Słownik e-commerce

Słownik e-commerce
Wszędzie wokół mnóstwo materiałów przepełnionych branżowymi, często angielskimi skrótami? Bywa, że internet i liczne poradniki bombardują nas niezrozumiałymi sformułowaniami. My staramy się pisać materiały jak najprościej, tak aby każdy miał szansę wdrożyć porady w życie. Gdyby jednak zdarzyło się, że użyte słownictwo jest dla ciebie niezrozumiałe – nie przejmuj się. Poniżej znajdziesz listę 73 pojęć związanych z e-commerce i marketingiem. Znajdź niejasne wyrażenia i poznaj ich znaczenia, a przy okazji zapoznaj się z innymi wartymi uwagi hasłami.
Wszystkie | # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
There are 3 names in this directory beginning with the letter I.
IDN
ang. Internationalized Domain Name – domena posiadająca znaki charakterystyczne dla dango kraju czyli np. polskie znaki z tzw. „ogonkami”. Więcej na temat domen tego typu przeczytasz w naszym poradniku.

influencer
Osoba mogąca mieć wpływ na decyzje czy opinie innych ludzi. Teoretycznie influencerem jest każdy z nas, a bazę odbiorców stanowią nasze rodziny i znajomi. W praktyce marki współpracują z osobami mającymi wpływ na szerokie grono odbiorców, prowadzącymi bloga, vloga czy popularne konta na portalach społecznościowych. Influencerów nazywamy również liderami opinii.

IVR
ang. interactive voice response – interaktywna odpowiedź głosowa, czyli menu głosowe, które dzwoniący może usłyszeć na infolinii firmy, z którą się kontaktuje. Zazwyczaj wymieniane są cyfry, które należy wybrać, aby połączyć się z wybranym działem. W naszym poradniku znajdziesz informacje, jak stworzyć dobre menu IVR.