RatingCaptain – Opinie Google, recenzje klientów, opinie produktowe i o sklepie

 

Chcesz zamienić niezadowolonego klienta w klienta powracającego, a także poznać elementy, które warto poprawić, aby zwiększyć zadowolenie kupujących?

Rating Captain to aplikacja, która pozyska dla ciebie nawet 300% więcej pozytywnych opinii od twoich klientów. Dzięki temu wyprzedzisz konkurencję, a także poprawisz widoczność swojego sklepu w wynikach wyszukiwania.

Podczas spotkania poruszymy tematy takie jak:

  • dlaczego zarządzanie opiniami jest ważne w sklepie internetowym;
  • skuteczne pozyskiwanie opinii od twoich klientów;
  • mediowanie z niezadowolonymi klientami;
  • możliwość wysyłania automatycznej odpowiedzi po otrzymaniu opinii;
  • wykrywanie, jak bardzo klient jest zadowolony bądź niezadowolony;
  • wyświetlanie gwiazdek ocen w Google (rich snippets);
  • lepsza pozycja w wynikach wyszukiwania;
  • wszystko powyższe = zwiększenie sprzedaży.

 

Warsztaty odbędą w środę 5 kwietnia o godz. 11:00, potrwają ok 45 minut, a poprowadzą je

Marcin Kowalik
Head of Shoper App Store

 

Mateusz Piwnicki
Chief Executive Officer Rating Captain

 

zapisuję się:

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Shoper

🠘 powrót do listy warsztatów