Słownik e-commerce

 

Wszędzie wokół mnóstwo materiałów przepełnionych branżowymi, często angielskimi skrótami? Bywa, że internet i liczne poradniki bombardują nas niezrozumiałymi sformułowaniami. My staramy się pisać materiały jak najprościej, tak aby każdy miał szansę wdrożyć porady w życie. Gdyby jednak zdarzyło się, że użyte słownictwo jest dla ciebie niezrozumiałe – nie przejmuj się. Poniżej znajdziesz listę 82 pojęć związanych z e-commerce i marketingiem. Znajdź niejasne wyrażenia i poznaj ich znaczenia, a przy okazji zapoznaj się z innymi wartymi uwagi hasłami.
Shoper Kampanie – dział pomocy

 

All | # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
There are 1 names in this directory beginning with the letter W.
wskaźnik trafności
Ocena reklamy na Facebooku od 1 do 10 wskazująca, na ile dobrze grupa odbiorców reaguje na reklamę. Pojawia się, gdy reklama zostanie wyświetlona więcej niż 500 razy. Szacunkowo ocenia reakcję odbiorców na reklamę i jej skuteczność (względem realizowanego celu). Wskaźnik trafności to szacunkowa ocena reakcji odbiorców na reklamę. Wyższy wskaźnik trafności reklamy oznacza lepszą ocenę jej skuteczności. Im wyższy wskaźnik trafności, tym większe prawdopodobieństwo wyświetlenia komunikatu niż w przypadku innych reklam skierowanych do takich samych odbiorców.