Przekonaj niezdecydowanych
Możemy przygotować świetne zdjęcia i wyczerpujący opis, jednak jeśli klient jest niezdecydowany, to takie treści są dla niego niewystarczające. Zaczyna szukać recenzji i opinii wśród innych użytkowników. Dlatego należy zadbać o pozyskanie i odpowiednie prezentowanie opinii konsumenckich na karcie produktu. Dzięki temu klient przekona się, że interesująca go rzecz sprawdza się innym, jest dobrej jakości przez co chętniej podejmie decyzję o zakupie.
Dodatkowym atutem opinii konsumenckich jest budowanie wizerunku marki oraz dobrych relacji z klientami. Za każdą pozytywną opinię możesz nagradzać np. punktami w programie lojalnościowym lub rabatem na kolejne zakupy. Jeśli pojawią się negatywne opinie, to masz możliwość odpowiedzi na nie i wyjaśnienia sprawy.
Więcej szczegółów oraz narzędzi przydatnych do agregowania opinii poznasz w wideo-lekcji.