Cross- i up-selling metodą na zwiększenie konwersji
Cross- i up-selling być może brzmią dla ciebie dość enigmatycznie, jednak nie obawiaj się, po zapoznaniu się z tą lekcją z łatwością wykorzystasz te techniki, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby klienta, a także pozytywnie wpłynąć na wysokość konwersji.
Czym są cross- i up-selling? To metody dosprzedaży produktów alternatywnych lub komplementarnych. Oznacza to, że na karcie produktu (choć nie tylko) dodaje się produkty podobne do oglądanego, jednak różniące się np. ceną czy kolorem lub asortyment umożliwiający stworzenie zestawu. Przykładowo: na karcie produktu koszuli dodaje się marynarkę, spodnie i krawat, aby klient w jednym miejscu mógł skompletować cały garnitur.
Na platformie Shoper istnieje możliwość wzajemnego powiązania ze sobą produktów, dzięki czemu możesz oferować konsumentom dodatkowe produkty. Jak to zrobić dowiesz się z tej wideo-lekcji, a także z materiałów, do których linki znajdziesz poniżej.