czyli klucz do trwałych więzi z klientami i klientkami
ESG się opłaca #6
Zapraszamy na dający wiele do myślenia na webinar o e-sklepowej empatii – kluczu do trwałych relacji biznesowych! Podczas tego wydarzenia zgłębimy zarówno pod kątem mentalności, jak i narzędzi, pojęcie Nonviolent Communication, czyli porozumienia bez przemocy. To podejście związane z łączeniem efektywności osobistej z budowaniem relacji.
Dowiesz się, jak komunikować się empatycznie, zrozumiesz, co motywuje twoje działania, a także zdobędziesz umiejętności skutecznego słuchania, reagowania empatycznie oraz dostrzegania i doceniania wartości w relacjach biznesowych.
Dla osoby prowadzącej sklep internetowy webinar to szansa na odkrycie korzyści płynących z zastosowania komunikacji bez przemocy w biznesie, która wpływa na postrzeganie marki i umożliwia budowanie relacji z klientami. Zdobądź umiejętności skutecznego słuchania i reagowania, co przyczyni się do poprawy satysfakcji klientów i zwiększenia lojalności wśród nich.
Jakie tematy poruszymy podczas webinaru?:
- Sztuka rozmawiania ze sobą (Ja) – zrozum, co napędza twoje działania, jak wpływają one na twoją komunikację i jak świadomie podejmować decyzje
- Nauka słuchania drugiego człowieka (Ty) – odkryj, jak skutecznie reagować na zarzuty, ataki czy niezgody, oraz jak empatycznie słuchać trudnych i radosnych informacji.
- Wspólnota wartości (My) – dostrzeż i doceniaj zarówno wartości ekonomiczne, jak i społeczno-relacyjne, które otrzymujesz od innych i wnosisz do życia biznesowego.
- Narzędzie 4 kroków – fakty, uczucia, potrzeby, prośby, aby skutecznie komunikować się zarówno wewnętrznie, jak i z klientami oraz partnerami biznesowymi.
- Wsparcie biznesu – dowiedz się, jak wspierać siebie i swoją firmę, korzystając z przykładów maili od klientów i konstruktywnej rozmowy.
Goście specjalni:
Hanna Kozłowska
Brainpathy
Anna Schulz
Brainpathy
Warsztaty odbędą w środę 6 grudnia o godz. 11:00, potrwają ok 1,5 godziny, a poprowadzi je
Nina Pankiewicz
Specjalistka ds. ESG platformy sklepów internetowych Shoper
zapisuję się: