Course Content
Wprowadzenie
Z tej sekcji dowiesz się o co warto zadbać na początku.
0/3
Podstawowa konfiguracja
Ta sekcja pomoże ci w konfiguracji najważniejszych elementów karty produktu.
0/4
Zdjęcia i opisy produktów
W tej części szkolenia dowiesz się jak przygotować dobre opisy produktowe oraz jakie formaty zdjęć najlepiej zaprezentują twój produkt.
0/6
Dodatkowe elementy na karcie produktu
Ta sekcja została poświęcona elementom, które są opcjonalne, jednak pozytywnie wpływają na konwersję, zaufanie wobec sklepu oraz wizerunek marki.
0/4
Podsumowanie
0/1
Prywatne: Dobra karta produktu, czyli jaka?
About Lesson

Przekonaj niezdecydowanych 

Możemy przygotować świetne zdjęcia i wyczerpujący opis, jednak jeśli klient jest niezdecydowany, to takie treści są dla niego niewystarczające. Zaczyna szukać recenzji i opinii wśród innych użytkowników. Dlatego należy zadbać o pozyskanie i odpowiednie prezentowanie opinii konsumenckich na karcie produktu. Dzięki temu klient przekona się, że interesująca go rzecz sprawdza się innym, jest dobrej jakości przez co chętniej podejmie decyzję o zakupie. 

Dodatkowym atutem opinii konsumenckich jest budowanie wizerunku marki oraz  dobrych relacji z klientami. Za każdą pozytywną opinię możesz nagradzać np. punktami w programie lojalnościowym lub rabatem na kolejne zakupy. Jeśli pojawią się negatywne opinie, to masz możliwość odpowiedzi na nie i wyjaśnienia sprawy. 

Więcej szczegółów oraz narzędzi przydatnych do agregowania opinii poznasz w wideo-lekcji. 

Przydatne linki:

Opinie o produkcie

GetReview – moduł opinii

TrustMate – opinie o sklepach i produktach