poziom: początkujący
Social media | 9 minut
Czego brakuje w przycisku „Promuj post”?
Poniżej znajdziesz skróconą listę powodów, dla których lepiej przerzucić się na Menedżera reklam. Obejrzyj nagranie, które dla ciebie przygotowaliśmy i dowiedz się więcej na temat każdego z punktów:
- Brak możliwości utworzenia przejrzystej struktury kampanii.
- Brak pełnej kontroli nad celami reklamy.
- Brak pełnych możliwości doboru grup docelowych.
- Brak kontroli nad umiejscowieniami reklamy (oraz czym są umiejscowienia).
- Brak możliwości tworzenia wygodnych i miarodajnych testów.
- Brak ręcznego ustawiania stawek reklamowych (opcja zaawansowana).
- Brak edycji sposobu optymalizacji reklamy (opcja zaawansowana).
- Brak edycji harmonogramu wyświetlania reklamy (opcja zaawansowana, rzadko używana).
- I w konsekwencji… często większy budżet wydany na reklamę na Facebooku! Przycisk ten często się sprawdza, o ile używamy go świadomie i wiemy, jaka reklama zostaje utworzona w Menedżerze Reklam Facebooka.