Dobra karta produktu, czyli jaka?

Uncategorized

O kursie

Przygotuj idealną kartę produktu w swoim sklepie!

Po przejściu ze strony głównej lub kliknięciu w reklamę klient znajduje się na karcie produktu w sklepie internetowym. Jest to miejsce, od którego często zależy to, czy użytkownik dokona zakupu czy nie. Wpływ na tę decyzję ma szereg czynników: ilość i jakość zdjęć, wyczerpujący opis, polecenia produktowe czy opinie konsumenckie. Z tego kursu dowiesz się jak przygotować poszczególne elementy karty produktu, aby klient dostał komplet informacji, w efekcie czego bez wahania kliknie „Dodaj do koszyka”.

Szczegóły kursu

Kurs został podzielony na pięć sekcji tematycznych. Każda z nich przybliża inne zagadnienie. W opisach poszczególnych lekcji znajdziesz linki do przydatnych materiałów oraz narzędzi, które pomogą ci dopracować tę podstronę w sklepie. Szkolenie zostało podzielone na następujące sekcje:

  • Wprowadzenie;
  • Podstawowa konfiguracja;
  • Zdjęcia i opisy produktów;
  • Dodatkowe elementy na karcie produktu;
  • Podsumowanie.

Warto zapoznawać się z poszczególnymi obszarami tematycznymi oraz lekcjami zgodnie z podaną kolejnością. Jeśli jednak chcesz dopracować konkretny element karty produktu, to śmiało przejdź do interesującego cię zagadnienia.

Mamy nadzieję, że przygotowany kurs pomoże w przygotowaniu estetycznego oraz intuicyjnego sklepu.
Zapraszamy do nauki!

Show More

Course Content

Wprowadzenie
Z tej sekcji dowiesz się o co warto zadbać na początku.

Podstawowa konfiguracja
Ta sekcja pomoże ci w konfiguracji najważniejszych elementów karty produktu.

Zdjęcia i opisy produktów
W tej części szkolenia dowiesz się jak przygotować dobre opisy produktowe oraz jakie formaty zdjęć najlepiej zaprezentują twój produkt.

Dodatkowe elementy na karcie produktu
Ta sekcja została poświęcona elementom, które są opcjonalne, jednak pozytywnie wpływają na konwersję, zaufanie wobec sklepu oraz wizerunek marki.

Podsumowanie