Zakładasz dopiero stronę swojej marki na Facebooku? Dowiedz się, an co zwrócić uwagę i jak dobrze ją przygotować.
Jak przygotować konto firmowe – Business Manager na Facebooku
Utworzenie konta biznesowego na Facebooku to jeszcze nie wszystko. Jak poprawnie je przygotować, aby w pełni korzystać z możliwości, które daje?
Konto prywatne vs biznesowe
Na Facebooku można zdecydować się na konto prywatne lub prowadzenie strony. Z kolei stronę można prowadzić z konta biznesowego lub prywatnego. Jakie są różnice?
Co to jest ERP?
Chcesz lepiej poznać termin „system ERP” i dowiedzieć się, jak go wykorzystać i jaki jest dobry system? Sprawdź poradnik.
Jak przenieść prywatne konto reklamowe do firmowego?
Działasz od jakiegoś czasu na koncie prywatnym, a chcesz przenieść informacje o reklamach do konta firmowego? Ta krótka instrukcja ci pomoże.
Google Search Console – jak założyć konto i dodać mapę witryny?
Czym jest GSC, jakie możliwości daje i jak je wykorzystać dla swojego sklepu internetowego? Dowiedz się też, jak połączyć je z Google Analytics.
8 punktów, o które musisz zadbać przy budowie koszyka
Strona koszyka na początku przygody z e-commerce zdaje się czymś oczywistym. Płatność, dostawa i kupujemy. Tymczasem elementów, o które trzeba zadbać, jest więcej. Przeanalizowaliśmy 8 z nich.
Jak pisać opisy kategorii w sklepie internetowym?
Po co opisywać kategorie? Jak to robić w zgodzie z dobrymi praktykami e-commerce? Przekonaj się w naszym poradniku z przykładami.
Czym są meta tagi?
Na początku ich nazwa może brzmieć tajemniczo, ale w rzeczywistości to proste i podstawowe zagadnienie SEO. Nie ma się czego bać, kliknij i dowiedz się więcej!
Znaczenie stron informacyjnych
Regulamin, Kontakt, Sposoby i Koszty dostawy czy Metody płatności. Te i inne strony informacyjne pełnią ważną funkcję w sklepie. Jak poprawnie o nie zadbać?
Co to jest Instagram?
To pytanie może wydawać się pozornie proste, ale kryje się pod nim wiele innych zagadnień. Odkryj Instagrama i przekonaj się, czy może pomóc ci zaistnieć.
Dlaczego mój sklep nie sprzedaje?
Przygotowanie sklepu internetowego to połowa sukcesu. Drugą jest dobry marketing. Jeśli twój sklep nie odnotowuje sprzedaży, prześledź uważnie listę, którą przygotowaliśmy na tę okazję.
Jak skalować i przycinać zdjęcia?
Jaka jest różnica między skalowaniem, a kadrowaniem i przycinaniem grafiki? Tłumaczymy różnice i pokazujemy, jak wykonać te czynności w darmowym programie Gimp.
Jak postować, żeby nie żałować?
Poznaj 13 sposobów na ciekawe posty na stronę – szczególnie cennych dla właścicieli sklepów internetowych. Zobaczysz także ciekawe przykłady. Social media to nie czarna magia!
Mobile – dlaczego jest takie ważne?
Pojęcie „mobile” jest wyjątkowo istotnym zagadnieniem dla każdego właściciela sklepu czy jakiejkolwiek strony internetowym. Dlaczego? Zbadaj parę zagadnień i się przekonaj.
10 mitów na temat Facebooka
Wokół Facebooka zdążyło narosnąć wiele mitów. Twierdzenia oczywiste dla marketerów niekoniecznie muszą takie być dla początkujących właścicieli sklepów internetowych.
Jak zabezpieczyć konto na Facebooku?
Utrata hasła do Facebooka to nie przelewki! Sprawdź, jak zabezpieczyć konto. Zobacz również przykładowe próby wyłudzenia danych.
Jak odzyskać konto na Facebooku? – zhakowane konto
Nie masz dostępu do swojego profilu, a co za tym idzie, do strony, konta reklamowego, firmowego i grup? Są na to sposoby!
Google Analytics – po co?
Google Analytics to potężne narzędzie analityczne, którego już podstawowe opcje są niesamowicie przydatne. Poznaj 10 powodów, dla których warto używać Google Analytics.
Co powinna zawierać dobra karta produktu w sklepie internetowym
Dobra karta produktu to nie tylko eleganckie zdjęcia. To również wiele zagadnień SEO i użyteczności, które każdy właściciel sklepu internetowego musi mieć na uwadze.
Jak skontaktować się z Facebookiem?
Potrzebujesz kontaktu mailowego lub na czacie w sprawie swojego konta czy reklam? A może twoje konto reklamowe zostało zablokowane? Sprawdź, jak skontaktować się z obsługą Facebooka.