Audyt sklepu internetowego na żywo

 

Prowadzisz sklep Shoper? Zgłoś się do audytu na żywo lub obejrzyj na przykładzie innych sklepów, o co warto zadbać!

Jakie tematy poruszymy na spotkaniu:

  • ocena nazwy sklepu;
  • na co zwrócić uwagę, budując stronę główną;
  • jak sprawdzić, czy karta produktu jest przyjazna dla klienta;
  • które elementy koszyka mają szczególne znaczenie;
  • jak powinna być zbudowana nawigacja czy filtrowanie w sklepie internetowym;
  • jak weryfikujemy, czy sklep budzi zaufanie;
  • jakie elementy komunikacyjne mają znaczenie w e-sklepie;
  • oraz poruszymy inne elementy związane z audytem sklepu internetowego – w zależności od tego, jakie sklepy zostaną zgłoszone.

Jak zgłosić się do audytu? – zasady

  • Właściciel sklepu musi być otwarty na konstruktywną krytykę.
  • Sklep będzie oceniany na żywo i zostaną wskazane elementy wymagające poprawy.
  • Wskażemy również, co zostało przygotowane zgodnie z dobrymi praktykami e-commerce.
  • W trakcie audytu prowadzący nie komunikują się z właścicielem.
  • Nie oceniamy działań marketingowych czy ścieżek pozyskiwania ruchu, a sam sklep.
  • Bez obaw: nie pokazujemy żadnych danych oraz nie otwieramy panelu administracyjnego sklepu.
wyslanie zgłoszenia do audytu
 

Zależy nam, aby przeprowadzone na żywo audyty przebiegły jak najsprawiedliwiej. Każdy ma szansę się zgłosić – zarówno świeżo upieczeni właściciele sklepów jak i ci, którzy są już z nami wiele lat.

  1. Zgłoszenie sklepu odbywa się przez formularz, który będzie aktywny do 20 listopada do godziny 12:00. Nie musisz zgłaszać swojego sklepu, aby wziąć udział w wydarzeniu.
  2. Następnie drogą głosowania uczestnicy webinaru wybiorą sklepy, które zostaną audytowane przez naszych Specjalistów.
  3. Zostanie przeprowadzony audyt dwóch sklepów z najwyższą liczbą głosów.
  4. W zależności od czasu, który zabierze ocena sklepów, mogą zostać zaudytowane kolejne sklepy z listy.

 

Warsztaty odbędą się we wtorek 22 listopada o godzinie 11:00, potrwają półtorej godziny, a poprowadzą je:

Michał Mądrzak ShoperMichał Mądrzak
Dział Customer Experience platformy sklepów internetowych Shoper

 

Marcin Piskorz - ShoperMarcin Piskorz
Dział Customer Experience platformy sklepów internetowych Shoper

 

zapisuję się:

 

🠘 powrót do listy warsztatów