Przeskocz do treści
Menu
  • ← powrót na Shoper.pl
  • Działy
    • Jak zacząć?
    • Dropshipping
    • Social media
    • Analityka
    • Grafika
    • Content marketing
    • Platformy sprzedażowe
    • SEO / Pozycjonowanie
    • Shoper Kampanie
    • Email marketing
    • Obsługa klienta
    • Prawo w e-commerce
    • Inne
  • Poradniki
  • Słownik
  • Narzędzia
  • Kontakt
  • Warsztaty online
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • LinkedIn
Shoper Uniwersytet

Shoper Uniwersytet

Tag: średniozaawansowany

Sklep lub strona internetowa już założone, podstawowe kroki wykonane – pora zgłębiać wiedzę! Przygotowaliśmy dla ciebie darmowe poradniki, które pomogą ci zgłębić wiedzę z wielu zakresów i promować swój e-biznes. Shoper Uniwersytet został stworzony po to, by każdy mógł z łatwością odkrywać tajniki e-commerce i marketingu internetowego.

Lokowanie towarów na blogu – prosty sposób na podgląd produktu w treści artykułu

Jeśli prowadzisz sklep Shoper, możesz skorzystać z tej modyfikacji, aby ciekawie prezentować produkty na blogu i stronach informacyjnych!

Czytaj więcej
Facebook: reklamy – średniozaawansowany

Błędy w katalogu produktów na Facebooku

Twój katalog produktów na Facebooku „sypie błędami”? Chcesz wiedzieć, co oznaczają i których należy się pozbyć? Koniecznie sprawdź nasz poradnik.

Czytaj więcej
Facebook: reklamy – średniozaawansowany

Jak wgrać produkty na Facebooka?

Czym właściwie jest katalog na Facebooku i co umożliwia wgranie go? To bardzo ważne zagadnienie, a dla sukcesywnie sprzedających sklepów – obowiązkowe.

Czytaj więcej
E-mail marketing – średniozaawansowany

MailerLite – efektywnie, efektownie, od podstaw

Przygotowaliśmy kompleksowy poradnik, z którym krok po kroku skonfigurujesz zapis na newsletter i wysyłkę mailingów do klientów przez narzędzie MailerLite.

Czytaj więcej
Facebook: reklamy – średniozaawansowany

Jak sprawdzić, czy piksel Facebooka działa?

Czy twoje reklamy będą chodzić poprawnie? Czy dane ze sklepu są przesyłane poprawnie? Dowiedz się, jak sprawdzić działanie piksela FB!

Czytaj więcej
Grafika – średniozaawansowany

Jak tworzyć responsywne kontenery w sklepie Shoper

Urozmaicenie strony głównej, karty produktu, stron informacyjnych czy bloga… Układy kolumnowe mają wiele zastosowań i nie trzeba do nich rozumieć języków HTML i CSS.

Czytaj więcej
Grafika – średniozaawansowany

Wideo dobre na każdym ekranie – responsywne filmy

Gdy po prostu wstawimy kod z YouTube czy innego portalu na naszej stronie, film może zachowywać się nie tak, jak chcemy. Jak sprawić, aby wyglądał dobrze na każdym ekranie?

Czytaj więcej
Grafika – średniozaawansowany

Moduł kategorii obrazkowych w sklepie Shoper

Kategorie obrazkowe to świetne urozmaicenie wyróżniające obszary, na których zależy właścicielowi sklepu. Zobacz jak stworzyć responsywny moduł kategorii w sklepie Shoper.

Czytaj więcej
Grafika – średniozaawansowany

Sklep Shoper – jak zaprezentować wyróżniki marki?

Odpowiedz sobie na pytanie: dlaczego klienci mają dokonać zakupu akurat u mnie? Pokażemy ci, jak zaprezentować te wyróżniki w sklepie Shoper.

Czytaj więcej
E-mail marketing – średniozaawansowany

Maile transakcyjne: jak, po co, dlaczego?

Maile transakcyjne to obszar komunikacji marki często pomijany przez właścicieli sklepów internetowych. Zobacz, jaki jest ich cel, jak się je tworzy i zaczerp ciekawych inspiracji.

Czytaj więcej
E-mail marketing – średniozaawansowany

Efektywny zapis na newsletter z wykorzystaniem Freshmaila

Obmyślanie ścieżki zapisu na newsletter wydaje ci się zagmatwane? Nie martw się, przeszliśmy ten proces za ciebie i przygotowaliśmy instrukcję krok po kroku z wykorzystaniem narzędzia Freshmail.

Czytaj więcej
E-mail marketing – średniozaawansowany

Dobre maile transakcyjne bez znajomości HTML?

To temat często zaniedbywany przez właścicieli sklepów. Często z braku znajomości HTML i CSS. Ale dobre maile do klientów da się przygotować, nie znając tych języków!

Czytaj więcej
Pozycjonowanie – średniozaawansowany

Po co ustawiać przyjazne linki i przekierowania?

Twoje adresy w sklepie internetowej przerażają poziomem skomplikowania? Zgłębiasz zagadnienia pozycjonowania? Musisz dowiedzieć się więcej o przyjaznych linkach.

Czytaj więcej
Facebook – średniozaawansowany

Jak uruchomić sklep na Facebooku?

Chcesz uruchomić sklep na Facebooku, ale dodawanie produktów ręcznie nie wchodzi w grę? Opowiemy ci, jak zintegrować go ze swoim własnym sklepem internetowym.

Czytaj więcej
Facebook: reklamy – średniozaawansowany

Co to jest piksel Facebooka?

Dowiedz się nie tylko, czym jest tajemniczy piksel Facebooka, ale również dlaczego warto go skonfigurować i co właściwie jest w nim takiego interesującego.

Czytaj więcej
Silence! Pozycjonowanie – poradnik dla średniozaawansowanych

Ufaj, ale kontroluj – czyli, jak mierzyć efekty działań SEO

Pozycjonujesz swoją stronę internetową, ale nie wiesz, czy robisz to dobrze? A może chcesz sprawdzić, czy agencja SEO lub freelancer dobrze wywiązują się ze swoich obowiązków?

Czytaj więcej
Instagram – średniozaawansowany

Jak oznaczać produkty na Instagramie?

Oznaczanie produktów to zdecydowanie warta zainteresowania funkcja – zwłaszcza, jeśli twoja branża zahacza o odzież czy szeroko pojęty lifestyle. Dowiedz się, jak oznaczać produkty na Instagramie.

Czytaj więcej
Sago Media – pozycjonowanie – dla średniozaawansowanych

Opisy produktów – praktyczne porady

Konkretne porady, jak zawrzeć złoty środek między SEO a użytecznością opisu dla potencjalnego klienta. Twórz wyjątkowe opisy w swoim sklepie!

Czytaj więcej
Inne – średniozaawansowany

Wykorzystaj moc programu lojalnościowego

Pokazujemy, po co lojalizować, na co zwrócić uwagę i jakie są ciekawe opcje programów lojalnościowych. Z kolei właściciele sklepów Shoper zobaczą, gdzie można uruchomić poszczególne funkcjonalności.

Czytaj więcej
Semcore - pozycjonowanie

Research słów kluczowych – praktyczne porady

Szukanie słów kluczowych do pozycjonowania to ważny proces, do którego trzeba podejść kompleksowo. Taki jest też ten poradnik. Zrób wzorowy research fraz kluczowych!

Czytaj więcej
Trustmate - Inne - średniozaawansowany

Jak publikowanie opinii zwiększa ruch na stronie sklepu?

Jak wykorzystać opinie w działaniach SEO, czym są rich snippets, jak wykorzystać… negatywne komentarze? Sprawdź!

Czytaj więcej

Nawigacja po wpisach

← Starsze wpisy

Czego chcesz się dziś nauczyć?

Dreamcommerce SA
ul. Władysława Łokietka 79
31-280 Kraków

Copyright © 2005-2020 Shoper – Dreamcommerce SA

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień przeglądarki, będą one zapisywane w pamięci twojego urządzenia. Zaakceptuj i zamknij Odrzuć Czytaj więcej
Polityka prywatności cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.