Jak pozyskać zaufanie i przekonać klienta do zakupów?

Czego dowiesz się w trakcie warsztatu:

  • jakich błędów nie popełniać na stronie sklepu,
  •  co zniechęca klientów do zakupów,
  • jakie elementy warto umieścić w sklepie,
  •  co powoduje, że klient może porzucić koszyk zakupowy,
  • jak komunikować się z klientem, jak wdrożyć wskazówki i sugestie w sklepie na platformie Shoper.

Szkolenie potrwa półtorej godziny. Warsztaty poprowadzi:

Agata Chmielewska

Agata Chmielewska – E-commerce & On-line Marketing Consultant
Od 13 lat związana z e-commerce i marketingiem internetowym. Swoje doświadczenie zdobywała w pracy zarówno po stronie klienta, jak i agencji, współpracując m.in. z takimi firmami jak Estyl.pl, Empik, Virtualo, LokalnyRolnik.pl czy Flyspot. Uwielbia dzielić się zdobytą wiedzą oraz doświadczeniem. Po pracy zapalona blogerka, która inspiruje przepisami na www.eksperymentalnie.com, edukuje na www.achmielewska.com i prowadzi podcast FIRMA ON-LINE.

zapisuję się:

🠘 powrót do listy warsztatów