Słownik e-commerce

 

Wszędzie wokół mnóstwo materiałów przepełnionych branżowymi, często angielskimi skrótami? Bywa, że internet i liczne poradniki bombardują nas niezrozumiałymi sformułowaniami. My staramy się pisać materiały jak najprościej, tak aby każdy miał szansę wdrożyć porady w życie. Gdyby jednak zdarzyło się, że użyte słownictwo jest dla ciebie niezrozumiałe – nie przejmuj się. Poniżej znajdziesz listę 82 pojęć związanych z e-commerce i marketingiem. Znajdź niejasne wyrażenia i poznaj ich znaczenia, a przy okazji zapoznaj się z innymi wartymi uwagi hasłami.
Shoper Kampanie – dział pomocy

 

All | # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
There are currently 2 names in this directory beginning with the letter K.
konwersja
Dokonanie pożądanego działania na stronie internetowej np. zakup produktu, zapisanie się do newslettera, wypełnienie formularza czy rejestracja konta.

KPI
ang. key performance indicators, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Mierniki, które zakładamy jako cele biznesowe czy sprzedażowe, mierzące efektywność firmy. Możemy wymienić wiele wskaźników z różnych dziedzin np. średni czas realizacji zamówienia, średnia wartość koszyka w sklepie internetowym, zysk netto, liczba reklamacji. W marketingu internetowym będą to wskaźniki powiązane bezpośrednio z reklamą. Przykładowo zakładamy, jaką ilość zamówień z danego kanału chcemy osiągnąć w ciągu kwartału, ile kliknięć czy wyświetleń powinna mieć satysfakcjonująca dla nas kreacja reklamowa itd.