Czym jest i dla kogo jest marketing automation? Jakie daje możliwości? Odpowiadamy.
Maile transakcyjne: jak, po co, dlaczego?
Maile transakcyjne to obszar komunikacji marki często pomijany przez właścicieli sklepów internetowych. Zobacz, jaki jest ich cel, jak się je tworzy i zaczerp ciekawych inspiracji.
Kontrola i zarządzanie magazynami w sklepie internetowym. Wielomagazynowość w Shoper
Twój biznes się rozrasta? Otwierasz nowe punkty odbioru zamówień?
Prowadzisz wiele magazynów jednocześnie? Sprawdź jak działa Wielomagazynowość w Shoper.
Pierwsze kroki w Google Ads – zareklamuj swój biznes w najpopularniejszej wyszukiwarce
Planujesz rozpocząć działania marketingowe w swoim sklepie ? Sprawdż, jakie możliwości otwiera przed Tobą Google Ads
Jak wpływać na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym Shoper i co może pomóc w osiągnięciu tego celu?
Sprawdź jakie mechanizmy zwiększające konwersję i wartość zamówienia masz do dyspozycji w swoim sklepie internetowym.
Podstawy komunikacji mobilnej – marketing SMS, pomiar skuteczności i optymalizacja
Sprawdź jak budować bazę danych, wykorzystać ją w komunikacji SMS do efektywnej sprzedaży, a następnie monitorować wyniki.
Atrybuty produktów i ich filtrowanie w sklepie internetowym
Dowiedz się jak ułatwić kupującym znalezienie produktu o konkretnych parametrach na długiej liście produktów w danej kategorii.
Podstawy komunikacji mobilnej – SMS dla sklepu internetowego
Komunikacja SMS jako doskonały kanał dotarcia do klienta sklepu internetowego.
Jak stworzyć dobrą stronę kontaktową w sklepie internetowym?
Podpowiadamy jak stworzyć atrakcyjną i użyteczną stronę kontaktową w sklepie internetowym.
Lokowanie towarów na blogu – prosty sposób na podgląd produktu w treści artykułu
Jeśli prowadzisz sklep Shoper, możesz skorzystać z tej modyfikacji, aby ciekawie prezentować produkty na blogu i stronach informacyjnych!
Co to jest ERP?
Chcesz lepiej poznać termin „system ERP” i dowiedzieć się, jak go wykorzystać i jaki jest dobry system? Sprawdź poradnik.
Wykorzystaj moc programu lojalnościowego
Pokazujemy, po co lojalizować, na co zwrócić uwagę i jakie są ciekawe opcje programów lojalnościowych. Z kolei właściciele sklepów Shoper zobaczą, gdzie można uruchomić poszczególne funkcjonalności.
Jak publikowanie opinii zwiększa ruch na stronie sklepu?
Jak wykorzystać opinie w działaniach SEO, czym są rich snippets, jak wykorzystać… negatywne komentarze? Sprawdź!
Dlaczego prezentowanie opinii na stronie sklepu zwiększa sprzedaż?
Co o opiniach mówią badania, ich rola w budowaniu zaufania do marki i zastosowanie… Wszystko, co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pozyskiwać opinie o sklepie i produktach!
Koszyk, który sprzedaje skuteczniej i więcej
Znasz już dobre praktyki związane z koszykiem? Pora dowiedzieć się, jakie mechanizmy pozwalają usprawnić stronę koszyka, aby była jak najskuteczniejsza.
Jak efektywnie korzystać z aplikacji GetReview?
Zbierasz opinie z aplikacją GetReview? Poznaj przydatne narzędzia i pojęcia, które pomogą ci efektywnie zbierać opinie.
Jak prezentować opinie w sklepie internetowym?
Zbierasz opinie, ale nie wiesz, gdzie wyświetlać te już pozyskane? Opisujemy, gdzie i jak warto się nimi pochwalić!
Jak efektywnie zbierać opinie w sklepie internetowym?
Zbieranie opinii to długotrwały proces, który jednak potrafi fantastycznie zaprocentować. Pokazujemy jak zrobić to dobrze z narzędziem GetReview.
Jak wyróżnić sklep internetowy?
W poradniku wspominamy o aspektach „technicznych” – związanych z procesem zamówienia i sklepem samym w sobie. Czym warto się wyróżnić?