Dlaczego nie warto używać przycisku „Promuj post”

Facebook: reklamy – początkujący
Social media | 9 minut

Czego brakuje w przycisku „Promuj post”?

Poniżej znajdziesz skróconą listę powodów, dla których lepiej przerzucić się na Menedżera reklam. Obejrzyj nagranie, które dla ciebie przygotowaliśmy i dowiedz się więcej na temat każdego z punktów:

  • Brak możliwości utworzenia przejrzystej struktury kampanii.
  • Brak pełnej kontroli nad celami reklamy.
  • Brak pełnych możliwości doboru grup docelowych.
  • Brak kontroli nad umiejscowieniami reklamy (oraz czym są umiejscowienia).
  • Brak możliwości tworzenia wygodnych i miarodajnych testów.
  • Brak ręcznego ustawiania stawek reklamowych (opcja zaawansowana).
  • Brak edycji sposobu optymalizacji reklamy (opcja zaawansowana).
  • Brak edycji harmonogramu wyświetlania reklamy (opcja zaawansowana, rzadko używana).
  • I w konsekwencji… często większy budżet wydany na reklamę na Facebooku! Przycisk ten często się sprawdza, o ile używamy go świadomie i wiemy, jaka reklama zostaje utworzona w Menedżerze Reklam Facebooka.