Słownik e-commerce

 

Wszędzie wokół mnóstwo materiałów przepełnionych branżowymi, często angielskimi skrótami? Bywa, że internet i liczne poradniki bombardują nas niezrozumiałymi sformułowaniami. My staramy się pisać materiały jak najprościej, tak aby każdy miał szansę wdrożyć porady w życie. Gdyby jednak zdarzyło się, że użyte słownictwo jest dla ciebie niezrozumiałe – nie przejmuj się. Poniżej znajdziesz listę 82 pojęć związanych z e-commerce i marketingiem. Znajdź niejasne wyrażenia i poznaj ich znaczenia, a przy okazji zapoznaj się z innymi wartymi uwagi hasłami.
Shoper Kampanie – dział pomocy

 

All | # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
There are currently 3 names in this directory beginning with the letter D.
desktop
Potoczne określenie obejmujące komputery stacjonarne i laptopy. Użytkownik desktopowy – korzystający z takich właśnie urządzeń.

DPA
ang. dynamic product ads – dynamiczne reklamy produktowe. Typ reklamy na Facebooku łączącej się z katalogiem produktów i wyświetlającej odpowiednie produkty użytkownikom. Przykładowym zastosowaniem takiej reklamy jest stworzenie remarketingu dynamicznego np. poprzez wyświetlenie użytkownikom Facebooka produktów, które oglądali lub dodali do koszyka, ale nie zakupili w naszym sklepie. Możemy również prezentować reklamy katalogowe osobom, które nie miały jeszcze styczności z nasza marką. Produkty z katalogu wypełniają kreację reklamową (np. karuzelę czy kolekcję na Facebooku), co znacząco przyspiesza tworzenie reklam.

dropshipping
Model sprzedaż internetowej, w którym sklep internetowy pełni rolę pośrednika. Zamówienie ze sklepu jest przekazywane do hurtowni, która wysyła towar, którym dysponuje. Sprzedawca osiąga zysk z różnicy między ceną hurtową a detaliczną, musi również wcześniej zintegrować swój sklep z wybraną przez siebie hurtownią.