SXO jest strategią pozycjonowania sklepu z poszanowaniem jego funkcjonalności. W trakcie szkolenia dowiesz się, w jaki sposób opinie mogą wpłynąć nie tylko na twoje pozycje w Google, ale także decyzje zakupowe klientów. W trakcie wydarzenia pokażemy jak optymalnie korzystać z narzędzi w GetReview, a także będzie miała miejsce premiera jednego z nich.
Czego dowiesz się ze szkolenia:
- czym jest SXO,
- dlaczego opinie są ważne dla algorytmów Google,
- czym jest Google Rich Snippet,
- czym są i jak wykorzystywać atrybuty alt,
- przykłady konfiguracji funkcji GetReview w zwiększeniu widoczności w Google,
- dlaczego opinie są ważne dla klientów i jakie elementy powinny zawierać opinie,
- jak prezentować opinie by klienci zaufali twojemu sklepowi i dokonali w nim zakupów,
- przykłady narzędzi GetReview w kontekście zwiększenia konwersji.
Szkolenie odbędzie się w czwartek 12 maja o godzinie 11:00, potrwa półtorej godziny, a poprowadzą je:
Paweł Styperek – CEO Refericon, który z e-commerce związany jest od prawie dekady. W tym czasie pomógł zbudować i prowadzić kilkadziesiąt sklepów internetowych. Zdobyte doświadczenie wykorzystał w projektowaniu i tworzeniu aplikacji dla e-commerce, jedną z nich jest GetReview.
Adam Olejnik – w Refericon odpowiada za obsługę klienta i przekazywanie feedbacku pozostałym członkom zespołu. Doświadczenie w e-commerce i SEO pozwala mu uwagi partnerów przekuwać w nowe funkcje.
zapisuję się: