Dobre doświadczenia klienta w sklepie internetowym – podpowiadamy jak o nie zadbać.
Wdrażamy czat w sklepie – co, jak, po co?
Chcesz udostępnić swoim klientom lepszą i efektywną formę komunikacji? W poradniku opowiadamy, po co i jak dobrze skonfigurować czat na przykładzie aplikacji Smartsupp.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
Rękojmia, reklamacja i gwarancja to istotne pojęcia prawne. Nie mogą pozostawić żadnych wątpliwości właścicielom sklepów internetowych.
Jak zapobiegać negatywnym opiniom?
Negatywne opinie to duże zmartwienie sprzedawców internetowych. Na szczęście wystarczy przestrzegać kilku reguł, aby ich unikać!
Dobra obsługa przez czat
Komunikacja z klientem przez czat rządzi się własnymi, specyficznymi prawami. Warto te prawa dobrze poznać i co najważniejsze – stosować na co dzień.
8 prostych wskazówek, jak stworzyć dobrego IVR-a
Planujesz wdrożenie interaktywnego menu głosowego na infolinii twojej firmy? Koniecznie przeczytaj ten artykuł i poznaj wskazówki niezbędne do stworzenia profesjonalnego IVR-a.