Czym jest GSC, jakie możliwości daje i jak je wykorzystać dla swojego sklepu internetowego? Dowiedz się też, jak połączyć je z Google Analytics.
Po co ustawiać przyjazne linki i przekierowania?
Twoje adresy w sklepie internetowej przerażają poziomem skomplikowania? Zgłębiasz zagadnienia pozycjonowania? Musisz dowiedzieć się więcej o przyjaznych linkach.
Czym są meta tagi?
Na początku ich nazwa może brzmieć tajemniczo, ale w rzeczywistości to proste i podstawowe zagadnienie SEO. Nie ma się czego bać, kliknij i dowiedz się więcej!
Ufaj, ale kontroluj – czyli, jak mierzyć efekty działań SEO
Pozycjonujesz swoją stronę internetową, ale nie wiesz, czy robisz to dobrze? A może chcesz sprawdzić, czy agencja SEO lub freelancer dobrze wywiązują się ze swoich obowiązków?
Opisy produktów – praktyczne porady
Konkretne porady, jak zawrzeć złoty środek między SEO a użytecznością opisu dla potencjalnego klienta. Twórz wyjątkowe opisy w swoim sklepie!
Research słów kluczowych – praktyczne porady
Szukanie słów kluczowych do pozycjonowania to ważny proces, do którego trzeba podejść kompleksowo. Taki jest też ten poradnik. Zrób wzorowy research fraz kluczowych!
Czy warto korzystać z Google Analytics i Google Search Console jednocześnie?
To i to Google, a jednak są różnice! Jeśli zależy ci na dokładnej analizie dotyczącej twojego sklepu internetowego czy strony www, koniecznie tutaj zajrzyj!
Co to jest Google Moja Firma i jakie korzyści niesie dla e-sklepu?
Na ten z pozoru oczywisty temat składa się wiele elementów, które warto mieć na uwadze. Załóż profil Google Moja Firma dla swojego sklepu internetowego i sprawdź, na co zwrócić uwagę.
Jak stworzyć artykuł, który będzie generował ruch? 7 porad SEO
Content marketing jest aktualnie bardzo popularną formą marketingu. Ale jak napisać tekst, aby był odpowiednio zoptymalizowany pod wyszukiwarkę Google?
Błędy i ostrzeżenia w Google Search Console
Google Search Console „sypie błędami” i nie wiesz, co robić? Objaśniliśmy błędy, które właściciel sklepu Shoper może napotkać w Search Console.
Google Search Console – baza wiedzy
Nie wiesz do czego służą poszczególne raporty Google Search Console? Zebraliśmy dla ciebie poradniki poświęcone temu narzędziu w jednym miejscu, wraz z opisującymi je pytaniami.
Google Search Console – raport „Linki”
Kto linkuje do mojego sklepu? Które ze stron są najczęściej linkowane na zewnątrz? Jakie są teksty linków przychodzących, czy jak wygląda linkowanie wewnętrzne?
Google Search Console – raport „Produkty”
Jakie błędy w twoim sklepie internetowym wyłapuje Google Search Console? Sprawdź raport GSC przygotowany dla e-commerce.
Google Search Console – raport „Obsługa na urządzeniach mobilnych”
Jak twój sklep internetowy jest obsługiwany na urządzeniach mobilnych? I co ważniejsze, co ma na ten temat do powiedzenia narzędzie Google Search Console?
Google Search Console – raport „Mapy witryn”
Czy mapa lub mapy witryn są wgrane poprawnie? Jakie błędy mogą się pojawić w Google Search Console na ich temat i co oznaczają?
Google Search Console – raport „Stan”
Które strony są zaindeksowane w Google? Jak naprawić te, których Google Bot nie zaindeksował?
Google Search Console – raport „Skuteczność”
Czyli najważniejszy raport w Google Search Consle. Naucz się z nami, jak analizować SEO czy weryfikować działania agencji pozycjonerskiej.
Google Search Console – raport „Sprawdzanie adresu URL”
Jak wygląda kwestia indeksacji twojej strony w Google? Sprawdź dane na temat konkretnego adresu URL w twojej witrynie.
Jak być pierwszym w Google?
Czy to w ogóle możliwe? Przy jakich warunkach? Zobacz krótką analizę przykładowego sklepu i dowiedz się więcej o pierwszych pozycjach w Google.
Długi ogon – pokaż się w Google na rzadsze i precyzyjne frazy
I nadal mówimy o e-commerce, a nie o zwierzątkach! Dowiedz się, jak wykorzystać długi ogon w budowaniu pozycji w wynikach wyszukiwania w Google.
Jak tworzyć nazwy produktów?
Zdobycie wiedzy o dobrych nazwach produktów jest kluczowe dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych. Dowiedz się, jak poprawnie je tworzyć. Tutaj nie ma wymówek!