Potrzebujesz kontaktu mailowego lub na czacie w sprawie swojego konta czy reklam? A może twoje konto reklamowe zostało zablokowane? Sprawdź, jak skontaktować się z obsługą Facebooka.
Nagłówek i stopka – nieoczywiste filary sklepu internetowego
Każdy sklep je ma: Nagłówek i stopka. Dowiedz się, w jaki sposób o nich nie zapomnieć i wykorzystać je możliwie najlepiej dla funkcjonowania Twojego sklepu.
Wszystko co musisz wiedzieć o dokumentach i fakturach, żeby rozpocząć sprzedaż
Planujesz rozpocząć sprzedaż w internecie? Zastanawiasz się, w jaki sposób zarządzać dokumentami w Twojej firmie. Sprawdź jak to rozwiązać.
Jak przygotować sklep na Black Friday i inne ważne wydarzenia sprzedażowe
Jak przygotować sklep na Black Friday oraz inne akcje promocyjne? Przeczytaj koniecznie, aby nie pominąć żadnego istotnego elementu
Kreowanie marki – jak wyróżnić się w internecie?
Odbiór twojej marki ma przełożenie na powodzenie sklepu internetowego. Dowiedz się o co musisz zadbać, by kojarzyć się dobrze i mieć szansę na bycie zapamiętanym.
Narzędzia, które pomogą w znalezieniu popularnych produktów do sprzedaży w twoim sklepie
Praktyczny poradnik o tym, w jaki sposób znaleźć popularne i atrakcyjne produkty, które możesz zacząć sprzedawać w swoim sklepie.
Google Trends w służbie twojego sklepu internetowego
Praktyczny poradnik o tym jak przy pomocy Google Trends odkryć potrzeby klientów i przełożyć informacje na konkretne działania.
Czy w twoim sklepie Customer ma dobry Experience?
Dobre doświadczenia klienta w sklepie internetowym – podpowiadamy jak o nie zadbać.
Funkcje aplikacji Shoper Faktury i Magazyn
Uporządkowana księgowość od podstaw z Shoper Faktury i Magazyn.
Dropshipping – na to warto zwrócić uwagę, by sprzedawać z sukcesem
Wszystko co musisz wiedzieć zanim zdecydujesz się na sklep w dropshippingu. Wyjaśniamy kompleksowo, zrozumiale, od podstaw.
Marketing automation jako kolejny krok w rozwoju sklepu internetowego
Czym jest i dla kogo jest marketing automation? Jakie daje możliwości? Odpowiadamy.
Maile transakcyjne: jak, po co, dlaczego?
Maile transakcyjne to obszar komunikacji marki często pomijany przez właścicieli sklepów internetowych. Zobacz, jaki jest ich cel, jak się je tworzy i zaczerp ciekawych inspiracji.
Kontrola i zarządzanie magazynami w sklepie internetowym. Wielomagazynowość w Shoper
Twój biznes się rozrasta? Otwierasz nowe punkty odbioru zamówień?
Prowadzisz wiele magazynów jednocześnie? Sprawdź jak działa Wielomagazynowość w Shoper.
Pierwsze kroki w Google Ads – zareklamuj swój biznes w najpopularniejszej wyszukiwarce
Planujesz rozpocząć działania marketingowe w swoim sklepie ? Sprawdż, jakie możliwości otwiera przed Tobą Google Ads
Zaawansowane funkcje Google Analytics 4
Podpowiadamy co warto ustawić w Google Analytics 4, by ulepszyć analitykę swojego sklepu.
Raporty Standardowe w Google Analytics 4
Poznaj standardowe raporty dostępne w Google Analytics 4 oraz dodatkowe wymiary możliwe do analizowania
Google Analytics 4 – nowe spojrzenie na analitykę Twojego sklepu
Poznaj najważniejsze różnice między Google Analytics 4 a Universal Analytics i dowiedz się jak poprawnie skonfigurować nowe narzędzie
Canva dla początkujących, czyli jak samodzielnie przygotować estetyczne grafiki do sklepu?
Zobacz jak za pomocą prostego narzędzia, samodzielnie i za darmo stworzyć estetyczne grafiki do sklepu internetowego
Jak wpływać na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym Shoper i co może pomóc w osiągnięciu tego celu?
Sprawdź jakie mechanizmy zwiększające konwersję i wartość zamówienia masz do dyspozycji w swoim sklepie internetowym.
Podstawy komunikacji mobilnej – marketing SMS, pomiar skuteczności i optymalizacja
Sprawdź jak budować bazę danych, wykorzystać ją w komunikacji SMS do efektywnej sprzedaży, a następnie monitorować wyniki.
Jak wykorzystać TikToka we własnym biznesie?
TikTok to platforma społecznościowa zyskująca coraz większą popularność w sieci. Sprawdź, jak możesz ją wykorzystać w promowaniu swojego sklepu internetowego.