Praktyczny poradnik o tym, w jaki sposób znaleźć popularne i atrakcyjne produkty, które możesz zacząć sprzedawać w swoim sklepie.
Google Trends w służbie twojego sklepu internetowego
Praktyczny poradnik o tym jak przy pomocy Google Trends odkryć potrzeby klientów i przełożyć informacje na konkretne działania.
Zaawansowane funkcje Google Analytics 4
Podpowiadamy co warto ustawić w Google Analytics 4, by ulepszyć analitykę swojego sklepu.
Raporty Standardowe w Google Analytics 4
Poznaj standardowe raporty dostępne w Google Analytics 4 oraz dodatkowe wymiary możliwe do analizowania
Google Analytics 4 – nowe spojrzenie na analitykę Twojego sklepu
Poznaj najważniejsze różnice między Google Analytics 4 a Universal Analytics i dowiedz się jak poprawnie skonfigurować nowe narzędzie
Google Search Console – jak założyć konto i dodać mapę witryny?
Czym jest GSC, jakie możliwości daje i jak je wykorzystać dla swojego sklepu internetowego? Dowiedz się też, jak połączyć je z Google Analytics.
Różnice w wynikach w raportach Facebook Ads a Google Analytics
Jeśli śledzisz raporty Shoper Kampanii czy po prostu reklam na Facebooku i sprawdzasz Google Analytics – zauważysz spore różnice w wynikach. Wyjaśniamy, skąd właściwie się biorą.
Jak sprawdzić, czy piksel Facebooka działa?
Czy twoje reklamy będą chodzić poprawnie? Czy dane ze sklepu są przesyłane poprawnie? Dowiedz się, jak sprawdzić działanie piksela FB!
Co to jest piksel Facebooka?
Dowiedz się nie tylko, czym jest tajemniczy piksel Facebooka, ale również dlaczego warto go skonfigurować i co właściwie jest w nim takiego interesującego.
Google Analytics – po co?
Google Analytics to potężne narzędzie analityczne, którego już podstawowe opcje są niesamowicie przydatne. Poznaj 10 powodów, dla których warto używać Google Analytics.
Kiedy robić testy A/B w sklepie internetowym?
Być może masz do czynienia z poradnikami i szkoleniami, gdzie wciąż powtarza się: testuj, testuj i jeszcze raz testuj! Dlaczego to może być pułapka?
Jak policzyć dzienną unikatową liczbę odwiedzających w sklepie?
W tym z pozoru oczywistym zagadnieniu na właściciela strony/sklepu internetowego czycha pułapka… z naszego poradnika dowiesz się, jaka!
Analizuj marketing sklepu internetowego z tagami UTM
Do adresów URL w linkach możemy dodać specjalne parametry. Pomagają one na śledzenie działań marketingowych w Google Analytics. Po co i jak to robić?
Konwersja w e-commerce – jak ją poprawić?
Analiza konwersji w e-sklepie to wieloaspektowy proces: sprawdzenie koszyka, UX, działań konkurencji, czy PR sklepu. Jak podejść do tego tematu? Sprawdź i pobierz darmową checklistę.
Jak sprawdzić, na jakie strony klienci wchodzą z Google?
Sprawdź, które podstrony uzyskują dużo wejść bezpośrednio z Google. Możesz to też zobaczyć dla innego wybranego źródła.
Jak sprawdzać wyniki reklam na Facebooku?
Nie wiesz, co się liczy w wynikach reklamowych na FB? Chcesz dokładnie sprawdzić jakość reklam? Pomożemy!
Jak mój blog wpływa na dokonywanie zakupów?
Jak sprawdzić, czy blog, czy jakakolwiek inna strona przyczynia się do konwersji (zakupów) w twoim sklepie internetowym?
Jak analizować współczynnik i ścieżki konwersji w sklepie internetowym
Czym są konwersja i jej ścieżka, jak je przeanalizować i jak wyglądają w twoim e-sklepie? Jak je sprawdzić w różnych modelach?
Jak analizować współczynnik odrzuceń w sklepie?
Dręczy cię wysoki współczynnik odrzuceń w sklepie internetowym? Dowiedz się, jak go obniżyć i kiedy wysokie liczby są tu uzasadnione.
Jak wyznaczyć grupę docelową w oparciu o dane z Google Analytics?
Twój sklep już ma pewien ruch i sprzedaż i chcesz zbadać swoich odbiorców? W Google Analytics dowiesz się o nich mnóstwo przydatnych rzeczy!
Wprowadzenie do Google Analytics
Mam skonfigurowany Google Analytics. Tylko co właściwie mogę tu zrobić? Poznaj najważniejsze funkcje i pojęcia związane z tym potężnym narzędziem!