Często najtrudniej jest zacząć. Dlatego przygotowaliśmy darmowe warsztaty właśnie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Shoper! Jak ustawić płatności, dodać produkty, czy na pewno SSL jest obowiązkowy? Tego wszystkiego dowiesz się na warsztatach dla początkujących.
Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.
Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.
Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.
Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper?
Podczas szkolenia specjalista z działu Obsługi Klienta platformy sklepów internetowych Shoper opowie na co zwrócić uwagę podczas logowania, jakie są rodzaje form płatności i dostaw w sklepie Shoper oraz jak obsługiwać szablon graficzny i zarządzać modułami. Ponadto szczególną uwagę zwróci na to w jaki sposób dodawać produkty i konfigurować kategorie oraz czym są i jak stworzyć zestawy wariantów i atrybutów.
Wydarzenie trwa ok półtorej godziny i jest cykliczne. Podczas zapisu możesz wybrać najbardziej dogodny dla siebie termin.
Najbliższe terminy:
- wtorek 10 października 11:00
- wtorek 24 października 11:00
- środa 15 listopada 11:00
- środa 29 listopada 11:00

Warsztaty prowadzi Karolina Markiewicz Specjalistka ds. E-commerce platformy sklepów internetowych Shoper.
Zapisuję się:
15 punktów, o jakie musisz zadbać podczas budowy sklepu
Podczas szkolenia specjalista platformy sklepów internetowych Shoper opowie o 15 rzeczach, o które musisz zadbać na samym początku swojej przygody ze sklepem internetowym. Dowiesz się co sprawia, że sklep wygląda profesjonalnie w oczach klientów i budzi zaufanie, dlaczego im więcej form płatności tym lepiej oraz jakie aplikacje i dodatki najlepiej zainstalować jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży.
Wydarzenie trwa ok godziny, jest cykliczne i odbywa się dwa razy w miesiącu. Podczas zapisu możesz wybrać najbardziej dogodny dla siebie termin.
Najbliższe terminy:
- czwartek 28 września 11:00
- wtorek 3 października 11:00
- wtorek 17 października 11:00
- wtorek 7 listopada 11:00
- wtorek 21 listopada 11:00

Warsztaty prowadzi Michał Mądrzak z Działu Customer Experience platformy sklepów internetowych Shoper.
Zapisuję się:
Dlaczego warto wziąć udział?
Szkolenia na świata e-commerce prowadzimy już od 2018 roku. Zobacz, jak wygląda to w liczbach:
średnia ocen: 6,48/7
Otrzymaliśmy ponad 8400 ocen przydatności warsztatów i sposobu przekazu.
300+ szkoleń
Uwielbiamy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem. Kalendarz szkoleń pęka w szwach!
50 000+ uczestników
To więcej niż jest mieszkańców Wejherowa! Na naszych webinarach każdy znajdzie coś dla siebie.
Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper
Czy warsztaty są darmowe?
Czy jest dostęp do archiwum nagrań?
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.
Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?
Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?
Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?
Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?
Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.
Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?
Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?
Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?
Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?
- Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
- Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
- Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.