Sprawdź jakie są sposoby na zbudowanie zaangażowanej społeczności na Instagramie.
Strategia prowadzenia profilu na Instagramie – jak zacząć?
Dowiedz się jak wystartować z profilem na Instagramie oraz jak go dobrze poprowadzić.
Atrybuty produktów i ich filtrowanie w sklepie internetowym
Dowiedz się jak ułatwić kupującym znalezienie produktu o konkretnych parametrach na długiej liście produktów w danej kategorii.
Jak wgrać produkty na Facebooka?
Czym właściwie jest katalog na Facebooku i co umożliwia wgranie go? To bardzo ważne zagadnienie, a dla sukcesywnie sprzedających sklepów – obowiązkowe.
Konto prywatne vs biznesowe
Na Facebooku można zdecydować się na konto prywatne lub prowadzenie strony. Z kolei stronę można prowadzić z konta biznesowego lub prywatnego. Jakie są różnice?
Google Search Console – jak założyć konto i dodać mapę witryny?
Czym jest GSC, jakie możliwości daje i jak je wykorzystać dla swojego sklepu internetowego? Dowiedz się też, jak połączyć je z Google Analytics.
Podstawy komunikacji mobilnej – SMS dla sklepu internetowego
Komunikacja SMS jako doskonały kanał dotarcia do klienta sklepu internetowego.
E-mail marketing – wszystko co musisz o nim wiedzieć i dlaczego powinieneś zainteresować się tym tematem już teraz!
E-mail marketing jako doskonałe źródło ruchu w sklepie internetowym. Zawalcz o względy twoich klientów. Daj się zapamiętać i polubić. Podpowiadamy jak zacząć.
Co powinien zawierać atrakcyjny post na Instagramie?
Instagram jako źródło ruchu dla sklepu internetowego. Sprawdź jak tworzyć atrakcyjne posty i rozwijać swój profil.
Jak stworzyć dobrą stronę kontaktową w sklepie internetowym?
Podpowiadamy jak stworzyć atrakcyjną i użyteczną stronę kontaktową w sklepie internetowym.
Jak skonfigurować zdarzenia internetowe w Business Manager na Facebooku po aktualizacji do iOS 14?
Dowiedz się jak dostosować konto Facebook Business Manager do zmian wprowadzanych przez Apple po aktualizacji do iOS 14.
Newsletter w sklepie Shoper – czytelnie, kompleksowo, skutecznie
Buduj bazę subskrybentów twojego newslettera przy pomocy standardowej funkcjonalności Shoper. Skorzystaj z instrukcji i porad, które przygotowaliśmy.
Jak rozsądnie zwiększać wydatki na kampanie Facebook Ads?
Zależność budżetu od efektów – jak zoptymalizować wydatki i osiągać lepsze efekty kampanii Facebook Ads.
Jak założyć i przygotować stronę na Facebooku?
Zakładasz dopiero stronę swojej marki na Facebooku? Dowiedz się, an co zwrócić uwagę i jak dobrze ją przygotować.
Jak rozsądnie zwiększać wydatki na kampanie Google Shopping?
Związek pomiędzy wysokością budżetu a rezultatami kampanii. Optymalizacja inwestycji pod maksymalizację zysków.
Jak klienci kupują produkty w internecie?
Ścieżki zakupowe klienta bywają kręte. Sprawdź jak dotrzeć do świadomości odbiorcy i co zrobić, by ułatwić decyzję o finalizacji zamówienia.
Jakimi kanałami możesz dotrzeć do klientów?
Wyjaśniamy dlaczego warto prowadzić dwie kampanie jednocześnie i jaki wpływ mają na siebie różne źródła ruchu.
Lokowanie towarów na blogu – prosty sposób na podgląd produktu w treści artykułu
Jeśli prowadzisz sklep Shoper, możesz skorzystać z tej modyfikacji, aby ciekawie prezentować produkty na blogu i stronach informacyjnych!
Błędy w katalogu produktów na Facebooku
Twój katalog produktów na Facebooku „sypie błędami”? Chcesz wiedzieć, co oznaczają i których należy się pozbyć? Koniecznie sprawdź nasz poradnik.
Jak przygotować konto firmowe – Business Manager na Facebooku
Utworzenie konta biznesowego na Facebooku to jeszcze nie wszystko. Jak poprawnie je przygotować, aby w pełni korzystać z możliwości, które daje?
Co to jest ERP?
Chcesz lepiej poznać termin „system ERP” i dowiedzieć się, jak go wykorzystać i jaki jest dobry system? Sprawdź poradnik.