Przeskocz do treści
Menu
  • ← powrót na Shoper.pl
  • Działy
    • Jak zacząć?
    • Dropshipping
    • Social media
    • Analityka
    • Grafika
    • Content marketing
    • Platformy sprzedażowe
    • Shoper Kampanie
    • SEO / Pozycjonowanie
    • Email marketing
    • Obsługa klienta
    • Prawo w e-commerce
    • Inne
  • Poradniki
  • Słownik
  • Narzędzia
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Warsztaty online
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • LinkedIn
Uniwersytet Shoper

Shoper Uniwersytet

Kategoria: Analityka

Ten często pomijany przez początkujących właścicieli sklepów internetowych dział jest w rzeczywistości samym sercem e-commerce i marketingu. To ogniwo łączące wszystkie inne działy. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się, jak prowadzone przez nas działania przekładają się na aktywność użytkowników oraz – co najważniejsze – na sprzedaż. Czy ktoś w ogóle nas ogląda, czyta, dzięki czemu kupuje nasze produkty?
W tym dziale skupimy się szczególnie na najważniejszych zagadnieniach związanych z narzędziem Google Analytics.

Google Analytics - zaawansowany

Zachowanie na etapie realizacji transakcji

Gdzie w Google Analytics sprawdzić, ile porzuconych koszyków wypada na poszczególnych etapach? W krótkim poradniku poznasz odpowiednią opcję.

Czytaj więcej

Nawigacja po wpisach

Nowsze wpisy →

Czego chcesz się dziś nauczyć?

Autor motywu: DevPress.