Course Content
Wprowadzenie
Z tej sekcji dowiesz się o co warto zadbać na początku.
0/3
Podstawowa konfiguracja
Ta sekcja pomoże ci w konfiguracji najważniejszych elementów karty produktu.
0/4
Zdjęcia i opisy produktów
W tej części szkolenia dowiesz się jak przygotować dobre opisy produktowe oraz jakie formaty zdjęć najlepiej zaprezentują twój produkt.
0/6
Dodatkowe elementy na karcie produktu
Ta sekcja została poświęcona elementom, które są opcjonalne, jednak pozytywnie wpływają na konwersję, zaufanie wobec sklepu oraz wizerunek marki.
0/4
Podsumowanie
0/1
Prywatne: Dobra karta produktu, czyli jaka?
About Lesson

Daj się odnaleźć w Google Grafika

Podczas dodawania zdjęć do galerii produktu nie możesz zapomnieć o ALTach. Czym jest ALT? To alternatywny opis obrazka, dzięki któremu opisujesz dla Google zawartość grafiki. Wyszukiwarka przy pomocy ALTów rozpoznaje co jest na zdjęciu, indeksuje te treści i pokazuje w sekcji Grafika.

Co powinien zawierać dobry ALT? Przede wszystkim opis zawartości zdjęcia. Przykładowo: sprzedajemy kubek, wiec ALTem tego zdjęcia będzie „Niebieski kubek ceramiczny”. W tym miejscu sprawdzi się również nazwa produktu, gdyż zawiera sporo informacji i słów kluczowych. 

Przydatne linki:

Jak dodać zdjęcie do galerii produktu?