Jak wygląda optymalizowanie kampanii i co robi człowiek, a co wykonuje sztuczna inteligencja?
Jak rozsądnie zwiększać wydatki na kampanie Facebook Ads?
Zależność budżetu od efektów – jak zoptymalizować wydatki i osiągać lepsze efekty kampanii Facebook Ads.
Case study – sklep z branży biżuterii
Przykład kształtowania się wyników kampanii Facebook Ads przy stopniowym zwiększaniu budżetu.
Case study – sklep z branży zabawek
Sprawdź na przykładzie jednego z naszych klientów jak zwiększenie wydatków na reklamę wpłynęło na ROAS.
Jak rozsądnie zwiększać wydatki na kampanie Google Shopping?
Związek pomiędzy wysokością budżetu a rezultatami kampanii. Optymalizacja inwestycji pod maksymalizację zysków.
Jak klienci kupują produkty w internecie?
Ścieżki zakupowe klienta bywają kręte. Sprawdź jak dotrzeć do świadomości odbiorcy i co zrobić, by ułatwić decyzję o finalizacji zamówienia.
Case study – sklep z branży dziecięcej
Zobacz jak nasz klient z branży dziecięcej zwiększa przychody prowadząc dwie kampanie równocześnie.
Jakimi kanałami możesz dotrzeć do klientów?
Wyjaśniamy dlaczego warto prowadzić dwie kampanie jednocześnie i jaki wpływ mają na siebie różne źródła ruchu.
Jak będą przebiegać Shoper Kampanie Google Ads?
Zobacz krok po kroku, na jakie etapy dzielą się Shoper Kampanie Google Ads.
Optymalizacja Shoper Kampanii Google Ads po stronie zespołu Shoper Kampanie
Shoper Kampanie to precyzyjna współpraca algorytmów i zespołu specjalistów. Zobacz, jak wygląda podział pracy!
Przebieg Shoper Kampanii Facebook Ads – kiedy będą pierwsze efekty?
Kampania uruchomiona, tymczasem odświeżasz raport i czekasz na wyniki? Zobacz nasze trzy przykłady (case study) i dowiedz się, jak może wyglądać przebieg kampanii i jej wyniki.
Wykluczanie produktów z Shoper Kampanii (Google Shopping, Facebook Ads)
Odpowiadamy, jak wykluczyć wybrane produkty z Shoper Kampaniach w Google Ads i Facebook Ads.
Dlaczego moja reklama nie wyświetla się w Google po wpisaniu nazwy produktu?
Wpisuję nazwę produktu w Google, jednak nie widzę produktów z mojego sklepu. Dlaczego?
Jak jest przypisywana konwersja do Shoper kampanii Google Ads?
Kiedy następuje konwersja? Dlaczego data faktycznej sprzedaży nie pokrywa się z datą konwersji?
Przebieg Shoper Kampanii Google Ads – kiedy będą pierwsze efekty?
Dowiedz się więcej o kampanii Google Ads i zobacz studium przypadku 3 sklepów z różnych branż.