Potrzebujesz kontaktu mailowego lub na czacie w sprawie swojego konta czy reklam? A może twoje konto reklamowe zostało zablokowane? Sprawdź, jak skontaktować się z obsługą Facebooka.
Nagłówek i stopka – nieoczywiste filary sklepu internetowego
Każdy sklep je ma: Nagłówek i stopka. Dowiedz się, w jaki sposób o nich nie zapomnieć i wykorzystać je możliwie najlepiej dla funkcjonowania Twojego sklepu.
Wszystko co musisz wiedzieć o dokumentach i fakturach, żeby rozpocząć sprzedaż
Planujesz rozpocząć sprzedaż w internecie? Zastanawiasz się, w jaki sposób zarządzać dokumentami w Twojej firmie. Sprawdź jak to rozwiązać.
Jak przygotować sklep na Black Friday i inne ważne wydarzenia sprzedażowe
Jak przygotować sklep na Black Friday oraz inne akcje promocyjne? Przeczytaj koniecznie, aby nie pominąć żadnego istotnego elementu
Kreowanie marki – jak wyróżnić się w internecie?
Odbiór twojej marki ma przełożenie na powodzenie sklepu internetowego. Dowiedz się o co musisz zadbać, by kojarzyć się dobrze i mieć szansę na bycie zapamiętanym.
Funkcje aplikacji Shoper Faktury i Magazyn
Uporządkowana księgowość od podstaw z Shoper Faktury i Magazyn.
Dropshipping – na to warto zwrócić uwagę, by sprzedawać z sukcesem
Wszystko co musisz wiedzieć zanim zdecydujesz się na sklep w dropshippingu. Wyjaśniamy kompleksowo, zrozumiale, od podstaw.
Podstawy komunikacji mobilnej – marketing SMS, pomiar skuteczności i optymalizacja
Sprawdź jak budować bazę danych, wykorzystać ją w komunikacji SMS do efektywnej sprzedaży, a następnie monitorować wyniki.
Jak wykorzystać TikToka we własnym biznesie?
TikTok to platforma społecznościowa zyskująca coraz większą popularność w sieci. Sprawdź, jak możesz ją wykorzystać w promowaniu swojego sklepu internetowego.
Konto prywatne vs biznesowe
Na Facebooku można zdecydować się na konto prywatne lub prowadzenie strony. Z kolei stronę można prowadzić z konta biznesowego lub prywatnego. Jakie są różnice?
Google Search Console – jak założyć konto i dodać mapę witryny?
Czym jest GSC, jakie możliwości daje i jak je wykorzystać dla swojego sklepu internetowego? Dowiedz się też, jak połączyć je z Google Analytics.
Podstawy komunikacji mobilnej – SMS dla sklepu internetowego
Komunikacja SMS jako doskonały kanał dotarcia do klienta sklepu internetowego.
E-mail marketing – wszystko co musisz o nim wiedzieć i dlaczego powinieneś zainteresować się tym tematem już teraz!
E-mail marketing jako doskonałe źródło ruchu w sklepie internetowym. Zawalcz o względy twoich klientów. Daj się zapamiętać i polubić. Podpowiadamy jak zacząć.
Jak założyć i przygotować stronę na Facebooku?
Zakładasz dopiero stronę swojej marki na Facebooku? Dowiedz się, an co zwrócić uwagę i jak dobrze ją przygotować.
Jak przygotować konto firmowe – Business Manager na Facebooku
Utworzenie konta biznesowego na Facebooku to jeszcze nie wszystko. Jak poprawnie je przygotować, aby w pełni korzystać z możliwości, które daje?
Co to jest ERP?
Chcesz lepiej poznać termin „system ERP” i dowiedzieć się, jak go wykorzystać i jaki jest dobry system? Sprawdź poradnik.
Jak przenieść prywatne konto reklamowe do firmowego?
Działasz od jakiegoś czasu na koncie prywatnym, a chcesz przenieść informacje o reklamach do konta firmowego? Ta krótka instrukcja ci pomoże.
8 punktów, o które musisz zadbać przy budowie koszyka
Strona koszyka na początku przygody z e-commerce zdaje się czymś oczywistym. Płatność, dostawa i kupujemy. Tymczasem elementów, o które trzeba zadbać, jest więcej. Przeanalizowaliśmy 8 z nich.
Jak pisać opisy kategorii w sklepie internetowym?
Po co opisywać kategorie? Jak to robić w zgodzie z dobrymi praktykami e-commerce? Przekonaj się w naszym poradniku z przykładami.
Czym są meta tagi?
Na początku ich nazwa może brzmieć tajemniczo, ale w rzeczywistości to proste i podstawowe zagadnienie SEO. Nie ma się czego bać, kliknij i dowiedz się więcej!
Znaczenie stron informacyjnych
Regulamin, Kontakt, Sposoby i Koszty dostawy czy Metody płatności. Te i inne strony informacyjne pełnią ważną funkcję w sklepie. Jak poprawnie o nie zadbać?