Course Content
Wprowadzenie
Z tej sekcji dowiesz się o co warto zadbać na początku.
0/3
Podstawowa konfiguracja
Ta sekcja pomoże ci w konfiguracji najważniejszych elementów karty produktu.
0/4
Zdjęcia i opisy produktów
W tej części szkolenia dowiesz się jak przygotować dobre opisy produktowe oraz jakie formaty zdjęć najlepiej zaprezentują twój produkt.
0/6
Dodatkowe elementy na karcie produktu
Ta sekcja została poświęcona elementom, które są opcjonalne, jednak pozytywnie wpływają na konwersję, zaufanie wobec sklepu oraz wizerunek marki.
0/4
Podsumowanie
0/1
Prywatne: Dobra karta produktu, czyli jaka?
About Lesson

Przykuj wzrok

Najczęściej na stronach internetowych naszą uwagę przykuwają duże elementy graficzne. Nic dziwnego, że staramy się wykorzystać ten potencjał przygotowując slider czy banery na stronę główną, ale jak ubogacić kartę produktu o elementy graficzne? Skorzystaj z przestrzeni na opis!

Warto przełamać „ścianę tekstu” i najważniejsze informacje wyróżnić przy pomocy info ikon. Dodatkowo, jeżeli chcesz przedstawić klientowi treść wideo na temat produktu, to bez problemu możesz umieścić w opisie film z popularnej platformy YouTube. Aby dowiedzieć się jak w praktyce zastosować te rozwiązania zapoznaj się z nagraniem oraz linkami poniżej.

Przydatne linki:

Jak powinna wyglądać karta produktu w sklepie internetowym?

Wideo dobre na każdym ekranie – responsywne filmy

Sklep Shoper – jak zaprezentować wyróżniki marki?