Czym właściwie jest katalog na Facebooku i co umożliwia wgranie go? To bardzo ważne zagadnienie, a dla sukcesywnie sprzedających sklepów – obowiązkowe.
Błędy w katalogu produktów na Facebooku
Twój katalog produktów na Facebooku „sypie błędami”? Chcesz wiedzieć, co oznaczają i których należy się pozbyć? Koniecznie sprawdź nasz poradnik.
Jak powinny wyglądać dobre zdjęcia produktów?
Jeśli korzystasz z Shoper Kampanii lub samodzielnie tworzysz reklamy katalogowe na Facebooku – szczególne znaczenie mają zdjęcia produktów. Jak powinny wyglądać i jak są używane w reklamie?
Różnice w wynikach w raportach Facebook Ads a Google Analytics
Jeśli śledzisz raporty Shoper Kampanii czy po prostu reklam na Facebooku i sprawdzasz Google Analytics – zauważysz spore różnice w wynikach. Wyjaśniamy, skąd właściwie się biorą.
Jak sprawdzić, czy piksel Facebooka działa?
Czy twoje reklamy będą chodzić poprawnie? Czy dane ze sklepu są przesyłane poprawnie? Dowiedz się, jak sprawdzić działanie piksela FB!
Ciekawe grupy niestandardowe na Facebooku
Interesują cię zaawansowane działania na Facebooku, które pomogą w budowie lejka sprzedażowego? Zobacz, jakie możliwości tkwią w grupach podobnych i niestandardowych.
Co to jest piksel Facebooka?
Dowiedz się nie tylko, czym jest tajemniczy piksel Facebooka, ale również dlaczego warto go skonfigurować i co właściwie jest w nim takiego interesującego.
Czego nie można reklamować na Facebooku?
Dowiedz się nie tylko, czego nie można promować, ale jak odwołać się od odrzuconej reklamy, dlaczego ważny jest tekst na obrazie czy jak odbywa się zatwierdzanie reklam na FB.
Jak sprawdzać wyniki reklam na Facebooku?
Nie wiesz, co się liczy w wynikach reklamowych na FB? Chcesz dokładnie sprawdzić jakość reklam? Pomożemy!
Gdzie wyświetlają się reklamy na Facebooku?
Gdzie się wyświetlamy, od czego zależy, co zobaczy użytkownik i jak rozliczamy się z Facebookiem? Odpowiedzi na te podstawowe, ale ważne pytania znajdziesz w krótkim nagraniu.
Dlaczego nie warto używać przycisku „Promuj post”
Używasz przycisku „Promuj post” na Facebooku? Dowiedz się z naszego nagrania, dlaczego najlepiej omijać tę opcję szerokim łukiem.
Remarketing dynamiczny na Facebooku krok po kroku
To mocno sprzedażowy komunikat przypominający klientowi o jego wizycie w sklepie i interakcji z konkretnym produktem. Jak ustawić ten rodzaj reklamy na Facebooku?
Jak uruchomić reklamę na Facebooku?
Z godzinnego nagrania dowiesz się, na jakie funkcje Menedżera reklam na Facebooku zwrócić uwagę i jakich błędów unikać. Wystartuj z reklamą na FB, nie przepalając budżetu!