Zakładasz dopiero stronę swojej marki na Facebooku? Dowiedz się, an co zwrócić uwagę i jak dobrze ją przygotować.
8 punktów, o które musisz zadbać przy budowie koszyka
Strona koszyka na początku przygody z e-commerce zdaje się czymś oczywistym. Płatność, dostawa i kupujemy. Tymczasem elementów, o które trzeba zadbać, jest więcej. Przeanalizowaliśmy 8 z nich.
Znaczenie stron informacyjnych
Regulamin, Kontakt, Sposoby i Koszty dostawy czy Metody płatności. Te i inne strony informacyjne pełnią ważną funkcję w sklepie. Jak poprawnie o nie zadbać?
Dlaczego mój sklep nie sprzedaje?
Przygotowanie sklepu internetowego to połowa sukcesu. Drugą jest dobry marketing. Jeśli twój sklep nie odnotowuje sprzedaży, prześledź uważnie listę, którą przygotowaliśmy na tę okazję.
Mobile – dlaczego jest takie ważne?
Pojęcie „mobile” jest wyjątkowo istotnym zagadnieniem dla każdego właściciela sklepu czy jakiejkolwiek strony internetowym. Dlaczego? Zbadaj parę zagadnień i się przekonaj.
Co powinna zawierać dobra karta produktu w sklepie internetowym
Dobra karta produktu to nie tylko eleganckie zdjęcia. To również wiele zagadnień SEO i użyteczności, które każdy właściciel sklepu internetowego musi mieć na uwadze.
Strona główna sklepu internetowego
Strona główna i karta produktu to kluczowe elementy budujące pierwsze wrażenie. Co powinno się znaleźć na dobrej stronie głównej sklepu internetowego?
Co to jest Google Moja Firma i jakie korzyści niesie dla e-sklepu?
Na ten z pozoru oczywisty temat składa się wiele elementów, które warto mieć na uwadze. Załóż profil Google Moja Firma dla swojego sklepu internetowego i sprawdź, na co zwrócić uwagę.
Co sprzedawać w sklepie internetowym?
Nie możesz się zdecydować, jakie produkty sprzedawać? Prezentujemy mnóstwo ważnych danych i porad, które pomogą ci dokonać wyboru.
Strona „O nas”
Każdy, kto odwiedzał zakładki „O firmie” w sklepach internetowych, na pewno nie raz pomyślał wieje nudą… Jak zamienić tę stronę w ciekawą i angażującą?
Jak tworzyć nazwy produktów?
Zdobycie wiedzy o dobrych nazwach produktów jest kluczowe dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych. Dowiedz się, jak poprawnie je tworzyć. Tutaj nie ma wymówek!
Jak przygotować sklep na przyjęcie klienta?
Przygotowanie sklepu na pierwsze zamówienia to w dużej mierze praca, którą możesz wykonać krok po kroku, wspomagając się schematami. Jakimi? Dowiesz się z naszej listy.
Koszmar minionego slajdu
Slidery, banery reklamowe… jak to ugryźć? Jak przygotować grafikę z dobrym przesłaniem, w czym ją przygotować, na co zwrócić uwagę?
Jak tworzyć opisy produktów?
Porywające opisy nie tylko ułatwiają klientowi podjęcie decyzji zakupowej, ale są również istotnym elementem pozycjonowania strony w internecie.
Jak złapać i nie wypuścić klienta z koszyka?
Klient dodał produkt do koszyka? To dopiero połowa sukcesu. Jak raz złowionego klienta zatrzymać w koszyku i doprowadzić do dokończenia transakcji?
Jak wybrać domenę dla sklepu?
Wybór domeny to jedna z kluczowych kwestii podczas zakładania sklepu internetowego, mających wpływ na mnóstwo dalszych działań. Czym się przy nim kierować?
Kategorie w sklepie internetowym
Nawigacja w sklepie internetowym jest tak samo ważna, jak łatwe poruszanie się po sklepie stacjonarnym. Dowiedz się, jak powinien wyglądać poprawny układ kategorii.
Formy dostawy w sklepie internetowym
Sklep internetowy może być świetnie dopracowany i robić niebywałe pierwsze wrażenie. Niestety, gdy ceny i formy dostawy są słabe, istnieje zagrożenie, że sprzedaż nie ruszy.
Logo sklepu internetowego
To prawda, logotypy dużych marek ewoluowały latami, nim dotarły do obecnych form. Warto mieć jednak dobry punkt wyjścia do ewentualnych zmian i dalszego rozwoju sklepu.
Produkty powiązane
Produkty powiązane do dobry sposób na przedstawienie swojej oferty i zachęcenie kupującego do powiększenia koszyka. Z artykułu dowiesz się też, czym są upselling i cross-selling.