Darmowe webinary online od Shoper – warsztaty online dla początkujących

 

Często najtrudniej jest zacząć. Dlatego przygotowaliśmy darmowe warsztaty właśnie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Shoper! Jak ustawić płatności, dodać produkty, czy na pewno SSL jest obowiązkowy? Tego wszystkiego dowiesz się na warsztatach dla początkujących.

Szkolenia odbywają się online w formie webinarów, bez wychodzenia z domu czy pracy.

Masz pytania? Sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.

Niektóre warsztaty odbywają się w różnych terminach. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.

 

Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper?

Podczas szkolenia specjalista z działu Obsługi Klienta platformy sklepów internetowych Shoper opowie na co zwrócić uwagę podczas logowania, jakie są rodzaje form płatności i dostaw w sklepie Shoper oraz jak obsługiwać szablon graficzny i zarządzać modułami. Ponadto szczególną uwagę zwróci na to w jaki sposób dodawać produkty i konfigurować kategorie oraz czym są i jak stworzyć zestawy wariantów i atrybutów.

Wydarzenie trwa ok półtorej godziny, jest cykliczne i odbywa się dwa razy w miesiącu. Podczas zapisu możesz wybrać najbardziej dogodny dla siebie termin.

Zapisuję się:

 

🠘 powrót do listy warsztatów

 

Dlaczego warto wziąć udział?

Zobacz, co liczby zebrane w 2021 roku mówią o naszych warsztatach online:

dobre oceny webinarów

średnia ocen: 6,46/7

Uczestnicy już ponad 5700 razy ocenili przydatność warsztatów i sposób przekazu.

szkolenia i warsztaty

76 szkoleń

Wiemy, co robimy i mamy doświadczenie. W zeszłym roku zorganizowaliśmy 76 webinarów.

uczestnicy webinarów

14 000+ uczestników

Już tylu pasjonatów e-commerce zaufało nam w 2021 roku i wzięło udział w webinarach.

Najczęściej zadawane pytania o webinary – FAQ warsztatów Shoper

Czy warsztaty są darmowe?

Tak, są bezpłatne. Pamiętamy jednak, że twoja uwaga jest cenną walutą, dlatego dbamy o świeże, merytoryczne treści.

Czy jest dostęp do archiwum nagrań?

Nie prowadzimy archiwum. Zapisane osoby otrzymają ankiety, a po ich wypełnieniu również materiały. Zależy nam na „żywych” uczestnikach, a nasze obserwacje pokazują, że wysłanie nagrania powoduje, że potencjalni uczestnicy „chomikują” linki, jednak nie oglądają szkoleń.
Zależy nam na budowaniu relacji, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do udziału na żywo. Każdy warsztat to inne, nowe pytania i ciekawi uczestnicy. Dodatkowo należy pamiętać, że tematyka e-commerce i marketingu internetowego szybko ulega deaktualizacji. Archiwum nagrań szybko zaczęłoby się wypełniać nieaktualną wiedzą. Dbamy o to, żeby każde nowe szkolenie wypełnione było świeżą, merytoryczną wiedzą.

Czy na wasze webinary obowiązuje limit miejsc?

Nie, śmiało zapisuj się w wolnej chwili.

Czy mogę się zapisać na wiele szkoleń naraz?

Tak, zapisz się na tyle, ile potrzebujesz.

Czy webinary są dostępne tylko dla właścicieli sklepów Shoper?

Nie. Jesteśmy otwarci na wszystkich zainteresowanych tematyką e-commerce i marketingu internetowego. Zapisz się i częstuj się wiedzą.

Czy otrzymam potwierdzenie zapisu na webinar?

Tak, otrzymasz mailowe potwierdzenie. Oprócz tego po zapisie pojawi się strona podziękowania. Już na niej zobaczysz link udziału wraz z możliwością dodania wydarzenia do kalendarza Google.

Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem, mail przypominający lub ankieta po warsztatach.

Najprawdopodobniej przy zapisie został podany błędny adres e-mail – być może pojawiła się literówka. Na wszelki wypadek sprawdź także folder „Spam”. Jeśli znajdziesz tam wiadomości, przenieś je do odebranych, aby zasygnalizować, że otrzymywane wiadomości nie są spamem. Jeśli masz pewność, że adres był poprawny, a mimo to wiadomości nie dotarły, napisz do działu Customer Success na cs@shoper.pl.

Czy przypomnicie mi o szkoleniu, na które się zapisywałem/zapisywałam?

Tak, w dzień szkolenia wysyłamy wiadomości z przypomnieniem. Możesz też dodać przypomnienie w swoim kalendarzu Google.

Czy mogę obejrzeć nagranie, nie biorąc udziału w warsztatach?

Śmiało zapisuj się na wybrane szkolenia. Po wydarzeniu wyślemy ankietę, w której możesz zgłosić nowe tematy i uwagi. Po jej wypełnieniu otrzymasz linki do pobrania nagrania i prezentacji. Mogą jednak pojawić się warsztaty (głównie z zewnętrznymi partnerami), po których nie udostępnimy materiałów. Zawsze otrzymasz taką informację w mailu z ankietą.

Jaki jest poziom szkoleń i dla kogo są przeznaczone?

Warsztaty znajdujące się na tej stronie przeznaczone są dla osób początkujących, dopiero zaczynających soją przygodę ze sprzedażą online. Jeśli interesują się bardziej zaawansowane tematy znajdziesz je tutaj.

Skąd mogę dowiedzieć się o nowych szkoleniach?

  • Dodaj tę stronę do zakładek. Z reguły na przełomie miesięcy publikujemy zapowiedzi nowych warsztatów.
  • Polub naszą stronę na Facebooku – tam również informujemy o nowych wydarzeniach.
  • Jeśli jesteś klientem Shoper i posiadasz włączone zgody na komunikację edukacyjną na panel.shoper.pl, otrzymasz mail o nowych szkoleniach lub powiadomienie w panelu sklepu.

Kim są prowadzący webinary – warsztaty Shoper?

Najczęściej prowadzącymi są członkowie działu Customer Success Shoper. Zajmujemy się edukacją klientów, rozwojem ich sklepów, jesteśmy blisko interesujących danych i trendów związanych z e-commerce. Od czasu do czasu zapraszamy również partnerów platformy sklepów internetowych Shoper czy kolegów i koleżanki z innych działów, którzy mogą podzielić się przydatną wiedzą.