Przeskocz do treści
Menu
  • ← powrót na Shoper.pl
  • Działy
    • Jak zacząć?
    • Dropshipping
    • Social media
    • Analityka
    • Grafika
    • Content marketing
    • Platformy sprzedażowe
    • SEO / Pozycjonowanie
    • Shoper Kampanie
    • Email marketing
    • Obsługa klienta
    • Prawo w e-commerce
    • Inne
  • Poradniki
  • Słownik
  • Narzędzia
  • Kontakt
  • Warsztaty online
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • LinkedIn

Shoper Uniwersytet

Jak radzić sobie z kryzysami na Facebooku?

14 stycznia 2019 Autor Shoper
Facebook: komunikacja – początkujący
poziom: początkujący
Social media | 5 minut

Czego dowiesz się z poradnika:

  • czym jest hejt i czym różni się od krytyki;
  • jak najlepiej postępować z „trollami”;
  • jak możesz podejść do kasowania komentarzy na Facebooku;
  • dlaczego czasem warto podjąć rękawicę i merytorycznie dyskutować z osobą krytykującą.

Podziel się wiedzą:

  • Twitter
  • Facebook
Facebook, Facebook: komunikacja, Social mediapoczątkujący

Nawigacja wpisu

← „Dlaczego nie warto używać przycisku „Promuj post””
Kto jest odbiorcą twoich treści? → Kolejny wpis

Czego chcesz się dziś nauczyć?

Darmowe warsztaty online

Zapisz się na darmowe warsztaty online o e-commerceProwadzisz sklep internetowy? Pasjonujesz się e-commerce? Zapisz się na darmowe warsztaty online.

Najpopularniejsze poradniki

  • Jak odzyskać konto na Facebooku? – zhakowane konto
  • Wideo dobre na każdym ekranie – responsywne filmy
  • Konto prywatne vs biznesowe
  • Jak tworzyć responsywne kontenery w sklepie Shoper
  • Moduł kategorii obrazkowych w sklepie Shoper

Działy

  • Analityka (20)
    • Google Analytics (11)
  • Bez kategorii (1)
  • Content marketing (7)
  • Dropshipping (6)
  • Email marketing (12)
  • Grafika (15)
  • Inne (18)
  • Jak zacząć? (20)
  • Lista działów (13)
  • Obsługa klienta (5)
  • Platformy sprzedażowe (3)
  • Prawo w e-commerce (1)
  • SEO / Pozycjonowanie (24)
  • Shoper Kampanie (52)
    • Najczęściej Zadawane Pytania (4)
    • Przebieg kampanii (15)
    • Przed startem (23)
    • Raporty (7)
    • Rozliczenia (7)
  • Shoper Kampanie – zagadnienia (5)
  • Social media (41)
    • Facebook (33)
      • Facebook: komunikacja (6)
      • Facebook: reklamy (13)
    • Instagram (6)
Autor motywu: DevPress.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień przeglądarki, będą one zapisywane w pamięci twojego urządzenia. Zaakceptuj i zamknij Odrzuć Czytaj więcej
Polityka prywatności cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Wstaw/edytuj odnośnik

Wprowadź docelowy adres URL

Lub dodaj odnośnik do istniejącej treści

    Nie wprowadzono kryteriów wyszukiwania. Wyświetlane są najnowsze pozycje. Wyszukaj elementy lub użyj klawiszy strzałek w górę i w dół, aby je wybrać.