Zobacz jak za pomocą prostego narzędzia, samodzielnie i za darmo stworzyć estetyczne grafiki do sklepu internetowego
Jak powinny wyglądać dobre zdjęcia produktów?
Jeśli korzystasz z Shoper Kampanii lub samodzielnie tworzysz reklamy katalogowe na Facebooku – szczególne znaczenie mają zdjęcia produktów. Jak powinny wyglądać i jak są używane w reklamie?
Jak tworzyć responsywne kontenery w sklepie Shoper
Urozmaicenie strony głównej, karty produktu, stron informacyjnych czy bloga… Układy kolumnowe mają wiele zastosowań i nie trzeba do nich rozumieć języków HTML i CSS.
Wideo dobre na każdym ekranie – responsywne filmy
Gdy po prostu wstawimy kod z YouTube czy innego portalu na naszej stronie, film może zachowywać się nie tak, jak chcemy. Jak sprawić, aby wyglądał dobrze na każdym ekranie?
Moduł kategorii obrazkowych w sklepie Shoper
Kategorie obrazkowe to świetne urozmaicenie wyróżniające obszary, na których zależy właścicielowi sklepu. Zobacz jak stworzyć responsywny moduł kategorii w sklepie Shoper.
Sklep Shoper – jak zaprezentować wyróżniki marki?
Odpowiedz sobie na pytanie: dlaczego klienci mają dokonać zakupu akurat u mnie? Pokażemy ci, jak zaprezentować te wyróżniki w sklepie Shoper.
Jak skalować i przycinać zdjęcia?
Jaka jest różnica między skalowaniem, a kadrowaniem i przycinaniem grafiki? Tłumaczymy różnice i pokazujemy, jak wykonać te czynności w darmowym programie Gimp.
Jak łatwo wyciąć produkt w Gimpie?
Żeby szybko przygotować zdjęcie produktu na białym tle, nie trzeba być grafikiem. Poznaj szybki sposób w darmowym programie graficznym.
Jak najprościej zrobić zdjęcie produktu?
Tworzenie zdjęć produktowych nie musi być trudne. Poznaj prosty sposób przygotowanie zdjęć i ich obróbkę z darmowym programem graficznym.
Na co zwrócić uwagę, robiąc zdjęcia kontekstowe?
Tworzysz zdjęcia produktów do sklepu internetowego? Ich ważnym rodzajem są zdjęcia kontekstowe. Zobacz, jak dobrze je przygotować i wykorzystać.
Koszmar minionego slajdu
Slidery, banery reklamowe… jak to ugryźć? Jak przygotować grafikę z dobrym przesłaniem, w czym ją przygotować, na co zwrócić uwagę?
Zdjęcia produktów
Zdjęcia produktów pełnią ogromnie ważną rolę w każdym sklepie internetowym. Jak przygotować dobre zdjęcia, jakie są ich rodzaje i na co zwrócić uwagę?
Skąd brać zdjęcia do reklam?
Brak własnych zdjęć lub fotografa może być problematyczny. Skąd wtedy wziąć darmowe i legalne dla użytku komercyjnego zdjęcia do grafik reklamowych?
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna to nie tylko logo i kolor przewodni. To cała tożsamość marki, strategia i system wielu elementów. Jak początkujący właściciel sklepu może ugryźć ten temat?
Logo sklepu internetowego
To prawda, logotypy dużych marek ewoluowały latami, nim dotarły do obecnych form. Warto mieć jednak dobry punkt wyjścia do ewentualnych zmian i dalszego rozwoju sklepu.