Jak zacząć?

Jak zacząć

Dopiero startujesz z e-biznesem? Pomożemy ci zgłębić tajniki e-commerce od podstaw. Zobacz, co powinien wiedzieć każdy właściciel sklepu internetowego.

dropshipping

Dropshipping

Na co zwrócić uwagę, wybierając ten wariant działalności internetowej? Zapoznaj się z naszymi poradnikami, a pozyskana wiedza z pewnością pomoże ci uzyskać przewagę.

Social media

Social media

Jak budować więź z klientami i prowadzić z nimi komunikację w portalach społecznościowych? Dowiedz się, od czego powinna zacząć marka, stawiając pierwsze kroki w social media.

analityka internetowa

Analityka

Analityka to nie tylko ciągi liczb i godziny spędzone nad wykresami. To serce e-commerce i spoiwo wszystkich działów, bez którego nie dowiesz się, czy prowadzone działania mają sens.

Grafika

Grafika

Nie od dziś wiadomo, że „kupujemy oczami”. Przemyślana i przyciągająca wzrok grafika to nieodzowny element każdego sklepu i strony internetowej.

content marketing

Content marketing

Czyli po prostu marketing treści. Treści angażujących, ciekawych i przydatnych dla potencjalnego klienta. Wejdź i naucz się, jak je tworzyć!

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie

Jak pojawić się w wynikach wyszukiwania w Google na pożądane zapytanie? Pozycjonowanie, czyli Search Engine Optimization, to dział marketingu, którego reguły warto zgłębić.

e-mail marketing

Email marketing

Najważniejsze, o czym musisz pamiętać to, że jest on marketingiem za przyzwoleniem. To nie spam, a interesujące maile, które mogą poprawić wyniki sprzedażowe.

Platformy sprzedażowe

Platformy sprzedażowe

Wykorzystaj dodatkowy kanał promocji, aby zróżnicować ruch w sklepie i pozyskać nowego klienta. Poznaj lepiej porównywarki cenowe i platformy typu marketplace.

Obsługa klienta

Obsługa klienta

Klient to twój przyjaciel, bez którego prowadzenie sklepu internetowego nie ma sensu. Warto nauczyć się, jak odpowiednio go traktować i wpłynąć na jego zadowolenie z twoich usług.

Prawo w e-commerce

Prawo w e-commerce

Prawo nie musi być zawiłe. Dowiedz się, jakie zagadnienia prawne są istotne dla właściciela sklepu internetowego i jak prowadzić w pełni legalny biznes.

Inne

Inne

Szukasz zagadnień wykraczających poza pozostałe działy? Psychologia klienta, komunikacja marki, grupy docelowe, porady biznesowe – to i jeszcze więcej znajdziesz w dziale Inne.

Shoper Kampanie

Shoper Kampanie

Jesteś klientem platformy Shoper i masz pytania do Shoper Kampanii? W tym dziale znajdziesz najczęściej zadawane pytania i zwięzłe odpowiedzi.