Content marketing – początkujący

Strona „O nas”

Każdy, kto odwiedzał zakładki „O firmie” w sklepach internetowych, na pewno nie raz pomyślał wieje nudą… Jak zamienić tę stronę w ciekawą i angażującą?

Jak zacząć?

Dlaczego mój sklep nie sprzedaje?

Przygotowanie sklepu internetowego to połowa sukcesu. Drugą jest dobry marketing. Jeśli twój sklep nie odnotowuje sprzedaży, prześledź uważnie listę, którą przygotowaliśmy na tę okazję.

Jak zacząć?

Karta produktu

Zbudowanie dobrej karty produktu to nie tylko zamieszczenie eleganckiego zdjęcia. To również wiele zagadnień z SEO, które każdy właściciel sklepu internetowego musi mieć na uwadze.

Grafika – średniozaawansowany

Logo sklepu internetowego

To prawda, logotypy dużych marek ewoluowały latami, nim dotarły do obecnych form. Warto mieć jednak dobry punkt wyjścia do ewentualnych zmian i dalszego rozwoju sklepu.

Jak zacząć? – średniozaawansowany

Produkty powiązane

Produkty powiązane do dobry sposób na przedstawienie swojej oferty i zachęcenie kupującego do powiększenia koszyka. Z artykułu dowiesz się też, czym są upselling i cross-selling.