Course Content
Wprowadzenie
Z tej sekcji dowiesz się o co warto zadbać na początku.
0/3
Podstawowa konfiguracja
Ta sekcja pomoże ci w konfiguracji najważniejszych elementów karty produktu.
0/4
Zdjęcia i opisy produktów
W tej części szkolenia dowiesz się jak przygotować dobre opisy produktowe oraz jakie formaty zdjęć najlepiej zaprezentują twój produkt.
0/6
Dodatkowe elementy na karcie produktu
Ta sekcja została poświęcona elementom, które są opcjonalne, jednak pozytywnie wpływają na konwersję, zaufanie wobec sklepu oraz wizerunek marki.
0/4
Podsumowanie
0/1
Prywatne: Dobra karta produktu, czyli jaka?
About Lesson

Czym są warianty?

Warianty, to cechy odróżniające jeden produkt z konkretnej kategorii od drugiego. Wariantem produktu może być jego rozmiar lub kolor. Jeśli poprawnie je uzupełnisz, to wyświetlą się na karcie produktu. Dzięki temu ułatwisz klientowi wybór opcji, która najlepiej odpowiada na jego potrzeby. 

Przydatne linki:

Warianty produktów

Warianty magazynowe produktów