Chcesz zamienić niezadowolonego klienta w klienta powracającego, a także poznać elementy, które warto poprawić, aby zwiększyć zadowolenie kupujących?
Rating Captain to aplikacja, która pozyska dla ciebie nawet 300% więcej pozytywnych opinii od twoich klientów. Dzięki temu wyprzedzisz konkurencję, a także poprawisz widoczność swojego sklepu w wynikach wyszukiwania.
Podczas spotkania poruszymy tematy takie jak:
- dlaczego zarządzanie opiniami jest ważne w sklepie internetowym;
- skuteczne pozyskiwanie opinii od twoich klientów;
- mediowanie z niezadowolonymi klientami;
- możliwość wysyłania automatycznej odpowiedzi po otrzymaniu opinii;
- wykrywanie, jak bardzo klient jest zadowolony bądź niezadowolony;
- wyświetlanie gwiazdek ocen w Google (rich snippets);
- lepsza pozycja w wynikach wyszukiwania;
- wszystko powyższe = zwiększenie sprzedaży.
Warsztaty odbędą w środę 5 kwietnia o godz. 11:00, potrwają ok 45 minut, a poprowadzą je
Marcin Kowalik
Head of Shoper App Store
Mateusz Piwnicki
Chief Executive Officer Rating Captain
zapisuję się: