Jak wyglądają raporty i co zawierają? Jak sprawdzić raport dla Facebook Ads, a jak dla Google Ads?
Przebieg Shoper Kampanii Facebook Ads – kiedy będą pierwsze efekty?
Kampania uruchomiona, tymczasem odświeżasz raport i czekasz na wyniki? Zobacz nasze trzy przykłady (case study) i dowiedz się, jak może wyglądać przebieg kampanii i jej wyniki.
Jak jest przypisywana konwersja do Shoper Kampanii Facebook Ads
W jaki sposób liczony jest zakup dokonany za pośrednictwem Shoper Kampanii w wypadku reklam na Facebooku? Dowiedz się więcej.
Gdzie sprawdzę, które zamówienia w moim sklepie pochodzą z Shoper kampanii Google Ads
Gdzie w panelu sklepu Shoper mogę odfiltrować wyniki tylko z Shoper Kampanii?
Jak jest przypisywana konwersja do Shoper kampanii Google Ads?
Kiedy następuje konwersja? Dlaczego data faktycznej sprzedaży nie pokrywa się z datą konwersji?
Różnice w wynikach w raportach Facebook Ads a Google Analytics
Jeśli śledzisz raporty Shoper Kampanii czy po prostu reklam na Facebooku i sprawdzasz Google Analytics – zauważysz spore różnice w wynikach. Wyjaśniamy, skąd właściwie się biorą.
Jak liczone są konwersje z kampanii Google Shopping?
Nie każda sprzedaż to konwersja. Kiedy Shoper Kampanie policzą konwersję z reklamy Google Shopping?