Course Content
Wprowadzenie
Z tej sekcji dowiesz się o co warto zadbać na początku.
0/3
Podstawowa konfiguracja
Ta sekcja pomoże ci w konfiguracji najważniejszych elementów karty produktu.
0/4
Zdjęcia i opisy produktów
W tej części szkolenia dowiesz się jak przygotować dobre opisy produktowe oraz jakie formaty zdjęć najlepiej zaprezentują twój produkt.
0/6
Dodatkowe elementy na karcie produktu
Ta sekcja została poświęcona elementom, które są opcjonalne, jednak pozytywnie wpływają na konwersję, zaufanie wobec sklepu oraz wizerunek marki.
0/4
Podsumowanie
0/1
Prywatne: Dobra karta produktu, czyli jaka?
About Lesson

Cross- i up-selling metodą na zwiększenie konwersji

Cross- i up-selling być może brzmią dla ciebie dość enigmatycznie, jednak nie obawiaj się, po zapoznaniu się z tą lekcją z łatwością wykorzystasz te techniki, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby klienta, a także pozytywnie wpłynąć na wysokość konwersji. 

Czym są cross- i up-selling? To metody dosprzedaży produktów alternatywnych lub komplementarnych. Oznacza to, że na karcie produktu (choć nie tylko) dodaje się produkty podobne do oglądanego, jednak różniące się np. ceną czy kolorem lub asortyment umożliwiający stworzenie zestawu. Przykładowo: na karcie produktu koszuli dodaje się marynarkę, spodnie i krawat, aby klient w jednym miejscu mógł skompletować cały garnitur.

Na platformie Shoper istnieje możliwość wzajemnego powiązania ze sobą produktów, dzięki czemu możesz oferować konsumentom dodatkowe produkty. Jak to zrobić dowiesz się z tej wideo-lekcji, a także z materiałów, do których linki znajdziesz poniżej.

Przydatne linki:

Jak wpływać na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym Shoper i co może pomóc w osiągnięciu tego celu?

Produkty powiązane