Course Content
Wprowadzenie
Z tej sekcji dowiesz się o co warto zadbać na początku.
0/3
Podstawowa konfiguracja
Ta sekcja pomoże ci w konfiguracji najważniejszych elementów karty produktu.
0/4
Zdjęcia i opisy produktów
W tej części szkolenia dowiesz się jak przygotować dobre opisy produktowe oraz jakie formaty zdjęć najlepiej zaprezentują twój produkt.
0/6
Dodatkowe elementy na karcie produktu
Ta sekcja została poświęcona elementom, które są opcjonalne, jednak pozytywnie wpływają na konwersję, zaufanie wobec sklepu oraz wizerunek marki.
0/4
Podsumowanie
0/1
Prywatne: Dobra karta produktu, czyli jaka?
About Lesson

Opisz to dobrze!

Gdy użytkownik dotrze na kartę produktu, jest to znak, że jest on bliżej zainteresowany produktem. Aby nie stracić potencjalnego klienta dostarcz mu komplet niezbędnych informacji!

Opis produktu jest nie tylko kluczowy dla konsumenta. Ma on również duże znaczenie dla wyszukiwarki. Jeśli będzie rozbudowany, indywidualny oraz zawierający słowa kluczowe, to zwiększasz prawdopodobieństwo na lepsze wypozycjonowanie swojego sklepu.

Dodatkowo, bogaty opis ma wpływ na prowadzone działania reklamowe. Google prezentuje użytkownikom reklamy produktów, które nie tylko oferują określoną kwotę za kliknięcie, ale także mają dopracowaną kartę produktu: nazwę, zdjęcia oraz opis. 

Nie zwlekaj i zadbaj o unikatowe oraz bogate opisy swoich produktów!

Przydatne linki:

Jak tworzyć opisy produktów?

Opisy produktów – praktyczne porady

Sklep na wzór