktualizacji do iOS 14?
Dowiedz się jak dostosować konto Facebook Business Manager do zmian wprowadzanych przez Apple po aktualizacji do iOS 14.
Newsletter w sklepie Shoper – czytelnie, kompleksowo, skutecznie
Buduj bazę subskrybentów twojego newslettera przy pomocy standardowej funkcjonalności Shoper. Skorzystaj z instrukcji i porad, które przygotowaliśmy.
Lokowanie towarów na blogu – prosty sposób na podgląd produktu w treści artykułu
Jeśli prowadzisz sklep Shoper, możesz skorzystać z tej modyfikacji, aby ciekawie prezentować produkty na blogu i stronach informacyjnych!
Błędy w katalogu produktów na Facebooku
Twój katalog produktów na Facebooku „sypie błędami”? Chcesz wiedzieć, co oznaczają i których należy się pozbyć? Koniecznie sprawdź nasz poradnik.
MailerLite – efektywnie, efektownie, od podstaw
Przygotowaliśmy kompleksowy poradnik, z którym krok po kroku skonfigurujesz zapis na newsletter i wysyłkę mailingów do klientów przez narzędzie MailerLite.
Jak sprawdzić, czy piksel Facebooka działa?
Czy twoje reklamy będą chodzić poprawnie? Czy dane ze sklepu są przesyłane poprawnie? Dowiedz się, jak sprawdzić działanie piksela FB!
Jak tworzyć responsywne kontenery w sklepie Shoper
Urozmaicenie strony głównej, karty produktu, stron informacyjnych czy bloga… Układy kolumnowe mają wiele zastosowań i nie trzeba do nich rozumieć języków HTML i CSS.
Wideo dobre na każdym ekranie – responsywne filmy
Gdy po prostu wstawimy kod z YouTube czy innego portalu na naszej stronie, film może zachowywać się nie tak, jak chcemy. Jak sprawić, aby wyglądał dobrze na każdym ekranie?
Moduł kategorii obrazkowych w sklepie Shoper
Kategorie obrazkowe to świetne urozmaicenie wyróżniające obszary, na których zależy właścicielowi sklepu. Zobacz jak stworzyć responsywny moduł kategorii w sklepie Shoper.
Sklep Shoper – jak zaprezentować wyróżniki marki?
Odpowiedz sobie na pytanie: dlaczego klienci mają dokonać zakupu akurat u mnie? Pokażemy ci, jak zaprezentować te wyróżniki w sklepie Shoper.
Efektywny zapis na newsletter z wykorzystaniem Freshmaila
Obmyślanie ścieżki zapisu na newsletter wydaje ci się zagmatwane? Nie martw się, przeszliśmy ten proces za ciebie i przygotowaliśmy instrukcję krok po kroku z wykorzystaniem narzędzia Freshmail.
Dobre maile transakcyjne bez znajomości HTML?
To temat często zaniedbywany przez właścicieli sklepów. Często z braku znajomości HTML i CSS. Ale dobre maile do klientów da się przygotować, nie znając tych języków!