Course Content
Wprowadzenie
Z tej sekcji dowiesz się o co warto zadbać na początku.
0/3
Podstawowa konfiguracja
Ta sekcja pomoże ci w konfiguracji najważniejszych elementów karty produktu.
0/4
Zdjęcia i opisy produktów
W tej części szkolenia dowiesz się jak przygotować dobre opisy produktowe oraz jakie formaty zdjęć najlepiej zaprezentują twój produkt.
0/6
Dodatkowe elementy na karcie produktu
Ta sekcja została poświęcona elementom, które są opcjonalne, jednak pozytywnie wpływają na konwersję, zaufanie wobec sklepu oraz wizerunek marki.
0/4
Podsumowanie
0/1
Prywatne: Dobra karta produktu, czyli jaka?
About Lesson

Jakie są najważniejsze elementy karty produktu?

Podczas pracy nad kartą produktu warto zwrócić uwagę na trzy najważniejsze elementy, które odgrywają kluczową rolę podczas zapoznawania się z produktem:

  • zdjęcia – muszą być dobrej jakości i w zróżnicowanych formatach;
  • opis – w sklepie internetowym klient nie ma możliwości bezpośredniego zapoznania się z produktem, dlatego musisz zadbać o to, aby opis dostarczał mu kompletu informacji jakich potrzebuje;
  • dosprzedaż – dobrze jeśli na karcie produktu znajdą się również produkty alternatywne lub komplementarne, czyli uzupełniające zestaw. Taki zabieg pozwala lepiej odpowiedzieć na potrzebę klienta.