Poznaj standardowe raporty dostępne w Google Analytics 4 oraz dodatkowe wymiary możliwe do analizowania
Google Analytics 4 – nowe spojrzenie na analitykę Twojego sklepu
Poznaj najważniejsze różnice między Google Analytics 4 a Universal Analytics i dowiedz się jak poprawnie skonfigurować nowe narzędzie
Różnice w wynikach w raportach Facebook Ads a Google Analytics
Jeśli śledzisz raporty Shoper Kampanii czy po prostu reklam na Facebooku i sprawdzasz Google Analytics – zauważysz spore różnice w wynikach. Wyjaśniamy, skąd właściwie się biorą.
Google Analytics – po co?
Google Analytics to potężne narzędzie analityczne, którego już podstawowe opcje są niesamowicie przydatne. Poznaj 10 powodów, dla których warto używać Google Analytics.
Jak sprawdzić, na jakie strony klienci wchodzą z Google?
Sprawdź, które podstrony uzyskują dużo wejść bezpośrednio z Google. Możesz to też zobaczyć dla innego wybranego źródła.
Jak mój blog wpływa na dokonywanie zakupów?
Jak sprawdzić, czy blog, czy jakakolwiek inna strona przyczynia się do konwersji (zakupów) w twoim sklepie internetowym?
Jak analizować współczynnik i ścieżki konwersji w sklepie internetowym
Czym są konwersja i jej ścieżka, jak je przeanalizować i jak wyglądają w twoim e-sklepie? Jak je sprawdzić w różnych modelach?
Jak analizować współczynnik odrzuceń w sklepie?
Dręczy cię wysoki współczynnik odrzuceń w sklepie internetowym? Dowiedz się, jak go obniżyć i kiedy wysokie liczby są tu uzasadnione.
Jak wyznaczyć grupę docelową w oparciu o dane z Google Analytics?
Twój sklep już ma pewien ruch i sprzedaż i chcesz zbadać swoich odbiorców? W Google Analytics dowiesz się o nich mnóstwo przydatnych rzeczy!
Wprowadzenie do Google Analytics
Mam skonfigurowany Google Analytics. Tylko co właściwie mogę tu zrobić? Poznaj najważniejsze funkcje i pojęcia związane z tym potężnym narzędziem!
Zachowanie na etapie realizacji transakcji
Gdzie w Google Analytics sprawdzić, ile porzuconych koszyków wypada na poszczególnych etapach? W krótkim poradniku poznasz odpowiednią opcję.