Przeskocz do treści
Menu
  • ← powrót na Shoper.pl
  • Działy
    • Jak zacząć?
    • Dropshipping
    • Social media
    • Analityka
    • Grafika
    • Content marketing
    • Platformy sprzedażowe
    • Shoper Kampanie
    • SEO / Pozycjonowanie
    • Email marketing
    • Obsługa klienta
    • Prawo w e-commerce
    • Inne
  • Poradniki
  • Słownik
  • Narzędzia
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Warsztaty online
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • LinkedIn
Uniwersytet Shoper

Shoper Uniwersytet

Inne – początkujący

Nagłówek i stopka – nieoczywiste filary sklepu internetowego

Każdy sklep je ma: Nagłówek i stopka. Dowiedz się, w jaki sposób o nich nie zapomnieć i wykorzystać je możliwie najlepiej dla funkcjonowania Twojego sklepu.

Czytaj więcej
Inne – początkujący

Wszystko co musisz wiedzieć o dokumentach i fakturach, żeby rozpocząć sprzedaż

Planujesz rozpocząć sprzedaż w internecie? Zastanawiasz się, w jaki sposób zarządzać dokumentami w Twojej firmie. Sprawdź jak to rozwiązać.

Czytaj więcej
Inne – początkujący

Jak przygotować sklep na Black Friday i inne ważne wydarzenia sprzedażowe

Jak przygotować sklep na Black Friday oraz inne akcje promocyjne? Przeczytaj koniecznie, aby nie pominąć żadnego istotnego elementu

Czytaj więcej
Inne – początkujący

Kreowanie marki – jak wyróżnić się w internecie?

Odbiór twojej marki ma przełożenie na powodzenie sklepu internetowego. Dowiedz się o co musisz zadbać, by kojarzyć się dobrze i mieć szansę na bycie zapamiętanym.

Czytaj więcej
Analityka – średniozaawansowany

Narzędzia, które pomogą w znalezieniu popularnych produktów do sprzedaży w twoim sklepie

Praktyczny poradnik o tym, w jaki sposób znaleźć popularne i atrakcyjne produkty, które możesz zacząć sprzedawać w swoim sklepie.

Czytaj więcej
Analityka – średniozaawansowany

Google Trends w służbie twojego sklepu internetowego

Praktyczny poradnik o tym jak przy pomocy Google Trends odkryć potrzeby klientów i przełożyć informacje na konkretne działania.

Czytaj więcej
Inne – średniozaawansowany

Czy w twoim sklepie Customer ma dobry Experience?

Dobre doświadczenia klienta w sklepie internetowym – podpowiadamy jak o nie zadbać.

Czytaj więcej
Inne – początkujący

Funkcje aplikacji Shoper Faktury i Magazyn

Uporządkowana księgowość od podstaw z Shoper Faktury i Magazyn.

Czytaj więcej
dropshipping dla początkujących

Dropshipping – na to warto zwrócić uwagę, by sprzedawać z sukcesem

Wszystko co musisz wiedzieć zanim zdecydujesz się na sklep w dropshippingu. Wyjaśniamy kompleksowo, zrozumiale, od podstaw.

Czytaj więcej
Inne – zaawansowany

Marketing automation jako kolejny krok w rozwoju sklepu internetowego

Czym jest i dla kogo jest marketing automation? Jakie daje możliwości? Odpowiadamy.

Czytaj więcej
E-mail marketing – średniozaawansowany

Maile transakcyjne: jak, po co, dlaczego?

Maile transakcyjne to obszar komunikacji marki często pomijany przez właścicieli sklepów internetowych. Zobacz, jaki jest ich cel, jak się je tworzy i zaczerp ciekawych inspiracji.

Czytaj więcej
Inne – zaawansowany

Kontrola i zarządzanie magazynami w sklepie internetowym. Wielomagazynowość w Shoper

Twój biznes się rozrasta? Otwierasz nowe punkty odbioru zamówień?
Prowadzisz wiele magazynów jednocześnie? Sprawdź jak działa Wielomagazynowość w Shoper.

Czytaj więcej
Inne – początkujący

Pierwsze kroki w Google Ads – zareklamuj swój biznes w najpopularniejszej wyszukiwarce

Planujesz rozpocząć działania marketingowe w swoim sklepie ? Sprawdż, jakie możliwości otwiera przed Tobą Google Ads

Czytaj więcej
Analityka – zaawansowany

Zaawansowane funkcje Google Analytics 4

Podpowiadamy co warto ustawić w Google Analytics 4, by ulepszyć analitykę swojego sklepu.

Czytaj więcej
Google Analytics – średniozaawansowany

Raporty Standardowe w Google Analytics 4

Poznaj standardowe raporty dostępne w Google Analytics 4 oraz dodatkowe wymiary możliwe do analizowania

Czytaj więcej
Google Analytics – średniozaawansowany

Google Analytics 4 – nowe spojrzenie na analitykę Twojego sklepu

Poznaj najważniejsze różnice między Google Analytics 4 a Universal Analytics i dowiedz się jak poprawnie skonfigurować nowe narzędzie

Czytaj więcej
Grafika – średniozaawansowany

Canva dla początkujących, czyli jak samodzielnie przygotować estetyczne grafiki do sklepu?

Zobacz jak za pomocą prostego narzędzia, samodzielnie i za darmo stworzyć estetyczne grafiki do sklepu internetowego

Czytaj więcej
Inne – średniozaawansowany

Jak wpływać na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym Shoper i co może pomóc w osiągnięciu tego celu?

Sprawdź jakie mechanizmy zwiększające konwersję i wartość zamówienia masz do dyspozycji w swoim sklepie internetowym.

Czytaj więcej
Inne – początkujący

Podstawy komunikacji mobilnej – marketing SMS, pomiar skuteczności i optymalizacja

Sprawdź jak budować bazę danych, wykorzystać ją w komunikacji SMS do efektywnej sprzedaży, a następnie monitorować wyniki.

Czytaj więcej
Social media – początkujący

Jak wykorzystać TikToka we własnym biznesie?

TikTok to platforma społecznościowa zyskująca coraz większą popularność w sieci. Sprawdź, jak możesz ją wykorzystać w promowaniu swojego sklepu internetowego.

Czytaj więcej
Instagram – średniozaawansowany

Zbuduj zaangażowaną społeczność na Instagramie

Sprawdź jakie są sposoby na zbudowanie zaangażowanej społeczności na Instagramie.

Czytaj więcej

Nawigacja po wpisach

← Starsze wpisy

Czego chcesz się dziś nauczyć?

Autor motywu: DevPress.