Dowiedz się jak dostosować konto Facebook Business Manager do zmian wprowadzanych przez Apple po aktualizacji do iOS 14.
Newsletter w sklepie Shoper – czytelnie, kompleksowo, skutecznie
Buduj bazę subskrybentów twojego newslettera przy pomocy standardowej funkcjonalności Shoper. Skorzystaj z instrukcji i porad, które przygotowaliśmy.
Lokowanie towarów na blogu – prosty sposób na podgląd produktu w treści artykułu
Jeśli prowadzisz sklep Shoper, możesz skorzystać z tej modyfikacji, aby ciekawie prezentować produkty na blogu i stronach informacyjnych!
Błędy w katalogu produktów na Facebooku
Twój katalog produktów na Facebooku „sypie błędami”? Chcesz wiedzieć, co oznaczają i których należy się pozbyć? Koniecznie sprawdź nasz poradnik.
Jak wgrać produkty na Facebooka?
Czym właściwie jest katalog na Facebooku i co umożliwia wgranie go? To bardzo ważne zagadnienie, a dla sukcesywnie sprzedających sklepów – obowiązkowe.
MailerLite – efektywnie, efektownie, od podstaw
Przygotowaliśmy kompleksowy poradnik, z którym krok po kroku skonfigurujesz zapis na newsletter i wysyłkę mailingów do klientów przez narzędzie MailerLite.
Jak sprawdzić, czy piksel Facebooka działa?
Czy twoje reklamy będą chodzić poprawnie? Czy dane ze sklepu są przesyłane poprawnie? Dowiedz się, jak sprawdzić działanie piksela FB!
Jak tworzyć responsywne kontenery w sklepie Shoper
Urozmaicenie strony głównej, karty produktu, stron informacyjnych czy bloga… Układy kolumnowe mają wiele zastosowań i nie trzeba do nich rozumieć języków HTML i CSS.
Wideo dobre na każdym ekranie – responsywne filmy
Gdy po prostu wstawimy kod z YouTube czy innego portalu na naszej stronie, film może zachowywać się nie tak, jak chcemy. Jak sprawić, aby wyglądał dobrze na każdym ekranie?
Moduł kategorii obrazkowych w sklepie Shoper
Kategorie obrazkowe to świetne urozmaicenie wyróżniające obszary, na których zależy właścicielowi sklepu. Zobacz jak stworzyć responsywny moduł kategorii w sklepie Shoper.
Sklep Shoper – jak zaprezentować wyróżniki marki?
Odpowiedz sobie na pytanie: dlaczego klienci mają dokonać zakupu akurat u mnie? Pokażemy ci, jak zaprezentować te wyróżniki w sklepie Shoper.
Maile transakcyjne: jak, po co, dlaczego?
Maile transakcyjne to obszar komunikacji marki często pomijany przez właścicieli sklepów internetowych. Zobacz, jaki jest ich cel, jak się je tworzy i zaczerp ciekawych inspiracji.
Efektywny zapis na newsletter z wykorzystaniem Freshmaila
Obmyślanie ścieżki zapisu na newsletter wydaje ci się zagmatwane? Nie martw się, przeszliśmy ten proces za ciebie i przygotowaliśmy instrukcję krok po kroku z wykorzystaniem narzędzia Freshmail.
Dobre maile transakcyjne bez znajomości HTML?
To temat często zaniedbywany przez właścicieli sklepów. Często z braku znajomości HTML i CSS. Ale dobre maile do klientów da się przygotować, nie znając tych języków!
Po co ustawiać przyjazne linki i przekierowania?
Twoje adresy w sklepie internetowej przerażają poziomem skomplikowania? Zgłębiasz zagadnienia pozycjonowania? Musisz dowiedzieć się więcej o przyjaznych linkach.
Jak uruchomić sklep na Facebooku?
Chcesz uruchomić sklep na Facebooku, ale dodawanie produktów ręcznie nie wchodzi w grę? Opowiemy ci, jak zintegrować go ze swoim własnym sklepem internetowym.
Co to jest piksel Facebooka?
Dowiedz się nie tylko, czym jest tajemniczy piksel Facebooka, ale również dlaczego warto go skonfigurować i co właściwie jest w nim takiego interesującego.
Ufaj, ale kontroluj – czyli, jak mierzyć efekty działań SEO
Pozycjonujesz swoją stronę internetową, ale nie wiesz, czy robisz to dobrze? A może chcesz sprawdzić, czy agencja SEO lub freelancer dobrze wywiązują się ze swoich obowiązków?
Jak oznaczać produkty na Instagramie?
Oznaczanie produktów to zdecydowanie warta zainteresowania funkcja – zwłaszcza, jeśli twoja branża zahacza o odzież czy szeroko pojęty lifestyle. Dowiedz się, jak oznaczać produkty na Instagramie.
Opisy produktów – praktyczne porady
Konkretne porady, jak zawrzeć złoty środek między SEO a użytecznością opisu dla potencjalnego klienta. Twórz wyjątkowe opisy w swoim sklepie!
Wykorzystaj moc programu lojalnościowego
Pokazujemy, po co lojalizować, na co zwrócić uwagę i jakie są ciekawe opcje programów lojalnościowych. Z kolei właściciele sklepów Shoper zobaczą, gdzie można uruchomić poszczególne funkcjonalności.