Course Content
Wprowadzenie
Z tej sekcji dowiesz się o co warto zadbać na początku.
0/3
Podstawowa konfiguracja
Ta sekcja pomoże ci w konfiguracji najważniejszych elementów karty produktu.
0/4
Zdjęcia i opisy produktów
W tej części szkolenia dowiesz się jak przygotować dobre opisy produktowe oraz jakie formaty zdjęć najlepiej zaprezentują twój produkt.
0/6
Dodatkowe elementy na karcie produktu
Ta sekcja została poświęcona elementom, które są opcjonalne, jednak pozytywnie wpływają na konwersję, zaufanie wobec sklepu oraz wizerunek marki.
0/4
Podsumowanie
0/1
Prywatne: Dobra karta produktu, czyli jaka?
About Lesson

Cele karty produktu

Karta produktu jest przedostatnim przystankiem klienta na drodze do finalizacji transakcji. Przygotowując tę sekcję sklepu musisz pamiętać o tym, że jeśli nie dostarczysz klientowi kompletu informacji na temat produktu, to przejdzie on na inne strony i prawdopodobnie nie wróci na twoją stronę. Jeśli chcesz dobrze zaprezentować produkt, aby klienci bez wahania klikali „dodaj do koszyka”, to zapoznaj się z pozostałymi materiałami w tym kursie.