Course Content
Wprowadzenie
Z tej sekcji dowiesz się o co warto zadbać na początku.
0/3
Podstawowa konfiguracja
Ta sekcja pomoże ci w konfiguracji najważniejszych elementów karty produktu.
0/4
Zdjęcia i opisy produktów
W tej części szkolenia dowiesz się jak przygotować dobre opisy produktowe oraz jakie formaty zdjęć najlepiej zaprezentują twój produkt.
0/6
Dodatkowe elementy na karcie produktu
Ta sekcja została poświęcona elementom, które są opcjonalne, jednak pozytywnie wpływają na konwersję, zaufanie wobec sklepu oraz wizerunek marki.
0/4
Podsumowanie
0/1
Prywatne: Dobra karta produktu, czyli jaka?
About Lesson

Dlaczego zdjęcia produktowe są tak ważne?

Zdjęcia produktowe stanowią fundament każdej karty produktu. To one zastępują klientowi fizyczny kontakt z asortymentem. Dlatego muszą być dopracowane w każdym detalu. Nie zapomnij zadbać o poprawne wymiary, „wagę” oraz różnorodne typy zdjęć.

Jakie typy zdjęć możemy wyróżnić?

  • packshoty – zdjęcia na białym tle;
  • zdjęcia robocze – zdjęcia wykonane w dostępnym środowisku np. na tle jasnej ściany;
  • zdjęcia kontekstowe – zdjęcia produktów w konkretnej kompozycji, aranżacji czy otoczeniu. Ten format najbardziej działa na wyobraźnie klienta. 

Przydatne linki:

Jak dodać zdjęcie do galerii produktu?

Zdjęcia produktów

Jak skalować i przycinać zdjęcia?

Na co zwrócić uwagę robiąc zdjęcia kontekstowe?