Course Content
Wprowadzenie
Z tej sekcji dowiesz się o co warto zadbać na początku.
0/3
Podstawowa konfiguracja
Ta sekcja pomoże ci w konfiguracji najważniejszych elementów karty produktu.
0/4
Zdjęcia i opisy produktów
W tej części szkolenia dowiesz się jak przygotować dobre opisy produktowe oraz jakie formaty zdjęć najlepiej zaprezentują twój produkt.
0/6
Dodatkowe elementy na karcie produktu
Ta sekcja została poświęcona elementom, które są opcjonalne, jednak pozytywnie wpływają na konwersję, zaufanie wobec sklepu oraz wizerunek marki.
0/4
Podsumowanie
0/1
Prywatne: Dobra karta produktu, czyli jaka?
About Lesson

Dobra nazwa, to klucz do odnalezienia produktu w sieci!

Nazwa jest jednym z najważniejszych elementów karty produktu. To od niej zależy czy i w jaki sposób wyszukiwarka pokaże asortyment. Jeśli chcesz pozyskać ruch organiczny czy też wypromować asortyment w płatnych kampaniach nie możesz zapomnieć o przygotowaniu szczegółowych nazw mówiących jak najwięcej o produkcie.

Jak konstruować nazwy? Zacznij od typu produktu, następnie dodaj jego cechy charakterystyczne (atrybuty) np. materiał, kolor, rozmiar. Warto korzystać również z słów kluczowych, które dodatkowo pomogą klientom odnaleźć produkt, a wyszukiwarce wypozycjonować podstronę sklepu. 

Przydatne linki:

Jak tworzyć nazwy produktów?

Co powinna zawierać dobra karta produktu w sklepie internetowym?

Ubersuggest.io

AnswerThePublic